Minkä näköinen on 166cm/50kg nainen?
Kommentit (12)
Jotkut ehkä vielä toisia laihemman näköisiä, mutta tällainen kevytrakenteinenkin näyttää tuossa vaiheessa jo aika nälkäkurjelta.:(
-167 cm/49 kg-
Tuossa painossa tuntuu kylkiluut läpi, se ei ole tervettä. Painoa lisää sellanen 5 kiloa ja treenillä paikat timmimmiksi.
*6*
Nuori tytto/nainen voi olla viehattavan hoikka, samoin nuorehko nainen. VAnhempi nainen noissa mitoissa on ehka aika kuivakka.
Kovin treenattu ei noilla mitoilla ainakaan ole, jollei ole rasvaprosentiltaan sairaissa lukemissa.
Vaikka sitä nyt jälkeenpäin ajatelutna todellakin olin.
Nyt paina 70kg ja voisin 5-8kg tiputtaa, en enempää.
Urheilen ja treenaan enkä ole pieniluinen.
Ap, siirrä ajatuksesi muualle kun vartaloosi tuo ei ole tervettä. Liiku ja syö aina kun on nälkä!
Vierailija:
Tuossa painossa tuntuu kylkiluut läpi, se ei ole tervettä.
No kylla minusta on sairaampaa, jos kylkiluut eivat tunnu! Siina paalla kun ei juuri lihasta ole, kaikki on ihraa...
Ehka tarkoitit, ettei kylkiluiden pitaisi nakya? SIita olen suunnilleen samaa mielta.
Yksi neuvo poikkeavana tuosta: Ala ensin syömään tiettyinä aikoina. Näläntunne voi myös kadota (todennäköisesti näin on käynyt, jos painosi on noin alhaalla) ja sen palautumiseen tarvitsee syödä.
TAvailepa sitä muutamaan kertaan, niin ehkä aukenee sullekin..!
Vierailija:
Vierailija:
Tuossa painossa tuntuu kylkiluut läpi, se ei ole tervettä.No kylla minusta on sairaampaa, jos kylkiluut eivat tunnu! Siina paalla kun ei juuri lihasta ole, kaikki on ihraa...
Ehka tarkoitit, ettei kylkiluiden pitaisi nakya? SIita olen suunnilleen samaa mielta.
Ollaan tyytyväisiä itseemme! Niin kauan kun on terve niin ei sillä painolla ole niin väliä. Olen ihan kurkkuani myöten täynnä näitä liian lihava/laiha- keskusteluja.
t: 167cm ja 48kg ja vihdoin monien monien kriisien kautta tyytyväinen!
kaunis nenä, hammasraudat. säärikarvat ajamatta.
hieman kierot sääret, siniset silmät. vihree laukku ja luiseva perse.