Elettävä kädestä suuhun 25 päivää
Minulla on enää käteistä tilillä vajaa 400 euroa ja 25 päivää pitäisi tällä elää vielä!
-Mies
Kommentit (6)
Kädestä suuhun-menetelmällä voi päästä hyvillekin tienesteille, kun oikeissa paikoissa palveluksiasi tarjoat.
Ei tuu onnistumaan vaikka yksin eläisit. Onko perhettä? Varatkaa heti aika sossuun, eikä vasta sitten kun rahat alkaa olla loppu! Saatko asumistukea?
Minulla on 10e ja 2vk pitäisi elää sillä. Helppo juttu, kun suunnittelee etukäteen :D Tuosta siis aamupalat, työlounas (raskasta, fyysistä työtä 9h/pv) ja iltapala.
N18
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 10e ja 2vk pitäisi elää sillä. Helppo juttu, kun suunnittelee etukäteen :D Tuosta siis aamupalat, työlounas (raskasta, fyysistä työtä 9h/pv) ja iltapala.
N18
Ihan mielenkiinnosta, mitä olet tolla rahalla 2 viikoksi suunnitellut?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
Ihan mielenkiinnosta, mitä olet tolla rahalla 2 viikoksi suunnitellut?
ohis
Ostan mm. jauhoja ja teen leipää. Myös riisi ja vihannekset ovat halpaa, niistä tekee töihin jonkunlaisen pataruoan. Leipää aamulla ja illalla ja jos jää rahaa, niin ostan jotain työruuan lisäksi. Ei tuolla pidemmälle pötki, mutta kyllä 2vk menee!
N18
Mersunko olisit halunnu ostaa.
Satasella viikossa voi vielä vaikka pitää juhlat.