Kumpi on huonompi alue Turussa: Pansio-Perno vai Varissuo-Lauste?
Kommentit (31)
Olisko ideaa muuttua itse badassiksi ja ottaa ns. rappukäytävä taikka alue haltuun? Eli olla itse samanlainen ”epämääräinen” tyyppi kuin ne joita siellä pelätään.
Vinkkejä?
Tamperelaiset Hervanta ja Tesoma ovat luksusalueita noihin turkulaisiin ghettoihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Itse asuin Vakkella pari vuotta. Päivisin rauhallista, ihanat lenkkeilymaastot, mutta kyllä sitä silti sai vilkuilla selän taakse. Kyllä iltavuoron jälkeen hirvitti hiipparoida bussipysäkiltä kotiin. Kerran pari ulkomaalaista lähti seuraamaan minua illalla ostarilta, onneksi miespuolinen kaverini huomasi asian ja tuli saattelemaan. Miehet kääntyivät sen jälkeen takaisin ostarille. Takaisin en enää muuttaisi
Juopot ja sekakäyttäjät on täkäläisiä.
Ei kannata ainakaan sijoitusasuntoa noilta alueilta hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ideaa muuttua itse badassiksi ja ottaa ns. rappukäytävä taikka alue haltuun? Eli olla itse samanlainen ”epämääräinen” tyyppi kuin ne joita siellä pelätään.
Vinkkejä?
Sano kuuluvasi Penetrators MC moottoripyöräkerhoon joka vaikuttaa varissuon alueella
Minä asun Pansiossa, ja olen oikeasti viihtynyt. Pääsee bussilla helposti keskustaan ja hyvät lenkkeilypaikat. S-marketissa on melko laaja valikoima. Ainakin toistaiseksi (3 vuotta alueella asunut) on ollut rauhallista, mitä nyt välillä naapurissa musiikkia kuunnellaan normaalia kovempaa. Kyllähän tuolla välillä epämääräistä sakkiakin näkee, mutta niin se on jokaisessa lähiössä.
Molemmat alueet huonoja. Pansion kaupat rasistisia.
Varissuolla oli huono maine jo 70 luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan sijoitusasuntoa noilta alueilta hankkia.
Heh, mulla on Varsissuolla 7 sijoitusasintoa.😂
Varissuohan on tosi kiva! Ostarilta 300 m ja on niin rauhallista, vihreää ja lenkille sekä metsään pääsee suoraan. Hyvät yhteydet, edulliset asunnot.Taloyhtiössä ei häiriköitä, kaikki hoituu jne. Ostarilla käydään päivällä, ei iltamyöhään. Todella jees!
Tätä uumoiltiin Varissuosta jo 30 vuotta sitten kun siellä asuin. Kirjava paikka oli ja on, mutta täysin elinkelpoinen. Ainakin päivisin.