Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trivago mainoksen näyttelijätär

Anon6969
18.07.2016 |

Muistaako joku minkä niminen tää on. Oon ihan varmasti nähnyt jossain suomalaisessa sarjassa. Ei vaan tuu mieleen kuka hän on.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien perusteleella ei ole tuo Annikakaan.

Vierailija
22/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä trivago-mainoksia tosiaan on aika monta erilaista. Yhdessä tuo Annika, muista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata käyttää Trivagoa muuhun kun hotellien selaamiseen. Halvimman hinnan saa aina hotellin omilta sivuilta, mahdollisesti ketjun omalla kanta-asiakaskortilla (joita saa yleensä ilmaiseksi). Trivago ottaa aina osansa, sillä ne mainokset kustannetaan.

Höpö höpö. Saattaa päteä joissain paikoissa, mutta ei kaikissa. Just varasin hotellia syysloman ajaksi Vuokattiin ja kysyin ensin sieltä hotellilta suoraan. Hinta s-etukorttilaisille 395€. En varannut heti, tsekkasin Trivagon, joka ohjasi Booking.comin sivuille ja aivan samalle ajalle aivan sama hotelli ja samantasoinen huone 299€.

Samoin on käynyt monelle tuttavalle. Suora hinta majoituspaikasta ei olekaan se halvin.

Vierailija
24/46 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi h*lvetin Trivago alkaa hermot mennä noihin mainoksiin!! Tulee tyyliin joka kanavalta joka mainoskatkolla. Tullut jo varmaan kuukausia. En käytä Trivagoa ihan periaatteesta niin alkaa ottaa päähän tämä.

Vierailija
25/46 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä mainos ja nainen feikkigrafoilla. Kyllä, varaan hotelleja netissä varsin usein mutta en koskaan Trivagon kautta näiden nyt pyörivien mainosten vuoksi...

Vierailija
26/46 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata varata näiden jobbareiden kautta. Sen kun teette niin kohta ei muuta mahdollisuutta olekaan ja hinnat nousee. Lisäksi näillä on tapana tarjota niitä huoneita joista saa parhaat provikat, ei edullisimpia kuluttajalle. Ja hotels.com jakelee luottokorttitiedot ympäriinsä.. 

Vierailija
27/46 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen ja todellakin ihan suomalainen.

Vierailija
28/46 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei_trivagolle kirjoitti:

Ei todellakaan kannata varata näiden jobbareiden kautta. Sen kun teette niin kohta ei muuta mahdollisuutta olekaan ja hinnat nousee. Lisäksi näillä on tapana tarjota niitä huoneita joista saa parhaat provikat, ei edullisimpia kuluttajalle. Ja hotels.com jakelee luottokorttitiedot ympäriinsä.. 

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa....

Vierailija
29/46 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod ole Emma Leth, ei yhtään samaa näköä.

Vierailija
30/46 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on todella syvästi ärsyttävä, koska Annika Poijärvillä on sama ongelma kuin Rachel Nicholsillä - molemmat ovat yhden ilmeen näyttelijät. 

Vierailija
31/46 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi suomi mainoksessa on Annika Poijärvi.

Mies on yksi kuvaajista siinä mainoksessa. Kysyin mieheltäni juuri, että kuka se nainen on siinä mainoksessa ja sanoin, että onko se Annika Poijärvi?? Vastaus: Kuka? Annika Poijärvi! En ole ikinä kuullukkaan mistään Annika Poijärvestä. Sanoin, että miten niin. Olet kuvannut sitä mainosta hahahha. Ai, en mä tiedä ketä se on. En mä kysele mitää nimiä ikinä. Ihme äijä taas.

Vierailija
32/46 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on yksi kuvaajista siinä mainoksessa. Kysyin mieheltäni juuri, että kuka se nainen on siinä mainoksessa ja sanoin, että onko se Annika Poijärvi?? Vastaus: Kuka? Annika Poijärvi! En ole ikinä kuullukkaan mistään Annika Poijärvestä. Sanoin, että miten niin. Olet kuvannut sitä mainosta hahahha. Ai, en mä tiedä ketä se on. En mä kysele mitää nimiä ikinä. Ihme äijä taas.

Miehesi kiertelee asiaa, kun on kulisseissa käynyt panemassa Annikaa. Jätä se sika. 

Vierailija
33/46 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kiertelee asiaa, kun on kulisseissa käynyt panemassa Annikaa. Jätä se sika. 

Voin rehellisesti myöntää, että tuo kävi mielessä samantien. Vaikka sen vastaus naurattikin, niin miten ei tiedä kenen kanssa työskentelee. Kysyinkin sitä että miten et muka tiedä. Kyllähän te nimillä puhutte.. Vastas, että mitä takerrut tollaseen..

Vierailija
34/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkaan näyttelijän olevan   Siiri Angerkoski

Vierailija
35/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää joka paikkaan laittaa kiroilua? Se ei ole hienoa, kuten käyttäjät ilmeisesti luulevat.

Vierailija
36/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miksi painamista? Sekään ei ole sivistynyttä.

Vierailija
37/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, tuo on Annika Poijärvi ilmeisesti, miten hänet on stailattu tuommoiseen täti-lookiin.

On oikeasti paljon kauniimpi. 

Vierailija
38/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin rehellisesti myöntää, että tuo kävi mielessä samantien. Vaikka sen vastaus naurattikin, niin miten ei tiedä kenen kanssa työskentelee. Kysyinkin sitä että miten et muka tiedä. Kyllähän te nimillä puhutte.. Vastas, että mitä takerrut tollaseen..

Aistin teillä draaman aineksia. Jätä se sika!

Vierailija
39/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen. Älkää ihmetelkö naiset, jos miehenne odottavat housut kireinä mainoskatkoja.....

Vierailija
40/46 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän