Miten suhtautua raiskaajaan?
Miten suhtautua ihmiseen, joka on raiskannut?
Siis minut.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. On paljon keskenjääneitä projekteja ja asioita ja omaisuuden selvitämistä ja kuten sanottu joitakin sovittuja menoja, jotka pitäis pystyä hoitamaan. En kyllä tiedä pystynkö.
Kerran jouduin näkemään hänet, muutama tunti tapauksen jälkeen ja olin silloin ihan turta, ei tuntunut yhtään miltään hänen matelunsa ja anteeksipyytelynsä ja selittelynsä. Kehotin vaan poistumaan tai soitan poliisit. Lopulta monen tunnin jälkeen lähti (feikkasin, että nyt alan soittamaan). Olisi varmaan pitäny soittaa jo aiemmin, mutta annoin ne sen jutut mennä toisesta korvasta sitään ja toisesta ulos, kun ei tuntunut miltään.
On tyhjä ja tunteeton olo nyt vieläkin, joten ne pakolliset tapaamiset voi todennäköisesti mennä samassa hengessä.
Ovatko työprojekteja? Kerroa siakkaille, että on tällainen tilanne tulossa , ja siksi et voi olla tyypin kanssa samassa tilassa. Omaisuus: anna asianajajan hoitaa.
Ei ole niin pakollista kuviota, että raiskaajan kanssa tarvitsisi olla hoitamassa.
Niinku kehen tahansa väkivaltarikolliseen?
Otat asianajajan tms, joka hoitaa omaisuusasiat. Mihinkään tapaamisin et mene, selitellä ei tarvitse kellekään.
Et missään nimessä tapaa kyseistä miestä etkä ole missään yhteydessä häneen! Anna valtakirja jollekin luotettavalle sukulaiselle, joka hoitaa asiat puolestasi, sen mukaan kuin neuvot.
Tämä sekä sun mielenterveyden että sen oikeusprosessin takia.
Tyyppi yrittää pitää sinuun yhteyttä vain siksi, että voi todistaa sitten oikeudessa että teillä on ihan hyvät välit, eikä syytöksissäsi ole mitään perää. Älä luota tähän henkilöön!
haluatko kertoa, että mitä ovat nämä pakolliset tapaamiset ja sovitut menot. ehkä täällä osataan neuvoa, että miten hoidat asiat ilman itse paikalle menoa.
Valtuuta toinen henkilö kuten sukulaisesi menemään sijastasi. Älä vastaa puheluihin tms.
Heingailu raiskatahan kanssa tarkoittaa että et pärjää oikeudessa. Jo tuolloin ekalla kerralla olisi pitänyt. Oikeasti soittaa se poliisi HETI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan just niin miltä ittestä tuntuu. Ei oo olemassa mitään oikeaa tapaa. Itsekin mietin tuota kauan kun raiskaajani oli minulle läheinen henkilö, en osannut vihata vaikka mielestäni olisi pitänyt. Myöhemmin kävin senkin läpi ja nykyään ei herätä mitään tunteita enää.
Jaksamisia sinulle!
Kiitos. Siksi kysyn, kun olo on tosi hämmentynyt. On ollut kanssa läheinen henkilö. Nyt yrittää koko ajan saada minuun yhteyttä. En halua olla tekemisissä. En tiedä miten suhtautua. On jotain sovittuja menoja muutaman päivän kuluttua, joihin pitäisi mennä yhdessä. En tiedä mitä tehdä..
Miten läheinen henkilö voi raiskata? Sitähän aika sanotaan, miten ihanaa on, kun kumppani ottaa naisensa itsevarmasti, ja tätä kehotetaan palstamiehiäkin tekemään! Vai onko niin, että jänniksille tämä on suotavaa, mutta perusinssi kun yrittää samaa, niin syyte on tulossa?
No miten läheinen henkilö nyt voi esim lyödäkään, tai hakata hengettömäksi? Ja silti sitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan just niin miltä ittestä tuntuu. Ei oo olemassa mitään oikeaa tapaa. Itsekin mietin tuota kauan kun raiskaajani oli minulle läheinen henkilö, en osannut vihata vaikka mielestäni olisi pitänyt. Myöhemmin kävin senkin läpi ja nykyään ei herätä mitään tunteita enää.
Jaksamisia sinulle!
Kiitos. Siksi kysyn, kun olo on tosi hämmentynyt. On ollut kanssa läheinen henkilö. Nyt yrittää koko ajan saada minuun yhteyttä. En halua olla tekemisissä. En tiedä miten suhtautua. On jotain sovittuja menoja muutaman päivän kuluttua, joihin pitäisi mennä yhdessä. En tiedä mitä tehdä..
Miten läheinen henkilö voi raiskata? Sitähän aika sanotaan, miten ihanaa on, kun kumppani ottaa naisensa itsevarmasti, ja tätä kehotetaan palstamiehiäkin tekemään! Vai onko niin, että jänniksille tämä on suotavaa, mutta perusinssi kun yrittää samaa, niin syyte on tulossa?
No miten läheinen henkilö nyt voi esim lyödäkään, tai hakata hengettömäksi? Ja silti sitä tapahtuu.
Jos pariskunta harrastaa lyömistä 3-5 kertaa viikossa ja nautiskelee siitä täysin siemauksin, niin mistä mies tietää, että juuri nyt ei ollutkaan hyvä hetki? Etenkin jos on kannustettu, että kulta yritä nyt olla itsevarmempi ja röyhkeämpi tässä lyömisessä, kuten jännät baarikumppanit aiemmin.
Jokin raja pitää olla typeryydessäkin, vaikka hallitseva elin onkin sinulla penis. Älä kirjoita ketjuun, jossa nainen kertoo tulleensa raiskatuksi, kun et pysty käsittämään, mistä on kysymys.
Ap, älä ole missään tekemisissä raiskaajasi kanssa. Jos sinun on aivan pakko puhua hänen kanssaan, niin otat turvamiehiä, esimerksiksi veljiäsi, mukaan. Suuria, miespuolisia ja mielellään sellaisia, jotka pystyvät ymmärtämään tilanteesi ja suojelevat sinua mieheltä, joka oli kyllin ala-arvoinen hyökätäkseen kimppuusi. Et missään nimessä saa tavata raiskaajaasi niin, että vain te kaksi olette paikalla.
Olen erittäin pahoillani siitä, että olet joutunut kokemaan noin vaikean tilanteen.
MITÄ mä sanon mun sukulaisille ja ystäville ja tuttaville??!!
Että tuo niiiiiin mukavan ja fiksunoloinen mies raiskasi minut! Eivät ehkä uskoisi hänestä mitään sellaista!!
En voi kertoa tätä kenellekään. En halua joutua kertaamaan tapahtunutta enkä kertomaan millainen mies hän oikeasti on. En missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia sinulle!
Jos pariskunta harrastaa lyömistä 3-5 kertaa viikossa ja nautiskelee siitä täysin siemauksin, niin mistä mies tietää, että juuri nyt ei ollutkaan hyvä hetki? Etenkin jos on kannustettu, että kulta yritä nyt olla itsevarmempi ja röyhkeämpi tässä lyömisessä, kuten jännät baarikumppanit aiemmin.
Jokin raja pitää olla typeryydessäkin, vaikka hallitseva elin onkin sinulla penis. Älä kirjoita ketjuun, jossa nainen kertoo tulleensa raiskatuksi, kun et pysty käsittämään, mistä on kysymys.
Ap, älä ole missään tekemisissä raiskaajasi kanssa. Jos sinun on aivan pakko puhua hänen kanssaan, niin otat turvamiehiä, esimerksiksi veljiäsi, mukaan. Suuria, miespuolisia ja mielellään sellaisia, jotka pystyvät ymmärtämään tilanteesi ja suojelevat sinua mieheltä, joka oli kyllin ala-arvoinen hyökätäkseen kimppuusi. Et missään nimessä saa tavata raiskaajaasi niin, että vain te kaksi olette paikalla.
Olen erittäin pahoillani siitä, että olet joutunut kokemaan noin vaikean tilanteen.
Nyt täytyy kuitenkin muistaa se, että näistä tarinoista on aina kaksi versiota. Ap:n ja miehen...
Vierailija kirjoitti:
Että tuo niiiiiin mukavan ja fiksunoloinen mies raiskasi minut! Eivät ehkä uskoisi hänestä mitään sellaista!!
En voi kertoa tätä kenellekään. En halua joutua kertaamaan tapahtunutta enkä kertomaan millainen mies hän oikeasti on. En missään tapauksessa.
Eli et aio ilmeisesti tehdä rikosilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Yritä olla ajattelematta tätä nyt. Keskitä voimasi siihen, että saat kaiken tapahtuneen poliisin tietoon. Poliisi hoitaa asiaa siitä eteenpäin.
Kyllä ne sukulaiset, ystävät ja tutut uskovat viimeistään silloin, kun asia etenee oikeuteen. Muista, että sinulla ei ole tässä mitään hävettävää, se häpeä on raiskaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä olla ajattelematta tätä nyt. Keskitä voimasi siihen, että saat kaiken tapahtuneen poliisin tietoon. Poliisi hoitaa asiaa siitä eteenpäin.
Kyllä ne sukulaiset, ystävät ja tutut uskovat viimeistään silloin, kun asia etenee oikeuteen. Muista, että sinulla ei ole tässä mitään hävettävää, se häpeä on raiskaajalla.
Täytyy nyt muistaa, että oikeuteen eteneminen EI tarkoita vielä, että mitään väärää olisi tapahtunut. Sukulaisten, ystävien ja tuttujenkin on hyvä ymmärtää se, että mitään etukäteistuomioita ei heidänkään pidä jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Toteat, että olette eronneet. Ei sinun tarvitse selittää kenellekään yhtään mitään.
Tee rikosilmoitus raiskaajasta. Et välttämättä ole ensimmäinen tai viimeinen nainen, jonka hän raiskaa.
Olen pahoillani tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisi? Oma kulta ehkä ymmärsi naisensa signaalit vähän eri tavalla kuin nainen tarkoitti, niin sekö on sinusta rikos?
VOI JUMALAUTA MÄ VIHAAN TEITÄ LASSUKOITA. Painu nyt helvettiin täältä. Ap, älä missään nimessä vastaa näille mulkuille tai sun eksälle. Kuuluvat samaan kastiin. Ja sulla ei ole mitään hävettävää niin todellakin kerrot ihmisille minkälainen paskakasa eksäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nyt muistaa, että oikeuteen eteneminen EI tarkoita vielä, että mitään väärää olisi tapahtunut. Sukulaisten, ystävien ja tuttujenkin on hyvä ymmärtää se, että mitään etukäteistuomioita ei heidänkään pidä jakaa.
Niin, mahdollinen tuomio tulee sitten aikanaan, jos tulee, mutta kyllä niiden sukulaisten, ystävien ja tuttujenkin täytyy tietää, että kaikki ei ole hyvin.
Sitä ei oikein voi odottaa, että -ap jatkaisi elämäänsä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisi? Oma kulta ehkä ymmärsi naisensa signaalit vähän eri tavalla kuin nainen tarkoitti, niin sekö on sinusta rikos?
VOI JUMALAUTA MÄ VIHAAN TEITÄ LASSUKOITA. Painu nyt helvettiin täältä. Ap, älä missään nimessä vastaa näille mulkuille tai sun eksälle. Kuuluvat samaan kastiin. Ja sulla ei ole mitään hävettävää niin todellakin kerrot ihmisille minkälainen paskakasa eksäsi on.
Henkilö, joka ei ole valmis tuomitsemaan toisia yksipuolisten tarinoiden perusteella, on sinusta yhtä kuin raiskaaja? Mitä ihmettä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia sinulle!
>>
Hyväsymällä hänen seuransa, hyväksyt hänen tekonsa.
Suomi on vapaa maa, voit aivan vapaasti valita omat ystäväsi, epämiellyttävät ihmiset voit ja PITÄÄ skipata pois elämästäsi.
Raiskaus ei ole koskaan, missään tilanteessa hyväksyttävää.
Kerro raiskaajallesi että voi painua helvettiin etkä halua nähdä häntä enää, hae lähestymiskieltoa.
Hakeutumalla seuraasi hän tuntee olevansa voittaja.
Kunnioita itseäsi.
Kuuluvat yhteiskunnan alimpaan kastiin.