Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä tehdä töitä köyhyysrajalla

Vierailija
19.07.2016 |

Minä kamppailen kuukaudesta toiseen. Saan 1400 netto siitä pois vuokra 600 ja luotot 500 (jotka typeryyksisäni olen ottanut että pärjäisin) nyt olen tietty entistäpahemmassa suossa. Kuukaudeksi jää siis 300 eur. Onko tässä enää mitään järkeä? Joka pv teen stressiduunia kv yrityksessä ylityötunteineen joista ei makseta. Siitä samassa pitäis käydä työhön liittyviä kursseja omalla ajalla tietenkin ilman palkkaa. Ei vittu otanko loparit vai mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sitten eläisit, jos lopettaisit työnteon?

Vierailija
2/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Saat ap saman verran palkkaa kuin yritykseni työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Työ ei ole = palkka. Työssä voi kouluttauttautua, kehittää itseään, edetä urallaan kohti parempaa palkkaa.  Se on sosiaalisia- ja vuorovaikutussuhteista. Työssä on myös helpompi hakea töitä. Työ on aina mahdollisuus parempaan. 

Vierailija
4/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lähärinä miettinyt onko mitään järkeä. Perseidenpesutyö eikä jää mitään käteen. Jos jäisin työttömäksi niin jäisi suunnilleen saman verran käteen kun sais tukia. Onko tässä mitään järkeä vetää itteään piippuun kun siitä ei litään kostu?

Vierailija
5/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen lähärinä miettinyt onko mitään järkeä. Perseidenpesutyö eikä jää mitään käteen. Jos jäisin työttömäksi niin jäisi suunnilleen saman verran käteen kun sais tukia. Onko tässä mitään järkeä vetää itteään piippuun kun siitä ei litään kostu?

Ei enää sen jälkeen, jos sunnuntailisät viedään pois. Kunta ei tule lisäämään mitään peruspalkkaan. Koti kutsuu.

Vierailija
6/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisilla kurseilla? Kaikki työkokemus on työttömyyttäkin parempi. Työpaikka on aina käyntikortti seuraavaan paikkaan. Kurssitat, koulutat itseäsi työnanjan piikkiin ja samalla haet parempaan työhön. 

Vai mitä ajattelit tehdä, jos et töissä käy? Käydä ilman palkkaa kaiken maailman pakollisilla näin työllistyn kursseilla ja haet lehdenjakajan paikkoja, joita työkkäri osoittaa hakemaan? Ja tuo osoittaminen muuten tarkoittaa sitä, jos et haen niin korvaukset katkeaa. Työttömyyskin on täyttä työtä ilman palkkaa. Helpolla töissä pääsee.

Vierailija
7/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kun olet saanut luottosi maksettua, sulle jää taas 500 €/kk enemmän rahaa kuin nyt. 

Vierailija
8/8 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on luottotiedot kondiksessa. Töihin niillä palkoilla mitä alaltani saisin ei ole mitään halua. Sinänsä mukavaa työtä josta näkyy käden jälki. Ei kiinosta raataa kun ei omia rahoja saa käyttää laillisesti siihen mitä haluan. Sitten jos yrtti laillistetaan tai edes sallitaan voin tehdä taas töitä.

Joudun kohta kuntouttavaan tai muuhun 9 euron orjailuun. Se ei ole kuin muutama kuukausi ja se on äkkiä lusittu. Kiinostaa kuin kilo paskaa mutta ei ole varaa ottaa karenssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi