Vain trollit ja narsistit käyttävät nikkiä AV:n kaltaisella palstalla
Kommentit (8)
Narsistit? Tietääköhän AP mitä tuo termi edes tarkoittaa...
Hel-Nyc on loistava esimerkki tällaisesta sekopäästä. Kirjoittaa joskus vierailijanakin
Nikiä käyttävät ovat niitä jotka haluavat edes jollain tavalla saada täälläkin mahdollisuuden seisoa mielipiteidensä takana. Pelkkä 'vierailija' ei kerro kirjoittajasta mitään ja voi olla loputtomasti kuka tahansa, tai aivan kuka tahansa muukin.Kuin savun varjoa siis.
Itse olet trolli niin mikset laittanut nimimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Hel-Nyc on loistava esimerkki tällaisesta sekopäästä. Kirjoittaa joskus vierailijanakin
Minä olen Hel Nyciä paljon pätevämpi. Olen korkeasti koulutettu ja miehelläni on oikeasti iso meisseli ja hän harrastaa vaparia joka päivä. Mieheni on filosofian maisteri ja mekaanikko.
Hän ei todellakaan pelkää pistää käsiään likaisiin paikkoihin. Luulen että mieheni osaisi käsitellä Hel-Nycciä vaikka kirjekurssilla. Miehelläni on psykiatrian pätevyys Latviassa ja Itävallassa.
Miehelläni on iso meisseli ja hän korjaa auton kuin auton. Sen jälkeen hän laatii projektista raportin. Hetkessä.
Tää selvä. Kiitos sunnuntai-illan analyysista :)
Luotat yleisperiaatteisiin. Tämän jälkeen alat sulkea pois tästä poikkeavia teorioita sattumanvarasisesti selittelemällä sen sijaan että olisit johdonmukainen ja pyrkisit kohti koherenttia uskomusjärjstelmää.