Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaajat huom!

Vierailija
18.07.2016 |

Eli mä haluaisin vaalentaa hiuksiani ja mulla on pikimusta tukka ollu noin 9-vuotta mutta luonnostani olen vaalee.. Kysymys kuuluukin että saako tätä päätä enään vaaleeksi ilman ettö hiukseni on keltaset tai huonokuntoset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta kasvattaminen kysyy aikaa, ja olet vähintäänkin mielenkiintoisen näköinen kunnes hiuksesi ovat kasvaneet, niin paljon, että voit leikata mustatlatvat pois. Eikö tämä ole itsestäänselvyys.

Vierailija
4/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen projekti, minkä itse toteuttaisin pitämällä huiviä päässä, kun juurikasvu todella näkyy. Näin pari kuukautta ja sitten leikkaisin ihan lyhyeksi ja aloittaisin kasvatuksen

Vierailija
5/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aina värjätessä värjännyt vain tyven vai levittänyt värin koko tukkaan? Jos vain tyveen niin värinpoisto on suht iisi prosessi, jos koko tukkaan niin vaalennus on pidempi prosessi. Mutta toki sen saat vaaleaksi, ilman leikkaamistakin.

Vierailija
6/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta vie aikaa. Yhdellä kampaamokäynnillä ei vaalene. Lisäksi kampaamokäynneille väliä vähintään kk että tukka saa levätä. Vaalentaminen kannattaa aloittaa raidoittamalla. Ekat raidat jää todennäköisesti kuparinruskeiksi tai kellertäväksi. Pikku hiljaa lisää ja sävytystä, että väri siedettävä. Osaava kampaaja tekee tän projektin niin, että tukka on välivaiheissa siedettävä :) Mutta aikaa kannattaa varata puolesta vuodesta vuoteen, jos haluat pitää pitkän tukan.

Vierailija
7/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis suorilta käsiltä tekemään mitään värinpoistoja ja blondauksia. Ensin Colour B4 joka poistaa väriä todella hyvin olematta hiusta tappava värinpoisto. Jos väri ei miellytä, niin joku kevyt sävy päälle ja sitten voi aloittaa vaalentamaan raidoittamalla. 

Tuolla tavalla sain itse tumman ruskeat hiukset ihan vaaleanruskeiksi ja päältä blondeiksi (aurinko vaalensi lisää raitoja).

Vierailija
8/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päähän on tullu roiskittua väriä joten isommasta projektista kyse, tekis mieli tehä parit värinpoistot ja sit vaalentaa mut kuumottelee että hiukset tippuu päästä :o pitäiskö mun kumminkin mennä kampaajalle värinpoistoihin ?? AP

Vierailija
9/9 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!! :) Toivoa ei ole siis vielä menetetty 😍