Elämme selvästi maailmanlopun aikoja.
Nyt tapahtuu koko ajan niin hirveästi kaikenlaisia terrori-iskuja, joukkomurhia ja kaikkia muita kamalia asioita, joissa kuolee hirveästi ihmisiä niin että elämme ihan selviä lopun aikoja. Vaikka sitä päivämäärää ei tietenkään tiedä tarkasti kukaan, että koska Jeesus tulee takaisin maan päälle hakemaan hyvät ihmiset luokseen Taivaaseen ja tuomitsemaan pahat ihmiset ikuiseen kadotukseen, niin minä olen aika varma, että se päivä on lähellä. Minä ainakin teen kaikkeni ollakseni kyllin hyvä päästäkseni Taivaaseen ja sinne pääsee kun uskoo Jeesukseen ja Jumalaan ja elää kuten he haluavat. Minulla on Jeesus elämässä johtotähtenä kohti Taivasta ja ikuista pelastusta joten minä en pelkää tuomiopäivää mutta minua surettaa syntisten ja Jumalattomien ihmisten puolesta, joiden osana on kadotus ja ikuinen piina, kipu, tuli, kidutus ja hammasten kiristys Pimeyden ruhtinaan valtakuntassa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen paluu on lähempänä, kuin yksikään meistä osaa arvata. Jumala yksin tietää milloin päivät on täynnä. Armossaan Jeesus pelastaa meidät syntiset kurjat. Haluan kuulua siihen joukkoon ja uskoa Jeesuksen sovittaneen kaikki syntini.
Ovatko ne lähempänä kuin noin 2000 vuotta sitten, kun kristityt ajattelivat noin? Ja jos ovat, mistä juuri sinä sen tiedät?
Profetiat täyttyy. Raamatun sanan kautta.
Jumalan sanasta ei katoa pieninkään piirto.
Muistelisin rippikoulusta, että Raamatussa kerrotaan, ettei lopun aikojen päivää tiedä muut kuin jumala. Pitäiskö se muuttaa muotoon "Jumala ja yks AV-mamma"?
Maailmalla on nyt suuria haasteita, esimerkiksi ilmastonmuutos ja sen mukanaan tuomat ongelmat, kuten rajuilmat, kuivuus, tulvat, merenpinnan nousu, meriveden happamoituminen ja happamoitumisen vaikutus kalojen selviytymiseen. Ihmisten määrä. Terrorismi. Köyhyys. Sairaudet. Pakolaisuus. Saastuminen. Eriarvoisuus. Jne.
Suomi on todella aikamoinen lintukoto.
Maailman loppuun liittyy luonnon katastrofit ja mullistukset. Tsunamit, tornadot, ilmaston muutokset. Luontokin on sekaisin ja kärsii. Ihmisiltä puuttuu rakkaus ja ollaan kovia toisiamme kohtaan. Raha on jumala. Näin lyhyesti ja pelkistettynä sanottuna.
Tulee mieleen elokuva jossa ihmiset läjtivät kävelrmään pois syntisestä Sodomasta (?) Ja taakse ei saanut katsoa. Lootin vaimo kuitenkin katsoi ja muuttui.suolapatsaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Maailman loppuun liittyy luonnon katastrofit ja mullistukset. Tsunamit, tornadot, ilmaston muutokset. Luontokin on sekaisin ja kärsii. Ihmisiltä puuttuu rakkaus ja ollaan kovia toisiamme kohtaan. Raha on jumala. Näin lyhyesti ja pelkistettynä sanottuna.
Tulee mieleen elokuva jossa ihmiset läjtivät kävelrmään pois syntisestä Sodomasta (?) Ja taakse ei saanut katsoa. Lootin vaimo kuitenkin katsoi ja muuttui.suolapatsaaksi.
"Luonnon katastrofit" on ihan normaalia maapallon toimintaa ja kiertokulkua,elämme planeetalla joka on jatkuvassa muutoksessa joka on sisältä sulaa laavaa.
Katastrofit tapahtuu vain ihmisten päissä,ei muualla.
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. (1Kor.6)
ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"---Mark. 1:15
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ---Joh. 14:6
Vierailija kirjoitti:
Olettekos miettineet, että maailman loppu on saattanut jo tapahtua?
Mielenkiintoista. Pitäiskö tän missä me nyt ollaan olla taivas vai helvetti?
No samallaista meno oli kun mentiin Amerikkaan löytöretkillä. Varmaan inkat ja muut intiaanit ajateli että tämä on maailmanloppu, kuten olikin heidän maailmansa loppu. Historian lukeminen on aika turhaa kun ihminen ei näy siitä mitään oppivan.
Uskon kyllä että maailmanloppu lähenee.
Kun Trump saa käsiinsä ydinaseiden laukaisukoodit niin ei jää muusta maailmasta kuin märkä läntti.
Jeesuksella ei tässä ole mitään tekemistä.
Olettekos miettineet, että maailman loppu on saattanut jo tapahtua?