Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISELLAko muka aihetta pelätä esim. liikkuessaan ulkona myöhään?

Vierailija
19.07.2016 |

Faktat tukevat sitä, että mina miehenä olen moninkertaisessa vaarassa joutua törkeän pahoinpitelyn tai murhan uhriksi. Naiset ovat paljon paremmin turvassa. Johtuu varmaan eroista testosteronin määrässä tämä homma. Mulla ei ole juuri mitään millä suojautua, kun joukolla hyökätään kimppuun tai pyssyllä uhataan, mutta testosteronin takia pelkään väkivaltaa ehkä vähemmän kuin pitäisi ja naiset sen puutteen takia ehkä enemmän kuin pitäisi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehet ja naiset saavat olla yhtä varuillaan liikkuessaan pimeällä ulkona. Miksi tästäkin pitää tehdä joku kilpailu? :D ''yhyy minua pelottaa enemmän! eikun minua!''

Vierailija
2/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ainakaan tarvi pelätä että joku nainen hyökkää sun kimppuun puskasta ja raiskaa sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä jatkossakin väkijoukkoja ja etenkin nakkikioskeja.

Miesten riski on suurempi kadulla, mutta naiset ovat vaarassa sekä kadulla että kotona. Kiusallinen tilanne.

Vierailija
4/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näen miehiin kohdistuvat joukkohyökkäykset pahempina, koska niihin liittyy aina päähänpotkiminen. Moni suomalaismies on jo vammautunut pysyvästi näissä kohtaamisissa.

Vierailija
5/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Naiset joutuu pelkään miehiä ja miehetki pelkää miehiä, missähän vika? Varmaan naisissa...

Vierailija
6/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jokaisen kannattaa olla ulkona varuillaan myöhään, vaikka toki mies on aina vaikeampi uhri esim. hyökkäyksen kohteena.

Vierailija
7/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo tosissanne, että tästäkin piti vääntää tollane sukupuolten välinen taistelu. Aivan uskomatonta.

Vierailija
8/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenhan näkee raiskauksen maailman pahimpana rikoksena. Ihan sama vaikka mies saa puukosta, mutta jos pyhä vulva otetaan ilman lupaa käyttöön niin... Noh onneksi oikeuslaitos osaa sitten vähän objektiivisemmin laittaa rikokset ankaruusjärjestykseen ja tuomita sen mukaan.

Se on kyllä jännä juttu, että niin monen mielestä seksi (se sama juttu, jota naiset tekevät elämänsä aikana kymmenien ja kymmenien miesten kanssa tuhansia kertoja) on paljon pahempi juttu kuin se, että loppuelämäsi kärsit kivuista ja liikuntakyvyttömyydestä yms pahoinpitelyn jäljiltä. Todellakin itse mieluummin valitsisin tilanteen, jossa nainen lutkuttaa kulliani puskassa hetken kuin olisin viikon taju kankaalla sairaalassa pahoinpitelyn jälkeen.

Vierailija
9/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Ette oo tosissanne, että tästäkin piti vääntää tollane sukupuolten välinen taistelu. Aivan uskomatonta.

Taistelu on väännetty jo silloin, kun naisista on oltu niin kauhian huolissaan kaikkialla, mutta miesten kokemasta väkivallasta on viis veisattu. En minä pysty puolustautumaan jotain äijäkööriä vastaan, enkä halua päähän iskuja. Miksi kukaan ei pidä sitä minään? Missä kampanjat miesten kokemaa katuväkivaltaa vastaan?

Vierailija
10/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenhan näkee raiskauksen maailman pahimpana rikoksena. Ihan sama vaikka mies saa puukosta, mutta jos pyhä vulva otetaan ilman lupaa käyttöön niin... Noh onneksi oikeuslaitos osaa sitten vähän objektiivisemmin laittaa rikokset ankaruusjärjestykseen ja tuomita sen mukaan.

Se on kyllä jännä juttu, että niin monen mielestä seksi (se sama juttu, jota naiset tekevät elämänsä aikana kymmenien ja kymmenien miesten kanssa tuhansia kertoja) on paljon pahempi juttu kuin se, että loppuelämäsi kärsit kivuista ja liikuntakyvyttömyydestä yms pahoinpitelyn jäljiltä. Todellakin itse mieluummin valitsisin tilanteen, jossa nainen lutkuttaa kulliani puskassa hetken kuin olisin viikon taju kankaalla sairaalassa pahoinpitelyn jälkeen.

No miltä susta tuntuis, jos MIES raiskaisi sut? Seksuaalisuus on miehille ja naisille melkoisen eri asia. Se, että joku pakottaa sut seksiin tosta noin vaan, on nöyryyttävää, traumatisoivaa, oksettavaa ja pelottavaa, et pääse tilanteesta pois vaikka haluaisit. Mielummin mä joutuisin pahoinpitelyn kohteeksi kun raiskatuksi.

Vierailija
11/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kulkeva nainen, on paljon suuremmassa vaarassa joutua tuntemattoman tekijän väkivallan uhriksi, kuin yksin kulkeva mies.  Ja yli 83 prosenttia niistä tuntemattomista pahoinpitelijoistä on miehiä. Yksin kulkevat miehet ovat siis melko turvassa, kun taas yksin liikkuvat naiset ovat suuressa vaarassa.

http://www.heuni.fi/material/attachments/heuni/reports/6KHnLcUwR/Full_report_66.pdf

Vierailija
12/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Taistelusta en tiedä, mutta mitä hyötyä on luoda naisten keskuuteen turhaa pelon ilmapiiriä, kun riskit ovat aivan mitättömät?

Vierailija
13/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Taistelu on väännetty jo silloin, kun naisista on oltu niin kauhian huolissaan kaikkialla, mutta miesten kokemasta väkivallasta on viis veisattu. En minä pysty puolustautumaan jotain äijäkööriä vastaan, enkä halua päähän iskuja. Miksi kukaan ei pidä sitä minään? Missä kampanjat miesten kokemaa katuväkivaltaa vastaan?

Jo otsikossa ja aloitusviestissä ilmenee naisten pelkojen halveksuminen. Ei sulla mitään oikeaa tarkotusta oo, ku naisten väheksyminen.

Jos haluat edistää asioita suuntaan tai toiseen, siirry ensinnäkin pois av:lta.

Vierailija
14/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenvoiollanointollo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltä susta tuntuis, jos MIES raiskaisi sut? Seksuaalisuus on miehille ja naisille melkoisen eri asia. Se, että joku pakottaa sut seksiin tosta noin vaan, on nöyryyttävää, traumatisoivaa, oksettavaa ja pelottavaa, et pääse tilanteesta pois vaikka haluaisit. Mielummin mä joutuisin pahoinpitelyn kohteeksi kun raiskatuksi.

Tai hevonen tai moottorivene? En tiedä, eikä se ole relevanttia, koska en minä normaalistikaan halua hevosten kanssa harrataa seksiä, vaan naisten.

Vierailija
15/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Taistelusta en tiedä, mutta mitä hyötyä on luoda naisten keskuuteen turhaa pelon ilmapiiriä, kun riskit ovat aivan mitättömät?

Joo, niinpä, ne tapahtuneet ja lisääntyneet raiskauksetkin on melko varmasti tekaistuja. Hys hys, ettei lietsota pelkoa enempää.

Ei mut oikiasti, mistä näitä saamarin puupäitä sikiää?

Vierailija
16/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava. Toivottavasti olet vain provo, mutta kaiken varalta väännän sinulle kuitenkin rautalangasta.

Juu, naisetkin nauttivat seksistä kivan miehen kanssa kiihottuneessa tilassa ja YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ seksikumppanin kanssa. Ja sitten pääsemme siihen, että raiskaus ei ole seksiä, se on väkivaltaa, ja se on pahin mahdollinen asia mitä voit toiselle tehdä. Se on nöyryyttävää, se on tuskallista. Mieti itse, kun kuivaan reikään rynkytetään jotain samalla kun yrität kaikin voimin taistella vastaan, onko se nautinnollista? Suosittelen työntämään vaikka hiekkapaperilla päällystetyn paksun dildon kuivana peräaukkoon, siinä jotain käsitystä miltä se tuntuu. Se jättää paitsi elinikäiset traumat, mutta myös fyysisiä vammoja.

Minä makaisin ennemmin taju kankaalla sairaalassa pahoinpitelyn jälkeen kuin eläisin raiskattuna. Ota myös huomioon, että usein raiskauksiin liittyy myös se, että nainen pahoinpidellään kuoleman kieliin asti tai kidutetaan ja tapetaan lopuksi. Mietipä vähän asennettasi uusiksi ja hanki apua tuohon naisvihaasi.

Vierailija
17/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten statuksesta kertoo jotain se, että monet näistä kohutuista ja kansainvälisesti uutisoiduista matujen ahdistelutapauksista ovat olleet esim.väkisin suutelemista. Vaikea käsittää tätä eroa uutisoinnissa muulla perustelulla kuin sillä, että sen ajatellaan kuvastavan kauhua muuttuvia arvoja ja yhteiskunnallista muutosta kohtaan. Mutta sekin tuntuu jollakin tavalla köyhältä perustelulta, koska kyllä se mamutus yms. vaikuttaa myös miehiin.

Monikohan mies on tuossa samassa ajassa murjottu hedelmättömäksi tai liikuntavammaiseksi? Se on vähemmän mediaseksikästä arkipäivää.

Tai ehkä ihmiset ovatkin aina ajatelleet noin eli naisen kouraisu pitää uutisoida toisella puolella maailmaa, mutta paljon raaempi väkivalta miehen ruumista kohtaan on enemmän huumorijuttu.

Nyt vain feminismin myötä osa ihmisistä on unohtanut asioiden olleen historiallisesti noin ja kummastelee että miksi naisten kärsimyksistä puhutaan niin paljon enemmän, vaikka toisella puolella suuta puhutaan tasa-arvosta.

Vierailija
18/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenvoiollanointollo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos suoraan sanotaan, niin paljon mielummin ottaisin perseeseen kuin altistuisin hengen menolle tai vaikka aivovamman uhriksi. Sitäpaitsi ihan samalla tavalla niitä traumoja ja pelkotiloja tulee pahoinpitelystäkin. Nimimerkillä kaveri ryöstettiin kadulla puukko kaulalla ja hakattiin sen jälkeen, eikä se pariin vuoteen uskaltanut liikkua missään yksin. 

Vierailija
19/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Olisi hyvä kampanjoida, ja opettaa miehiä olemaan hakkaamatta ihmisiä kaduilla. Yli 95 prosentissa miehiin kohdistuneessa väkivallassa, tuntematon pahoinpitelijä on ollut mies. Ja naisiin kodistuneessa, 83 prosenttia pahoinpitelijöistä on ollut miehiä.

http://www.heuni.fi/material/attachments/heuni/reports/6KHnLcUwR/Full_report_66.pdf

Vierailija
20/33 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla oikeus kulkea myöhään ulkona ilman, että minut oletetaan lähtökohtaisesti raiskaajaksi tai ihmisten hakkajaksi vain sukupuoleni takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä