Mitä tää nyt on?! Masuasukas kaivaa tietään ulos vai?
Siis aivan kauheen ilkeä tunne tuolla alakerrassa :o Välillä tuntuu kuin olisi aivan älytön pissahätä ja just sillä sekunnilla lirahtas. Välillä tuntuu et joku tunkee sormiaan tai jotain isompaa sisältäpäin ulos. Kuin olisi puukko pil***sa koko ajan. Ei todellakaan kiva tunne. Kauankohan tätä pitää vielä jaksaa...kumpa osaisi ennustaa :) *huokaus*
Viikkoja olisi 36+ et ei tietty vielä tartteis syntyä mut en mä kyl tämmöistä tunnetta enää kauaa haluu kokea. :/ Alamahassakin tuntuu välillä et repee ja tulee siitä ulos tuo asukas :O
Kommentit (3)
jarniina:
Siis aivan kauheen ilkeä tunne tuolla alakerrassa :o Välillä tuntuu kuin olisi aivan älytön pissahätä ja just sillä sekunnilla lirahtas. Välillä tuntuu et joku tunkee sormiaan tai jotain isompaa sisältäpäin ulos. Kuin olisi puukko pil***sa koko ajan. Ei todellakaan kiva tunne. Kauankohan tätä pitää vielä jaksaa...kumpa osaisi ennustaa :) *huokaus*
Viikkoja olisi 36+ et ei tietty vielä tartteis syntyä mut en mä kyl tämmöistä tunnetta enää kauaa haluu kokea. :/ Alamahassakin tuntuu välillä et repee ja tulee siitä ulos tuo asukas :O
ITSELLÄNI AIVAN SAMAT FIILIKSET JA VIIKKOJA VASTA KASASSA 30+4. JOTEN OLE ONNELLINEN ET SUL EI KOVIN KAUAN ENÄÄ.VOIN SANOA ET TUNNE KESTÄÄ LOPPUUN ASTI. ITSE OLEN AIVAN KYLLÄSTYNYT OLOTILAANI ENKÄ TIEDÄ MITEN SELVIYDYN VIELÄ 2 KK
Eikä tosiaan ole mikään mukava tunne. Esikoisen ajalta en muista oliko tällaisia tuntemuksia jossain vaiheessa ja kuinka paljon ennen synnytystä jos oli. Viikkoja täällä kasassa 35+, joten pari viikkoa mielelläni vielä mahaa tuijottelisin. Lantiotakin välillä täällä polttelee joten ehkäpä ne liittyvät noihin liitoskipuihin ja laskeutumiseen. Ainakin toivoa sopii, alkaa meinaan kylkiluut olla melkosen kovilla kun kaveri yrittää kyljestä yksiötään laajentaa.
viikkoja nyt tasan 37 ja välillä tosiaan tuntus niinku joku sillain " raapii" sisältäpäin.hullulta kuulostaa=)..ja tosiaan välillä varsinki iltasin tuntuu et tulee mahan läpi,ku potkii niin kovasti..mut öisin on tosi rauhallinen,vasta jos ite vähän tökkii mahaa niin sit kyllä potkii takas..tämä on neljäs lapsemme ja kyl on edellisiltäkin tuntunut samalta..