Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua raiskaajaan?

Vierailija
19.07.2016 |

Miten suhtautua ihmiseen, joka on raiskannut?
Siis minut.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt rikosilmoituksen ja asian käsittely etenee oikeusteitse.

Tekotapa ja tilanne olivat niin nöyryyttäviä, etten halua kertoa asiasta kenellekään.

Vierailija
42/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ mä sanon mun sukulaisille ja ystäville ja tuttaville??!!

Että tuo niiiiiin mukavan ja fiksunoloinen mies raiskasi minut! Eivät ehkä uskoisi hänestä mitään sellaista!!

En voi kertoa tätä kenellekään. En halua joutua kertaamaan tapahtunutta enkä kertomaan millainen mies hän oikeasti on. En missään tapauksessa.

Eli et aio ilmeisesti tehdä rikosilmoitusta?

Miksi tekisi? Oma kulta ehkä ymmärsi naisensa signaalit vähän eri tavalla kuin nainen tarkoitti, niin sekö on sinusta rikos?

VOI JUMALAUTA MÄ VIHAAN TEITÄ LASSUKOITA. Painu nyt helvettiin täältä. Ap, älä missään nimessä vastaa näille mulkuille tai sun eksälle. Kuuluvat samaan kastiin. Ja sulla ei ole mitään hävettävää niin todellakin kerrot ihmisille minkälainen paskakasa eksäsi on.

Henkilö, joka ei ole valmis tuomitsemaan toisia yksipuolisten tarinoiden perusteella, on sinusta yhtä kuin raiskaaja? Mitä ihmettä selität?

Tämä ketju ei ole sitä varten että tuumitaan yhdessä onko ap raiskattu vai ei. Ap tuli tänne kysymään apua miten toimia raiskaajaansa kanssa. Ei ole sinun asiasi puntaroida tapausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, taitaa raiskaaja valmistella ja kytätä uutta tilaisuutta.

Hakeudu turvakotiin tai jonnekin kauas.

Herrajumala, karseaa.

Vierailija
44/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt rikosilmoituksen ja asian käsittely etenee oikeusteitse.

Tekotapa ja tilanne olivat niin nöyryyttäviä, etten halua kertoa asiasta kenellekään.

Hyvä, että olet vienyt asian eteenpäin. Se on tärkeintä. Itse tekoa et ole velvollinen selvittämään kenellekään.

Vierailija
45/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tuo niiiiiin mukavan ja fiksunoloinen mies raiskasi minut! Eivät ehkä uskoisi hänestä mitään sellaista!!

En voi kertoa tätä kenellekään. En halua joutua kertaamaan tapahtunutta enkä kertomaan millainen mies hän oikeasti on. En missään tapauksessa.

Miksi tekisi? Oma kulta ehkä ymmärsi naisensa signaalit vähän eri tavalla kuin nainen tarkoitti, niin sekö on sinusta rikos?

VOI JUMALAUTA MÄ VIHAAN TEITÄ LASSUKOITA. Painu nyt helvettiin täältä. Ap, älä missään nimessä vastaa näille mulkuille tai sun eksälle. Kuuluvat samaan kastiin. Ja sulla ei ole mitään hävettävää niin todellakin kerrot ihmisille minkälainen paskakasa eksäsi on.

Henkilö, joka ei ole valmis tuomitsemaan toisia yksipuolisten tarinoiden perusteella, on sinusta yhtä kuin raiskaaja? Mitä ihmettä selität?

Tämä ketju ei ole sitä varten että tuumitaan yhdessä onko ap raiskattu vai ei. Ap tuli tänne kysymään apua miten toimia raiskaajaansa kanssa. Ei ole sinun asiasi puntaroida tapausta.

Osalle on selvästi hyvä muistuttaa näistäkin näkökulmista lynkkausmielialan keskellä. Arvokasta työtä!

Vierailija
46/46 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle on selvästi hyvä muistuttaa näistäkin näkökulmista lynkkausmielialan keskellä. Arvokasta työtä!

Niin siis että tuomitaan raiskari on sun mielestä lynkkausta?

Tapa itsesi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän