Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa pelästyi pierua

Vierailija
18.07.2016 |

Kissani oli nukkumassa noin 2 metrin päässä ja itseltä pääsi ihan rehellisesti aika vaimea pieru, äänekkäämpiäkin on kuultu. Kissa kuitenkin pelästyi sen verran että putosi lattialle "unipatjaltaan" :D toivottavasti tätä ei lasketa eläinrääkkäykseksi. Ei ole mitenkään tapana kiusata ketään piereskelemällä, sitä paitsi olen joskus herännyt kissan pieruihin keskellä yötä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa lähettelee sellasia äänettömiä pieruja jotka tappaa hajullaan isommankin populaation.

Vierailija
2/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikky katti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se luuli että pommi räjähti lähistöllä

Vierailija
4/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut ennakoida hyökkäystä siitä suunnasta.

Vierailija
5/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat pelästyy ihan ihme juttuja joskus. Esim ne missä' ne säikähtää jotain maassa olevaa kurkkua hyppäämällä puol metriä ilmaan :D

Vierailija
6/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa säikähtää aina mun aivastuksia. Pierua se saattaa tulla haistelemaan kuin mikäkin koira.

Vierailija
7/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa säikähtää aina mun aivastuksia. Pierua se saattaa tulla haistelemaan kuin mikäkin koira.

Masokistinen kissa kun tulee toisten pieruja haistelemaan.

Vierailija
8/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali

Vierailija
9/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästäkin joku halutessaan eläinsuojeluilmoituksen tekis, hajuhaitoista vähintään! ;D

Vierailija
10/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalla on tapana piereskellä aina kun tulee vieraita. Koita siitä sitten selitellä "ei se normaalisti tee noin" ....

Vierailija
11/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat pelästyy ihan ihme juttuja joskus. Esim ne missä' ne säikähtää jotain maassa olevaa kurkkua hyppäämällä puol metriä ilmaan :D

Ohis, mäkin olen ihmetellyt tätä ilmeisesti kaikilla kissoilla esiintyvää kurkkukammoa :D Ehkä ne luulee sitä käärmeeksi. 

Vierailija
12/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on gaytä.

Vierailija
13/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei piere, jos ruokavalio on kunnossa. Meidänkin karvaperse päästeli aiemmin jäätäviä hiljaisia pommeja, kunnes vaihdettiin ne Latzit ja vehnämuronappulat oikeeseen ruokaan.

Vierailija
14/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on varsinainen pierutyyny mut rakastan sitä silti :)

Vierailija
15/31 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoillahan on ihmistä monenkertaisesti parempi kuulo joten hyvinkin mahdollista että kissan korvaan pieru kuulosti joltain kranaatin räjähdykseltä :D

Vierailija
16/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten pierut on varsinaisia salaisia agentteja, koska niistä ei kuulu monesti ääntä ollenkaan. Yhtäkkiä vaan huomaat olevas hajupilven keskellä ja silloin on liian myöhäistä.

Vierailija
17/31 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinten pierut on varsinaisia salaisia agentteja, koska niistä ei kuulu monesti ääntä ollenkaan. Yhtäkkiä vaan huomaat olevas hajupilven keskellä ja silloin on liian myöhäistä.

Myös jotkut ihmiset päästelee näitä :D

Vierailija
18/31 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa pelkää aivastelua ja yskää. Hänestä tulisi huono hoitsu.

Vierailija
19/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. Nyt kävi sillä tavalla että jo aloituksessa sattunut juttu kävi uudelleen eilen illalla :D voi olla että tämä menee jo rääkkäyksen puolelle kun säikyttelen kissaa tällä tavalla. Pyydän anteeksi. Kissa varmaan otetaan kohta huostaan.

Vierailija
20/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset. Nyt kävi sillä tavalla että jo aloituksessa sattunut juttu kävi uudelleen eilen illalla :D voi olla että tämä menee jo rääkkäyksen puolelle kun säikyttelen kissaa tällä tavalla. Pyydän anteeksi. Kissa varmaan otetaan kohta huostaan.

Arvostan että tulit kertomaan tän asian tänne asti, kissa toivon mukaan voi jatkaa elämäänsä tuosta tapahtumasta huolimatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän