Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö teillä on unelma?

Vierailija
19.07.2016 |

Unelmasta on muuttamassa painajainen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma mistä?

Minulla on unelma maailmasta, jossa voisi elää rauhassa. Ilman sekopäitä, mutta rintarinnan eri kulttuurien kesken.

Vierailija
2/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Minulla on unelma maailmasta, jossa voisi elää rauhassa. Ilman sekopäitä, mutta rintarinnan eri kulttuurien kesken.

Miksi haluat koko maailmasta "tasaisen" sekoituksen? Miksi ei joka maassa oma meininkinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen aina halunnut kirjoittaa kirjan ja tuottaa sarjakuvaa.

Vierailija
4/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani on vielä joku päivä harrastaa seksiä naisen kanssa. Saas nähdä miten käy :D

Vierailija
5/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Toisen kulttuurin sekopää on toisen kulttuurin normi. Siksi tämä ei voi koskaan toimia.

Muutoin toinen joutuu tinkimään kulttuuristaan.

Vierailija
6/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mut on ongelma.

Vierailija
7/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Toisen kulttuurin sekopää on toisen kulttuurin normi. Siksi tämä ei voi koskaan toimia.

Muutoin toinen joutuu tinkimään kulttuuristaan.

Toisin sanoen: Me joudumme tinkimään omastamme.

Vierailija
8/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Hyvää yötä 😴

Vierailija
9/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplissa melko hiljaista...

Vierailija
10/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma on että palstapersun unelmauho unohtuu ja tämä palaa äidin ruokapöydässä kainalopierujensa pariin.

Vierailija
11/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Miksi haluat koko maailmasta "tasaisen" sekoituksen? Miksi ei joka maassa oma meininkinsä?

Koska minulla on monia monikulttuurisisa perheitä ystävinä, jotka ovat jo vuosikymmeniä elelleet yhdessä (esim. suom-ghanalainen pariskunta, suomalais-saksalainen pariskunta, suomalais-turkkilainen pariskunta, suomalais-venäläinen pariskunta) sekä Suomessa, että maailmalla. Ilman ongelmia.

Vierailija
12/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Hyvää yötä 😴

Ja kauniita unelmia.☻

Vierailija
13/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Koska minulla on monia monikulttuurisisa perheitä ystävinä, jotka ovat jo vuosikymmeniä elelleet yhdessä (esim. suom-ghanalainen pariskunta, suomalais-saksalainen pariskunta, suomalais-turkkilainen pariskunta, suomalais-venäläinen pariskunta) sekä Suomessa, että maailmalla. Ilman ongelmia.

Mitäs sitten, jos seka-avioliitot ovat kulttuurissa kiellettyjä?

Vierailija
14/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma on että palstapersun unelmauho unohtuu ja tämä palaa äidin ruokapöydässä kainalopierujensa pariin.

Moi palstaperse a.k.a. Piia Ahmed Kontulasta!

Vierailija
15/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelma mistä?

Mitäs sitten, jos seka-avioliitot ovat kulttuurissa kiellettyjä?

Tarkoitatko siis, että jossain on, vai, että tulevaisuudessa olisi?

Vierailija
16/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi viidestä palstapersusta se jaksaa. Ihan ilmaiseks möykkää netissä roskiksesta kerättyjä soinismeja. :)

Vierailija
17/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi viidestä palstapersusta se jaksaa. Ihan ilmaiseks möykkää netissä roskiksesta kerättyjä soinismeja. :)

En ole yksi "niistä viidestä" jotka joku "paljasti". En kirjoittele kotikoneelta, kannatan kd:ta, en ole aikuinen vielä...

Vierailija
18/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin Suomen pysyvän Suomena. En tarkoita, että kaikkien pitäisi olla sinisilmäisiä elovenatyttöjä ja -poikia mutta haluaisin, että täällä pysyy rauhallinen, vähän ujo ja tylsä ilmapiiri, että tohtii kävellä yksin yöllä maaseudulla ja kaupungissa, että kadulla ei seisoskella ja maleksita sadan hengen miesporukassa ja että jalkakäytävällä vastaantulija tuijottaa maahan ja väistää omalle puolelleen eikä tuijota röyhkeästi naamaan ja kävele melkein päältä, että puhutaan suomea ja pitkin hampain muutama sana ruotsia, että naiset voi opiskella ja mennä töihin, että naiset saa itse valita puolisonsa, vaikka huonostikin tai monta kertaa. Että koiran ulkoiluttaja saa kävellä rauhassa, ei tarvi pelätä vastaantulijan potkua tai sylkäisyä. Että naista voi hoitaa mieshoitaja tai -lääkäri eikä siitä nosteta meteliä, pääasia, että joku hoitaa. Että kesäiltana häiritsee enintään hyttyset ja naapurin ruohonleikkuri hetken aikaa, ei minareettikutsu. Että tyttö voi pukeutua niin kuin haluaa, vaikka vähän yliampuvastikin miettimättä loukkaako kaula-aukko liikaa tai tuleeko puukosta kaulaan tai happoa naamalle. Että työpaikalla tai koulussa tarjotaan jouluna kinkkua ja retkellä voi syödä makkaraa ilman, että jonkun päivä on pilalla. Että kaupan kassalle saa laittaa pekonia katsomatta ensin, mille kassalle voi sianlihatuotteen kanssa mennä.

Ihan tällaisia pikkujuttuja. En halua, että Suomesta tulee tavallinen kaoottinen epäkansallinen monikielinen sulatusuuni vaan haluan Suomen pysyvän omana harvinaisena itsenään.

Vierailija
19/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on unelma, että tämän meneillään olevan unelman aiheuttajat ja kannattajat saisivat kerrankin kantaa vastuuta teoistaan ja tulisivat rankimman mukaan rehellisessä oikeuslaitoksessa rangaistuiksi.

Maanpetturit näistä esim. kantamalla vastuutaan hirressä roikkumalla.

Esimerkiksi Halla-aho koska tämä haluaa aseistaa Saudi-Arabiaa ja näin ollen Isistä ja al-qaidaa?

Vierailija
20/40 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi oikeasti mielenkiintoinen keskustelunaihe, kun vaan ihmiset pystyisivät keskustelemaan. Mutta se kai on mahdotonta täällä. Meillä on ystäväpiirissä todella eriävät mielipiteet maahanmuutosta, ja aina on kuitenkin voitu keskustella. On tärkeää kuulla erilaisia kantoja.