Kaveri suhtautuu niin kielteisesti tyttärensä seksuaalisuuteen, että oksettaa.
Näin eilen kaveria, jolla on 17-vuotias tytär (ja pari vuotta nuorempi poika). Hän alkoi isoon ääneen päivitellä sitä, miten hänen tyttönsä on alkanut seurustella ja sai hänet "rysän päältä" kiinni, kun tuli yllättäen tytön huoneeseen. Itseä hävetti jo kaverin kailotus, ja vielä enemmän se miten kielteisesti hän suhtautui tytön seksin harrastamiseen tyylillä "ei minun talossani, seksi ei kuulu lapsille" jne. Oma tyttöni (17v myös, tyttömme ovat koulukavereita) on melkein vuoden seurustellut saman ikäisen pojan kanssa ja tämä on minulle täysin ok. Ehkäisystä on puhuttu ja huolehdittu ja poika on oikein mukava, joten en nää nuorten onnessa mitään pahaa.
Inhottaa, millaisessa ympäristössä kaverin teini joutuu kasvamaan, kun tuollaiseen suhtaudutaan noin.
Mitä mieltä?
Kommentit (44)
Sairasta jos äidit painostavat tyttäriään hormonaaliseen ehkäisyyn, hullua moinen!
Kondomit nyt vielä menettelee, mutta että pillerit? Miten sekoja te olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on normaalia jo tuonikäiselle. Itse 35-vuotiaana miehenä tapailen 17-vuotiasta tyttöä ja yhdessä tutkimme hänen seksuaalista heräämistään.
Olet pervo
Enkä ole. Miehen kiinnostus nuorta naista kohtaan on luonnollisinta mahdollista seksuaalisuutta. Olet outo.
Olet pervo