Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämme selvästi maailmanlopun aikoja.

Uskovainen 35v
17.07.2016 |

Nyt tapahtuu koko ajan niin hirveästi kaikenlaisia terrori-iskuja, joukkomurhia ja kaikkia muita kamalia asioita, joissa kuolee hirveästi ihmisiä niin että elämme ihan selviä lopun aikoja. Vaikka sitä päivämäärää ei tietenkään tiedä tarkasti kukaan, että koska Jeesus tulee takaisin maan päälle hakemaan hyvät ihmiset luokseen Taivaaseen ja tuomitsemaan pahat ihmiset ikuiseen kadotukseen, niin minä olen aika varma, että se päivä on lähellä. Minä ainakin teen kaikkeni ollakseni kyllin hyvä päästäkseni Taivaaseen ja sinne pääsee kun uskoo Jeesukseen ja Jumalaan ja elää kuten he haluavat. Minulla on Jeesus elämässä johtotähtenä kohti Taivasta ja ikuista pelastusta joten minä en pelkää tuomiopäivää mutta minua surettaa syntisten ja Jumalattomien ihmisten puolesta, joiden osana on kadotus ja ikuinen piina, kipu, tuli, kidutus ja hammasten kiristys Pimeyden ruhtinaan valtakuntassa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pipipäältä. Hae apua.

Vierailija
2/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielistä ajatella noin. Tuskin olet ensimmäisenä pelastettavien listalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet päättänyt uskoa noin verenhimoiseen ja julmaan jumalaan? Eikö löytynyt yhtään parempia?

Vierailija
4/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä maailmanlopun aikoja on nyt eletty kristittyjen mukaan viimeiset 2000 vuotta. Aina on tuntunut siltä, että ihan kauhiaa on ja kyllä se nyt kohta loppu lähenee. Vaan 2000 vuotta on jo porskutettu. Miten selität tämän?

Vierailija
5/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen 35v kirjoitti:

Nyt tapahtuu koko ajan niin hirveästi kaikenlaisia terrori-iskuja, joukkomurhia ja kaikkia muita kamalia asioita, joissa kuolee hirveästi ihmisiä niin että elämme ihan selviä lopun aikoja. Vaikka sitä päivämäärää ei tietenkään tiedä tarkasti kukaan, että koska Jeesus tulee takaisin maan päälle hakemaan hyvät ihmiset luokseen Taivaaseen ja tuomitsemaan pahat ihmiset ikuiseen kadotukseen, niin minä olen aika varma, että se päivä on lähellä. Minä ainakin teen kaikkeni ollakseni kyllin hyvä päästäkseni Taivaaseen ja sinne pääsee kun uskoo Jeesukseen ja Jumalaan ja elää kuten he haluavat. Minulla on Jeesus elämässä johtotähtenä kohti Taivasta ja ikuista pelastusta joten minä en pelkää tuomiopäivää mutta minua surettaa syntisten ja Jumalattomien ihmisten puolesta, joiden osana on kadotus ja ikuinen piina, kipu, tuli, kidutus ja hammasten kiristys Pimeyden ruhtinaan valtakuntassa.

Asia selvä.

Pitäisitkö nyt hihhuli suusi kiinni, ei tarvitse toistaa enää.

Vierailija
6/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu.Ota lisää viinaa ja pillereitä,kyllä se siitä sitten

Vierailija
7/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media yle eturintamassa lietsoo paniikkia suomalaisiin.

Sais jo loppua nizza ja istanbuli uutisointi tai ainakin vähentyä, jos jonkunlaista "asiantuntijaa" joiden pitää naamansa tunkea ruutuun.

Vierailija
8/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ihmiset jotka pelkäävät koko elämänsä ajan taivaspaikan menettämistä.

Vierailija
9/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskonnolliset ihmiset ovat yleensä aivan uskomattoman itsekeskeisiä? Ainoat asiat mitkä kiinnostaa on että itse pääsee taivaaseen, saa arvostella muiden tapaa elää, ja voi kuvitella että Jeesusta kiinnostaa pieraiseeko uskovainen pohjoiseen vai etelään päin maailmankaikkeudessa.

Vierailija
10/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen 35v kirjoitti:

Ennen sitä taivaaseen tempausta tulet sinäkin kokemaan ilmestyskirjan ratsastajat!

Tauti!, Sota!, Puute!, Kuolema!

Tautihan meillä on läsnä ollut jo pitkään ensin oli mustarutto, sitten influenssa, Siitä hiv ja nyt antibioottille resistenssit bakteerit.

Sota samoin sota meillä on ollut aina läsnä. Vielä tänäkin päivänä herramme nimeen on tapettu mailmassa eniten ihmisiä. Nyt muslimit ovat kovaa vauhtia kirimässä kiinni tämän.

Puute kuinka moni maailman ihmisistä potee puutetta näistä asioista? Työ, raha, koti, turvallisuus, onnellisuus?

Kuolema siihen loppuu kaikki.

Vierailija
11/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu ei ole koskaan ollut yhtä lähellä.

Ja huomenna se on taas päivän lähempänä.

Vierailija
12/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen paluu on lähempänä, kuin yksikään meistä osaa arvata. Jumala yksin tietää milloin päivät on täynnä. Armossaan Jeesus pelastaa meidät syntiset kurjat. Haluan kuulua siihen joukkoon ja uskoa Jeesuksen sovittaneen kaikki syntini.

Vierailija
13/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen paluu on lähempänä, kuin yksikään meistä osaa arvata. Jumala yksin tietää milloin päivät on täynnä. Armossaan Jeesus pelastaa meidät syntiset kurjat. Haluan kuulua siihen joukkoon ja uskoa Jeesuksen sovittaneen kaikki syntini.

Ovatko ne lähempänä kuin noin 2000 vuotta sitten, kun kristityt ajattelivat noin? Ja jos ovat, mistä juuri sinä sen tiedät?

Vierailija
14/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittaja. Kommentoin sen verran että miehenikin (joka on tavallinen kristitty, ei käy juuri kirkossa) uskoo, että eletään kummallisia maailman lopun aikoja. Ei tähän tarvitse mikään profeetta olla tunteakseen näin käyvän. Ei uskovaiset ole parempia ihmisiä eivätkä tuomitsevia, kukaan kun ei voi täysin olla varma mihin joutuu kuoleman jälkeen. Kaikille on mahdollista pelastua!

Vierailija
15/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää ihmiset jotka pelkäävät koko elämänsä ajan taivaspaikan menettämistä.

Minua säälittää ihmiset, joille Jeesuksen sovitustyö ei kelpaa.

Vierailija
16/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja. Kommentoin sen verran että miehenikin (joka on tavallinen kristitty, ei käy juuri kirkossa) uskoo, että eletään kummallisia maailman lopun aikoja. Ei tähän tarvitse mikään profeetta olla tunteakseen näin käyvän. Ei uskovaiset ole parempia ihmisiä eivätkä tuomitsevia, kukaan kun ei voi täysin olla varma mihin joutuu kuoleman jälkeen. Kaikille on mahdollista pelastua!

Ok, mutta miten suhtaudut siihen, että kristityt ovat koko uskonnon olemassaolon ajan kokeneet, että juuri nyt eletään näitä kummallisia maailmanlopun aikoja? Mietipä nyt, millaisia hirveitä katastrofreja maailmassa on ollut - heitetäänpä nyt suhteellisen lyhyen ajan päästä vaikkapa ensimmäinen ja toinen maailmansota, jotka olivat oikeasti ihan hirveitä tapahtumia - mutta silti maailmanloppu ei tullut. Tai vaikkapa nyt musta surma. Tai 30-vuotinen sota. Tai isoviha. Ei tullut maailmanloppua, vaikka kuinka julistettiin, että nyt sitä kuulkaa lopun aikoja eletään.

Vierailija
17/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää ihmiset, joille Jeesuksen sovitustyö ei kelpaa.

Minä en sääliäsi kaipaa, enkä jessen juttuja. Lopettakaa meidän ei-uskovien murehtiminen ja puolesta rukoilu.

Vierailija
18/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt tapahdu yhtään mitään menneisiin aikoihin verrattuna.

Vierailija
19/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika nasevaa kun Jeesus tulisi olisi rummunpärinää ja suuren odotuksen juhlaa! Ihmiset huutaisivat herramme Jeesuksen nimiä osa pyörtyisi!

Sitten ! " PAM " Jeesu tulisi !!! Ihmiset olisivat HALLELUJAA MESSIAS ON SAAPUNUT!!!!

Jeesus sitten siihen " No onko teillä viiniä, ganjaa JA HUORIA?! "

Vierailija
20/49 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimielistä ajatella noin. Tuskin olet ensimmäisenä pelastettavien listalla :)

Tuskin olet itsekään, kun laskelmoit pelastuvasi uskosi avulla ja toitotat muut helvettiin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan