Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan viidettä lasta ja olen rakastunut toiseen mieheen

Vierailija
18.07.2016 |

Ja ajattelin jättää mieheni. En pysty elämään tällä tavalla 🙁

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies varmaan haluaa viiden lapsen isäpuoleksi. Mukavasti lettukin levinnyt lapsia puskiessa. ;)

Vierailija
2/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty pelkosektiotx4 😊 Ja miehellä on itsellä neljä lasta ei sitä lapset haittaa! Ollaan tunnettu jo vuoden verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Miten minusta tuntuu, että et osaa erottaa toisistaan sitä, mikä on rakkaus ja mikä ihastuminen. - Ja kaikki on tietysti lapsien isän syy, joka jostain syystä on vähän väsyneempi kuin silloin kun lapsia ei vielä ollu ensimmäistäkään... - Va arvasinko oikein.

Vierailija
4/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia teet ihan yhtä impulsiivisesti kuin "rakastut". Ok. Aika laittaa jotain rajaa holtittomalle tunne-elämälle. Tästä edes teet vain järkipäätöksiä, ja jos tunneminäsi alkaa inisemään, pysähdy miettimään kuinka paljon kärsimystä tuotat lähi-ihmisillesi.

5/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella laitat lapsesi kärsimään ensin avioerosta ja sitten uusperheestä? Luuletko, että 5 lastasi haluavat asua kahden asunnon välissä, tuntemattomien kanssa samassa kodissa? Eikö sinulla ole mielestäsi vanhempana minkäänlaisia velvollisuuksia, vain oikeuksia?

Vierailija
6/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sinun nykyinen suhde ei tyydytä Sinua etkä ole onnellinen, niin mitä vielä odotat. Lopeta nykyinen suhde ja vaihda miestä. On Sinullakin oikeus olla onnellinen.

7/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Millä oikeudella laitat lapsesi kärsimään ensin avioerosta ja sitten uusperheestä? Luuletko, että 5 lastasi haluavat asua kahden asunnon välissä, tuntemattomien kanssa samassa kodissa? Eikö sinulla ole mielestäsi vanhempana minkäänlaisia velvollisuuksia, vain oikeuksia?

Lisään vielä, että aika heikko tuo äidinrakkaus näillä on, kun suostuvat vapaaehtoisesti elämään lastensa kanssa vain puolet ajasta, kunhan vain saavat olla itse sen ihkun miehen kanssa. Itse olisin vaikka kuinka k-pään miehen kanssa ennemmin kuin asuisin vain puolet ajasta lasteni kanssa. Mutta ilmeisesti jotkut rakastavat lapsiaan vähemmän kuin toiset.

Vierailija
8/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tehty pelkosektiotx4 😊 Ja miehellä on itsellä neljä lasta ei sitä lapset haittaa! Ollaan tunnettu jo vuoden verran.

No ni. Sittenhän teidän suhde on vakaalla pohjalla. Ei muuta kuin kaksi perhettä päreiksi ja uusperhettä (ja vielä tosi isoa sellaista) perustamaan. Tuutko vaikka vuoden päästä tänne päivittämään tilanteesi. :DD