Miksi slaavit ovat niin kauniita?
Paljon puhutaan pohjoismaiden naisten kauneudesta ja brasilialaisten pepuista, mutta nämä molemmat kalpenevat slaavien rinnalla. Todella siroja ja tyylikkäitä naisia venäjä, puola, ukraina yms täynnä. Ei paljon ylipaino haittaa ja löytyy pitkää ja hoikkaa säärtä sekä litteää vatsaa. Kaulatkin ovat sirot ja tyylitaju kohdallaan. Miehet sen sijaan ovat tuolla pelkkiä "karjalalippiksiä", joten ei todellakaan kohtaa miesten ja naisten laatu.
Pitää varmaan lähteä etsimään itselle vaimo tuolta.
Kommentit (32)
Makuasia tämäkin. Itse en pidä slaavilaisia piirteitä kovinkaan viehättävinä, pitkä, iso nenä, leveä otsa ja heikko leuka eivät vastaa omia kauneuskäsityksiäni. Siroja toki ovat monet nuorina, mutta turhaan ei puhuta ns. maatuskoista. Vanhemmalla iällä tuppaavat pönäköitymään, siinä missä muutkin.
Kun puhutaan slaaveista, moni ajattelee automaattisesti venäläisiä ja puolalaisia. Vaikka oikeasti valkovenäläiset ovat slaavilaisimpia.
Monet puhtaat slaavit ovat vaaleatukkaisia ja -silmäisiä, pitkiä ja isonenäisiä, ja näitä Valko-Venäjällä on vaikka muille jakaa.
Puolassa niitä myös on, mutta moni heistä on sekoittunut germaanien kanssa, joten varsinkin pohjois- ja länsipuolalaiset saattavat näyttää saksalaisilta. Venäläisisäkin näitä piirteitä on, mutta siellä on niin paljon erilaisia etnisyyksiä (esim turkkilaisia jne), että siksi voivat näyttää joskus vähän erilaisemmilta eurooppalaisilta.
Mutta eri kansojen sekoittuminen ei ole huono asia, se on eksoottista. Siksi venäläiset ja ukrainalaiset ovat korkealla "Maailman kauneimmat naiset" - listalla.
Virolaiset miehet on hyvännäköisiä ja miehekkäitä ;)
Balkanin miehet näyttävät miehiltä suomalaisten miesten rinnalla ( paitsi eräs. Moni tietää, kuka)
Slaavinaiset panostavat paljon itsensensä kehittämiseen. On eräänlainen statusaisia olla hoikka ja huoliteltu. Korkeammin koulutetuilla myös sivistyneisyys kuuluu settiin (taide, klassinen musiikki ja kirjallisuus yms. Monesti soittavat myös esim pianoa tai viulua todella hyvin kun ovat käyneet musiikkikoulussa pienen ikänsä.)
Jotenkin hellyttävää ajatella, että tämänkin ketjun miehet viettävät iltaansa TAAS kerran meidän kanssamme ja kuvittelevat, että tämä ketju saa meidät jotenkin mustasukkaisiksi ;-)
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen slaavimiehen kanssa ja olen ihmetellyt samaa vieraillessani hänen kotimaassaan. Asumme siis Suomessa. Naiset hänen kotimaassaan ovat hoikkia ja panostavat ulkonäköön (tyyli ei ole mieleeni mutta näkee, että aikaa, vaivaa ja rahaa palaa), miehet taas ylipainoisia ja epäsiistejä. En ole missään nähnyt yhtä suurta epäsuhtaa sukupuoliin kohdistuvien ulkonäköodotusten välillä! En ymmärrä, miten naiset suostuvat tähän. Myös miesystäväni on myöntänyt huomioni oikeaksi, mutta huvittavaa kyllä, hän itsekin vaihtaa virttyneet sortsit ja t-paidan päälleen aina kotimaassaan vieraillessaan. Itse olen tyypillisen suomalaisen näköinen, ihan nätti, joskin lyhyt ja hieman ylipainoinen. Pukeudun suomalaisittain kauniisti ja naisellisesti, meikkaan ja laitan hiukset päivittäin, mutta slaavihenkiseen horotyyliin en suostu edes miehen mieliksi :) Miesystäväni sanoo pitävänsä kotimaansa naisten vartalosta ja tyylistä enemmän kuin suomalaisten mutta että suomalaisilla on kauniimmat kasvot ja mukavampi luonne. Slaavinaiset ovat hänen mukaansa materialistisempia, kopeampia ja pitävät turhan paljon draamasta.
Totta joka sana. Tosin kasvoista voi olla montaa mieltä ja riippuu vähän mikä ketäkin miellyttää. Hyvin vaikea myös arvioida kasvojen kauneutta jos nainen on ylipainoinen, koska usein se näkyy myös kasvoissa ja tekee minun silmissäni naisesta automaattisesti ruman.
Aika rajoittunut maku sinulla siis, jos pyöreät kasvot ovat automaattisesti rumat. Miesystäväni on sanonut, että pitää kyllä kaikenlaisista naisista, vaikka ihanteena onkin tummahiuksiset mallityyppiset hoikat naiset, ja että luonne on ulkonäköä tärkeämpi joka tapauksessa. Itsekin pidän eniten pitkistä vaaleista surffaajan näköisistä miehistä mutta päädyin yhteen lyhyen, pulskan ja kasvoista mitä tyypillisimmän slaavimiehen kanssa. Rakastumisen myötä hän on kuitenkin muuttunut silmissäni maailman komeimmaksi mieheksi, ja näin sen minusta pitää mennäkin.
Myönnetään, että makuni on rajoittunut, mutta siitä en tingi. Totta, että rakastumisen myötä nainen kaunistuu, mutta kyllä hänen pitää näyttää silmääni kauniilta jo ensi näkemältä.
Ja näin sen pitää ollakin. Sen takia en lakkaa hämmästelemästä palstan miehiä, joiden mielestä naisten pitäisi antaa tilaisuus myös niille miehille, jotka "eivät saa pikkareita pyörimään jalassa" eli joista nainen ei luonnostaan heti kiinnostu.
Kiitos, jokainen tuollainen kommentti on arvokas keskustelun kannalta, koska se osoittaa, että keskinäinen puoleensavetävyys (käytännössä siis ulkonäkö) on ratkaiseva asia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hellyttävää ajatella, että tämänkin ketjun miehet viettävät iltaansa TAAS kerran meidän kanssamme ja kuvittelevat, että tämä ketju saa meidät jotenkin mustasukkaisiksi ;-)
N58
Mitäpä tässä koronahelvatussa.
Olen tuo joka kirjoitti kuinka paljon slaavinainen voi panostaa itsensä kehittämiseen. Kokemusta on yhdestä kariutuneesta seurustelusuhteesta, jossa tuo itsensä kehittäminen ja tietyt standardit hoikkuudelle yms. olivat rasite. Menivät monesti yhdessäolon edelle. "pakko"
Vierailija kirjoitti:
Miksi ukrainasta ei oteta naispakolaisia tänne? Kelpaako vain mustat miehet alueilta, jossa ei oikeasti ole hätä?
Kävisikö isoäiti- ikäiset babushkat tai keski- ikäiset tädit? Ei kun ülimiehille pitäisi tuoda nuoria, kauniita naisia koti- plluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen slaavimiehen kanssa ja olen ihmetellyt samaa vieraillessani hänen kotimaassaan. Asumme siis Suomessa. Naiset hänen kotimaassaan ovat hoikkia ja panostavat ulkonäköön (tyyli ei ole mieleeni mutta näkee, että aikaa, vaivaa ja rahaa palaa), miehet taas ylipainoisia ja epäsiistejä. En ole missään nähnyt yhtä suurta epäsuhtaa sukupuoliin kohdistuvien ulkonäköodotusten välillä! En ymmärrä, miten naiset suostuvat tähän. Myös miesystäväni on myöntänyt huomioni oikeaksi, mutta huvittavaa kyllä, hän itsekin vaihtaa virttyneet sortsit ja t-paidan päälleen aina kotimaassaan vieraillessaan. Itse olen tyypillisen suomalaisen näköinen, ihan nätti, joskin lyhyt ja hieman ylipainoinen. Pukeudun suomalaisittain kauniisti ja naisellisesti, meikkaan ja laitan hiukset päivittäin, mutta slaavihenkiseen horotyyliin en suostu edes miehen mieliksi :) Miesystäväni sanoo pitävänsä kotimaansa naisten vartalosta ja tyylistä enemmän kuin suomalaisten mutta että suomalaisilla on kauniimmat kasvot ja mukavampi luonne. Slaavinaiset ovat hänen mukaansa materialistisempia, kopeampia ja pitävät turhan paljon draamasta.
Slaavinaiset eivät ole ulkonäkökeskeisiä miesten suhteen vaikka he itse panostavat paljon ulkonäköönsä. Heille tärkeintä on miehen mukava luonne, älykkyys, luotettavuus, miehekkyys ja että mies on kova tekee töitä.
Eipä nuo geenit hirveästi luonteenpiirteitä kompensoi :/ jos haluat kumppania pelkästään katsella niin löytyy noita hoikkia vaimokkeita muistakin maista. Onneksi langattomia kuulokkeita, tai radiopeltoreita slaavien kohdalla, on hyvin tarjolla;
Geenit.