Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuutteko kuinka iso tähti Andy mcCoy oikeesti on?

Vierailija
18.07.2016 |

Sen tuntee iso osa suurista nimistä maailmalla, ja se on tavannut monia oikeesti isoja tekijöitä. Oikeesti se on vieläkin ajan hermolla ja paljon isompi stara ku joku Cheek. Toinen samanmoinen on Sam Jaffa..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuntea joo, mut itse se on surkea hampaansa tuhonnut nisti. En arvosta pätkääkään.

Vierailija
2/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tuntee iso osa suurista nimistä maailmalla, ja se on tavannut monia oikeesti isoja tekijöitä. Oikeesti se on vieläkin ajan hermolla ja paljon isompi stara ku joku Cheek. Toinen samanmoinen on Sam Jaffa..

Onko tää Jaffa Harwallilla töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Jaffa Harwallilla töissä?

Ei.. näyttelee tähtiportissa.

Vierailija
4/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se on

Vierailija
5/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jafavat on Israelilaisia appelsiineja. Hyviä tuoreena paikan päällä syötynä. Nam. Samaten falafel Tel Avivissa. Nam nam.

Vierailija
6/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin iso stara että on saanut ikusen porttikiellon useiden bändien (esim. Mötley Crue) backstageille.

M22

7/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee sinne kaupalle 7ulisee.

Vierailija
8/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulkon Antti Pelkosenniemeltä. Pitkä on ollut matka selkosilta isoon maailmaan. Ilmankos on mennyt vähän päähän.

Vierailija
9/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ärsyttää tyypit jotka yrittää vttuilla hauskasti, mutta ei osaa edes kirjoittaa. Ps. En tarkoita Andya.

Vierailija
10/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Yaffa. Andy mcCoy. Kumpikin isoja nimiä, ei sellasiin nykyajan musiikin tekijät yllä Suomessa. Huonot hampaat jotka korjattu ei oo kun uutisasia, katsokaa kuinka monella esim suurella politikolla on hampaat huonot.

Mä arvostan heitä ja sitä miten lähtivät ja tekivät musiikkia.

Razzle .. :(

Vierailija
11/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sam Yaffa. Andy mcCoy. Kumpikin isoja nimiä, ei sellasiin nykyajan musiikin tekijät yllä Suomessa. Huonot hampaat jotka korjattu ei oo kun uutisasia, katsokaa kuinka monella esim suurella politikolla on hampaat huonot.

Eikös Yaffa soita nykyään New York Dollsissa? Siinä yksi legendaarisimpia glambändejä.

Vierailija
12/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Yaffa soita nykyään New York Dollsissa? Siinä yksi legendaarisimpia glambändejä.

Wikin mukaan on entinen basso, mutta kundithan soittaa keikkaa eri versioissa, siis Andy ja Sam. Ihan kiva kun Bam Margera kiertää Suomee just Andyn kans ja ei oo Duutsoneita edes mainittu. Toki hekin ovat tehneet hyvää uraa kansainvälisesti, mutta ei vaa jaksa kun sitä tulee tuutista koko ajan.

Vierailija
13/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vuosiin soittanut. Michaelin bändissä on nykyisin.

Vierailija
14/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andyllä oli kyllä aikanaan hyvät mahdollisuudet, mutta omaa typeryyttään mokasi ne ja surullinen tulos on nähtävillä. Turha muistella vanhoja.

Vierailija
15/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on enää yksi yhtään mikään narkkarialkkis samoin sen akka, hyi stana mitä pohjasakkaa.

Vierailija
16/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andyllä oli kyllä aikanaan hyvät mahdollisuudet, mutta omaa typeryyttään mokasi ne ja surullinen tulos on nähtävillä. Turha muistella vanhoja.

Voi kun ne vanhat on niin paljon parempia  ja ne kestääa aikaa. Ja Andyhän ei enää käytä ja Angelahan ei aineita oo käyttäny. Viinaa ja kaljaakaan ei varmaan kulu se enempää ku AV mammojen ukoilta.

Vierailija
17/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ne vanhat on niin paljon parempia  ja ne kestääa aikaa. Ja Andyhän ei enää käytä ja Angelahan ei aineita oo käyttäny. Viinaa ja kaljaakaan ei varmaan kulu se enempää ku AV mammojen ukoilta.

Luonnevikaisessa alkoholistissa ei mielestäni ole ihannoitavaa, eikä vanhat teot vapauta vastuusta loputtomiin. 

Vierailija
18/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuvasti sanottu tuossa tuo "nykyajan musiikin tekijät" eli onko Andy siis menneen ajan tekijöitä? Kuulosti ehkä ilkeältä, mutta en tarkoita mitään pahaa. Kuuntelin itse Hanoi Rocksia teininä jonkin verran: ei ollut ihan ykkössuosikkini, mutta tykkäsin kuitenkin kovasti. Minun teini-ikäni siis ajoittui siihen Hanoi Rocksin ensimmäisen olemassaolon aikoihin. Oli niillä paljon hyviä biisejä, ja muistaakseni biisit olivat valtaosaltaan juuri Andyn käsialaa. Ja tosiaan Hanoi oli oikeasti ensimmäinen suomalainen bändi, jolla oli edes hitusenkaan merkitystä kansainvälisesti. Mutta entä tuon ajan jälkeen: onko Andyllä mitään musiikillisia saavutuksia vaikkapa tämän vuosituhannen puolelta? Jos on, niin on mennyt ohi minulta.

Vierailija
19/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajuta, eikä ole väliksikään.

Vierailija
20/51 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan Jyrki Smugulan hampaista. Hrrr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän