Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöpsykologit HUOM!!!

Vierailija
17.07.2016 |

Arvioikaa tämän ihmisen mielenlaatu, joka kirjoittaa näin:

-"Olet täysin persoonaton ja luulosairas kalikka. Luulee aina kaiken liittyvän häneen itseensä. Sairaalloinen itsensä tyrkyttäjä narsisti jolla pohjimmaltaan hyvin heikko itsetunto ja tunne elämä täysin viottunut. Ja sussa ei todellakaan roiku yhtään kukaan, eikä sun seuraas ole kaivattu sen enempää jäätävän paskoine läppines. Eikä sulle kukaan ole vittuillut todellakaan, se on sun omaa mielenhäiriötäs ja heikko itsetuntosuuttas. Oot myös totaalinen nobody."

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosini: täys kusipää.

Vierailija
2/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helvetin kyllästynyt suhun ja temppuiluus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin, että kannattaisi lopettaa yhteydenpito, sen sijaan että etsii pointtereita "keskusteluun" palstoilta. Jos ei sitä tee, voi katsoa hieman peiliinkin sitä mielenlaatua mietiskellessään.

Vierailija
4/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut tarpeekseen jostain.

Vierailija
5/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mulle ollut tai mistä mä tiedän. Poimin toisesta keskustelusta, mutta keskustellaan, että minkälainen ihminen kirjoittaja voisi olla..

A.p

Vierailija
6/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirvittävän ilkeä ainakin! :D

On vetänyt kaikki toisen heikot kohdat ja haukkuu niistä. Todella hirveä ihminen jos multa kysytään.

Toivottavasti kuolee syöpään ja kituu pitkään.

Vierailija
7/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epä-ihminen?

Vierailija
8/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että kyseessä on henkilö, johon itseensä sopivat hyvin kaikki ne asiat, joista hän syyttää tekstissä jotain toista eli persoonaton, luulee aina kaiken liittyvän häneen itseensä, sairaalloinen itsensä tyrkyttäjänarsisti, jolla pohjimmaltaan hyvin heikko itsetunto ja tunne-elämä täysin vioittunut, ja totaalinen nobody (plus ei hallitse yhdyssanojakaan).

9/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mulle ollut tai mistä mä tiedän. Poimin toisesta keskustelusta, mutta keskustellaan, että minkälainen ihminen kirjoittaja voisi olla..

A.p

Sellainen av-mamma, joka on juuri kotiutunut lomaltaan päivä, pari sitten. Siihen asti palstalla olikin pitkään asiallista keskustelua ilman henkilökohtaisuuksiin menoa... 

Psykologiaa opiskelleena sanoisin ko. henkilön olevan heikkoitsetuntoinen (ja äidinkielen ilmeisesti reputtanut), itseään muita parempana ja älykkäämpänä pitävä, vaikka tietääkin totuuden. Siitä syntyvän sisäisen konfliktin vuoksi hyökkii muiden kimppuun yrittäen pilata näiden päivän. Saa siitä voimakkuuden tunnetta, jota muuten niin harvoin omassa, epätyydyttävässä, elämässään kokee. Samaa luokkaa tämän ketjun nro. 2:sen kanssa, mahdollisesti jopa sama henkilö. Pelkää, että joku on oikeasti elämäänsä onnellinen ja itseensä tyytyväinen ja yrittää estää sen keinolla millä hyvänsä. Mahdollisesti livenä kaksinaamainen selkäänpuukottaja. 

Vierailija
10/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä on loukattu verisesti ja loukkaaja ei liene kaukana.

Älä selittele mokaasi vaan lakki kourassa anteeksi pyytämään. Esim. "En tiedä mikä minuun meni. Olen suorittanut uudelleenarviota ja myönnän käyttäneeni harkitsemattomia sanoja . Pyydän anteeksi".

Vierailija
11/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.p

Koskee ilmeisesti sinua ja osuu napakymppiin.

Todisteena  se että avasit oikein uuden ketjun kun sinua on "loukattu verisesti" :)

Vierailija
12/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että kyseessä on henkilö, johon itseensä sopivat hyvin kaikki ne asiat, joista hän syyttää tekstissä jotain toista eli persoonaton, luulee aina kaiken liittyvän häneen itseensä, sairaalloinen itsensä tyrkyttäjänarsisti, jolla pohjimmaltaan hyvin heikko itsetunto ja tunne-elämä täysin vioittunut, ja totaalinen nobody (plus ei hallitse yhdyssanojakaan).

Meidän keittiöstä sanotaan kans, että itsetunto-ongelmaiset peilaa herkästi itseään johonkin muuhun. Siis edellisen kanssa samoilla linjoilla.  Eihän sitä voi tietää, varsinkaan noin lyhyen tekstin pätkän perusteella.

13/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p

Todisteena  se että avasit oikein uuden ketjun kun sinua on "loukattu verisesti" :)

Numero kakkonen..? Ettet vain olisi sinä siellä ;)

Vierailija
14/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamansa perusteella vaikuttaa lyhytpinnaiselta, lapselliselta ja ilkeyteen taipuvaiselta muita herkästi tuomitsevalta ihmiseltä. Vaikuttaa enemmän tunne- kuin järki-ihmiseltä.

Kovin on kiinnostunut tuosta huonosta itsetunnosta. Entä sitten jos jollakulla onkin huono itsetunto? Senkö takia ansaitsee haukut?

Vierailija
15/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että apeen haukkuma ihminen on jopa kivuliaan tietoinen noista epäkohdistaan ja siitä, mikä ne on saanut aikaan.

Musta tuo haukkuja on ilkeä hieroessaan nuita toisen naamaan, lyö lyötyä ja on sydämetön julmuri.

Pelottava ihminen, ei jatkoon!

Vierailija
16/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun reppana! LOL

Vierailija
17/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p

Mä opiskelen psykkaa.. ;)

A.p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi