Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trivago mainoksen näyttelijätär

Anon6969
18.07.2016 |

Muistaako joku minkä niminen tää on. Oon ihan varmasti nähnyt jossain suomalaisessa sarjassa. Ei vaan tuu mieleen kuka hän on.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttava trivago joka katkolla

Vierailija
42/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että trivago mainos häipyy ruudusta pikaisesti. Kyllä se aivan varmasti on iskostunut jokaisen kalloon. Ärsyttää koko helvetin mainos. Akka voisi korjauttaa hampaansa ja hoitaa huuliherpeksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi suomi mainoksessa on Annika Poijärvi.

Mies on yksi kuvaajista siinä mainoksessa. Kysyin mieheltäni juuri, että kuka se nainen on siinä mainoksessa ja sanoin, että onko se Annika Poijärvi?? Vastaus: Kuka? Annika Poijärvi! En ole ikinä kuullukkaan mistään Annika Poijärvestä. Sanoin, että miten niin. Olet kuvannut sitä mainosta hahahha. Ai, en mä tiedä ketä se on. En mä kysele mitää nimiä ikinä. Ihme äijä taas.

Miehesi kiertelee asiaa, kun on kulisseissa käynyt panemassa Annikaa. Jätä se sika. 

Voin rehellisesti myöntää, että tuo kävi mielessä samantien. Vaikka sen vastaus naurattikin, niin miten ei tiedä kenen kanssa työskentelee. Kysyinkin sitä että miten et muka tiedä. Kyllähän te nimillä puhutte.. Vastas, että mitä takerrut tollaseen..

Duoda, pakko myöntää, ettei mullakaan ole käsitystäkään suurimman osan nimistä, joiden kanssa työskentelen. Jengiä tulee ja menee päivittäin, samoin projekteja. Ihan turha kaikkien nimiä on edes yrittää muistella. Kasvot jää nippanappa mieleen, jos on ollut joku mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
44/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että trivago mainos häipyy ruudusta pikaisesti. Kyllä se aivan varmasti on iskostunut jokaisen kalloon. Ärsyttää koko helvetin mainos. Akka voisi korjauttaa hampaansa ja hoitaa huuliherpeksensä.

No Voi Voi, eikait siellä vain olla möks kun ollaan jääty kauniimman naisen jalkoihin ?

Kyllä varmasti ärsyttää katsella noin kaunista naista hunajaisella äänellä, jos ja kun itse on raakkuva harakka petolinnun perseellä varustettuna :D :D

Vierailija
45/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trivagolla kyllä löytää usein halvimmat hotellihinnat. itse meen sitten itse sivulle missä on se halvin hinta klikkaamatta linkkiä trivagon kautta jotta he jäisivät ilman komissiota.

kannattaa sitten huomioida että esim ebookersilla tai hotels.com illa on usein kuponkeja joilla saa alennuksia joten se halvin hinta saattaakin olla noissa. hotels huijaa silleen että jos varaa kaksi huonetta niin alennuskoodi pätee vain ensimmäiseen. eli pitää tehdä erillinen varaus jokaiselle huoneelle. tällä tavoin säästin n 200e viime reissulla verrattaen siihen trivagon halvimpaan hintaan.

hotelsin 10 ilmainen yö on myös täyttä kusetusta. kestää monta päivää kunnes tulee tilille joten samalla reissulla sitä ei voisi käyttää.

Vierailija
46/46 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ärsytti; näytteli Mestari ja Margaritassa Margaritaa. Tuima ja tylsä veto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi