Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys "tavismiehille"

Vierailija
17.07.2016 |

Ovatko naiset tehneet aloitteen sinulle useammin kuin sinä naisille?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt satoja alotteita, naiset eivät koskaan

Vierailija
22/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläväisenä ja ulospäinsuuntautuneena 32 miehenä voin kertoa: Tasan kerran nainen on kysynyt baarissa "ooksä yksin täällä" :D kai sekin aloite oli. Ja tämä on ihan totta!!

Sen sijaan ulkomaalaiset naiset lähestyy, noin kymmenen lähestymistä tullut isoissa Suomen kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään aloitetta kumpaankaan suuntaan.

Asiaan saattaa vaikuttaa etten juurikaan poistu kotoani muuten kuin töihin ja ruokakauppaan. Enkä vilkuile muita ihmisiä.

Etkö käy missään muualla? Eikö sulla ole noiden työn ja kauppa-asioiden lisäksi muita sosiaalisia kontakteja? Onko valintasi ihan omaehtoinen ja oletko siis tyytyväinen elämääsi?

Vierailija
24/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole pitänyt lukua. Ihan mukavasti on naisetkin tehneet aloitteita ehkä itse kumminkin enemmän? Nykyisen vaimon kävin itte iskemässä.

Vierailija
25/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Ikävä vain, että kaikki aloitteita tehneet naiset ovat olleet ylipainoisia taikinanaamoja; totaalinen turn-off. Ensimmäisen tarjokkaan (joka oli vähiten ylipainoinen) kanssa aloitin kuitenkin jopa seurustelusuhteen teini-ikäisenä. Omat aloitteeni, joita on siis ollut vain muutamia, eivät ole johtaneet mihinkään. Nyt en ole vuosikausiin viitsinyt enää edes yrittää. Olen elämääni tyytyväinen sinkkumies 41 v.

Vierailija
26/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuorena naiset joskus tekivät ihan oikean aloitteen, kopeloivat jopa. Nykyään joku ehkä tulee harrastuksissa puhumaan 1on1 joskus, en laske sitä aloitteeksi, harvoin ovat sinkkuja.

Vierailija
27/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään aloitetta kumpaankaan suuntaan.

Asiaan saattaa vaikuttaa etten juurikaan poistu kotoani muuten kuin töihin ja ruokakauppaan. Enkä vilkuile muita ihmisiä.

Etkö käy missään muualla? Eikö sulla ole noiden työn ja kauppa-asioiden lisäksi muita sosiaalisia kontakteja? Onko valintasi ihan omaehtoinen ja oletko siis tyytyväinen elämääsi?

Käyn toki lenkillä ja luonnossa tykkään liikkua muutenkin. Ei ole sosiaalista elämää. En ole tyytyväinen, mutta en näe ulospääsyä tilanteesta.

Vierailija
28/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luottaa, että miehet lähestyy jopa ne ei niin viehättävät. Aika harva nainen on niin rohkea, että tekee aloitteen, pakit naiselle on niin kova paikka etteivät he uskalla. Ajattelevat kuitenkin, että meidän miesten pitää kestää ja jaksaa loputtomiin heidän ääliömäisyyksiään. Ei me jakseta n.10v sitten siirryin yhdenillanjutuista maksullisiin, olen säästänyt rahaa ja aikaa, lisäksi saan aina seksiä en ole katunut hetkeäkään.

Vierailija
29/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset tehneet aloitteen sinulle useammin kuin sinä naisille?

Ei ole naiset tehneet ikinä aloitetta. Tai no, yksi känninen muija tuli kerran jostain selän takaa heittämään jonkun tosi kornin jutun kuinka tanssin hyvin ja vink vink silmäniskua. En lämmennyt. Joo ja jotain pulsumuijia on tullut joskus baarissa hakemaan tanssiin, en ole mennyt. Puhutaan siis ihan oikeista pulsumuijista, ei mistään harrastelijoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä