Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain trollit ja narsistit käyttävät nikkiä AV:n kaltaisella palstalla

Vierailija
17.07.2016 |

Tämä on totuus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotat yleisperiaatteisiin. Tämän jälkeen alat sulkea pois tästä poikkeavia teorioita sattumanvarasisesti selittelemällä  sen sijaan että olisit johdonmukainen ja pyrkisit kohti koherenttia uskomusjärjstelmää.

Vierailija
2/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit? Tietääköhän AP mitä tuo termi edes tarkoittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc on loistava esimerkki tällaisesta sekopäästä. Kirjoittaa joskus vierailijanakin

Vierailija
4/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit

Vierailija
5/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikiä käyttävät ovat niitä jotka haluavat edes jollain tavalla saada täälläkin mahdollisuuden seisoa mielipiteidensä takana. Pelkkä 'vierailija' ei kerro kirjoittajasta mitään ja voi olla loputtomasti kuka tahansa, tai aivan kuka tahansa muukin.Kuin savun varjoa siis.

Vierailija
6/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet trolli niin mikset laittanut nimimerkkiä?

Vierailija
7/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel-Nyc on loistava esimerkki tällaisesta sekopäästä. Kirjoittaa joskus vierailijanakin

Minä olen Hel Nyciä paljon pätevämpi. Olen korkeasti koulutettu ja miehelläni on oikeasti iso meisseli ja hän harrastaa vaparia joka päivä. Mieheni on filosofian maisteri ja mekaanikko.

Hän ei todellakaan pelkää pistää käsiään likaisiin paikkoihin. Luulen että mieheni osaisi käsitellä Hel-Nycciä vaikka kirjekurssilla. Miehelläni on psykiatrian pätevyys Latviassa ja Itävallassa.

Miehelläni on iso meisseli ja hän korjaa auton kuin auton. Sen jälkeen hän laatii projektista raportin. Hetkessä.

Vierailija
8/8 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää selvä. Kiitos sunnuntai-illan analyysista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi