Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys "tavismiehille"

Vierailija
17.07.2016 |

Ovatko naiset tehneet aloitteen sinulle useammin kuin sinä naisille?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei paljon vaadita, kun naiset ei ole minulle tehneet koskaan aloitetta.

Vierailija
2/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään aloitetta kumpaankaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt aloitteita. Kukaan nainen ei ole koskaan tehnyt aloitetta. Yksinäisenä ja sinkkuna varmaankin naisista hauskempaa kuin tutustua minuun?

Vierailija
4/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki naiset ovat useinkin aloittaneet keskustelun, mutta aina on käynyt selväksi että haluavat vain juttuseuraa. Sitä en osaa sanoa kuka aloitti silmäpelit jotka johtivat niihin harvoihin ja ohi menneisiin suhteisiin joita minulla on näin keski-ikään mennessä ollut, mutta aina on pitänyt itse mennä puheille.

Vierailija
5/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut alotteita lähinnä vain 10v vanhemmilta eronneilta naisilta. Ikäviä työ asennuskeikkoja kun joutuu kuunnella heidän eksistään avautumisia. Pahin kokemukseni oli kun jouduin käydä asiakkaalla kolmatta kertaa "kun aina laitteet hajosi" ja kotona odotti nainen iltamekossa ja ruoka laitettuna. =D

Tsiisus...

Vierailija
6/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Minä en tee aloitteita naisille.

Vierailija
7/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko naisena vastata? Suomalainen mies ei ole koskaan lähestynyt minua. Kaikki suhteeni ovat alkaneet omasta aloitteestani, myös ne, jotka eivät ole edenneet tapailua pitemmälle. KAIKKI. Ja olen tavoitellut ihan tavallisia miehiä, en mitään panoalfoja (mitä ikinä se tarkoittaakaan).

Vierailija
8/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko naisena vastata? Suomalainen mies ei ole koskaan lähestynyt minua. Kaikki suhteeni ovat alkaneet omasta aloitteestani, myös ne, jotka eivät ole edenneet tapailua pitemmälle. KAIKKI. Ja olen tavoitellut ihan tavallisia miehiä, en mitään panoalfoja (mitä ikinä se tarkoittaakaan).

Vastaat naisen tavismiehille osoitettuun kysymykseen? Ei, et saa vastata tähän ketjuun.

Vierailija
9/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko tästä johtaa, että jos naiset ovat tehneet aloitteita niin kyseessä ei ole tavismies? Nuorempana kuitenkin joskus tanssilattialla työnnettiin tissejä ja persettä välillä syliin ja kosketeltiin hiuksia ja ihasteltiin silmiä. En silloin vielä tajunnut, että tätä ei tosiaankaan tapahdu jokaiselle. Sitten aloitin tietokonepelien pelaamiseen, lihoin 15kg ja menin teknilliseen yliopistoon. Sen jälkeen onkin sitten ollut naisten kanssa hiljaisempaa...

Vierailija
10/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Olen saanut alotteita lähinnä vain 10v vanhemmilta eronneilta naisilta. Ikäviä työ asennuskeikkoja kun joutuu kuunnella heidän eksistään avautumisia. Pahin kokemukseni oli kun jouduin käydä asiakkaalla kolmatta kertaa "kun aina laitteet hajosi" ja kotona odotti nainen iltamekossa ja ruoka laitettuna. =D

Tsiisus...

Aikamoista meininkiä ;)

Vierailija
11/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään aloitetta kumpaankaan suuntaan.

Asiaan saattaa vaikuttaa etten juurikaan poistu kotoani muuten kuin töihin ja ruokakauppaan. Enkä vilkuile muita ihmisiä.

Vierailija
12/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
13/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaat naisen tavismiehille osoitettuun kysymykseen? Ei, et saa vastata tähän ketjuun.

Heh, näin epäilinkin, mutta vastasin silti :) Kyllä sitä miehetkin käy huutelemassa naisille osoitettuihin ketjuihin ties mistä prinsessaharhoista ja lahnailusta, joten en aio pyytää vastaustani anteeksi.

Vierailija
14/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut pitää tästä asiasta kirjaa. Sen verta usein nainen on tehnyt aloitteen, että valehtelisin ja paljon, jos väittäisin, että se olen ollut aina minä, joka on tehnyt aloitteen. - Toki olen kohdannut myös naisia, joiden mielestä miehen kuuluisi tehdä aina aloite, joka taas minulle on vieras ajatus; miksi aloitteellisuus olisi jotenkin sukupuoleen sidottu ominaisuus tai velvoite..   

Vierailija
15/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hylännyt naiset kokonaan ja pyrin olemaan erossa heistä, en edes halua että naiset lähestyy sillä en pidä naisista.

Vierailija
16/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole koskaan tehneet aloitetta suuntaani.

M

Vierailija
17/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, näin epäilinkin, mutta vastasin silti :) Kyllä sitä miehetkin käy huutelemassa naisille osoitettuihin ketjuihin ties mistä prinsessaharhoista ja lahnailusta, joten en aio pyytää vastaustani anteeksi.

Muiden tekemät vääryydet siis oikeuttavat jotenkin maagisesti omat väärät tekosi? Jos näen pihalla jonkun naisen lyövän miestään, onko minulla oikeus tulla lyömään sinua?

Vierailija
18/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena miehenä oli käydä köpelösti yks tyttö tuli peräti kotiin flirttailemaan, uskollisena poikamiehenä en siihen langennut, nyt yksi kassaneiti pitää silmäpeliä melko häpeilemättömästi, hohhoijaa.

Vierailija
19/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

In real life en ole koskaan tehnyt aloitetta eikä naiset mua kohtaan. Aikaisemmin olin parisuhteessa, mutta nyt sinkkuna en viitsi edes mennä mihinkään kun olen köyhä ja työtön :/ mua kukaan edes haluaisi :( joten sama olla kotona ja yksilöharrastuksissa.

Vierailija
20/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat. Minä en tee aloitteita naisille.

Sillälailla! You are the man!  XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi