Lue keskustelun säännöt.
KOKEMUSTA KELLÄÄN??? (vastatkaa pliis) :)
28.02.2006 |
Elikkäs onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä..mulla on nyt parina iltana/yöllä tullut aika kipakoita supistuksia,ei mitään mahdottomia mutta kipeempiä kuin harj. sup. ja sitten kakattaa lähes kokoajan
ja se että supistuksia tulee varsinkin makuuasennossa,minulla on ennestään yksi tyttö 11kk joten synnytyksestäkään ei ole kauaa..nyt on viikkoja 37+ mitä tämä on??
auttakaa ihmeessä jos on kokemuskia!!
Kiiiiitoos etukäteen kaikille vaivannäkijöille:)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kohtusi on vain pian valmentautumassa synnyttämiseen. Ihan hyvinhän voit jo synnyttääkin! Vaikka supistukset ovat muuttuneet, niin uskoisin, että ne eivät ole sen vaarallisempia kuin aikaisemmatkaan eikä sinun tarvitse pelätä noita oireita. Nehän menevät ohitse. Olen kuullut noista kakatustunteista nimenomaan niillä, jotka saavat tunteen ponnistamisen alkamisesta mutta sinun tapauksessasi ei selvästikään ole kysymys sellaisesta. Joku voi varmaan kertoa, mistä nekin tuntemukset johtuvat. Supistuksiahan on niin paljon erilaisia, ettei niistä vielä tiedä, miten kauan niitä ennen synnyttämistä tulee, kunhan ne menevät aina ohitse kuitenkin.