Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foreverin edustaja ei halua vastata kysymyksiin

ei mitään järkeä
17.07.2016 |

Halusin kysellä Foreverin edustajalta muutamia kysymyksiä heidän tuotteisiinsa liittyen mutta kriittiseltä kannalta. Viime aikojen uutisointi herätti jokseenkin paljon kysymyksiä minussa. Edustaja tuntui tästä hermostuvan, ei osannut itse vastata kysymyksiin ja tuputti jotain firman valmisvastauksia. Kun kyselin lisää ohjasi suoraan kyselemään joltain ylemmältä taholta.

Miksi Foreverin edustajaa ei kiinnosta ottaa itse asioista selvää? Uskomatonta kuraa tuollaiset edustajat jotka uskovat kaiken ylhäältä tulevan propagandan eivätkä käytä omaa ajattelua ollenkaan. En todellakkan luota tällaisten tuotteiden myyjään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "alemman tason" edustajat tiedä muuta kuin sen mitä team leaderit koulutuksessa kertovat. Eivätkä osaa ajatella omilla aivoilla.

Vierailija
2/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei tiedä. Muutakuin sen että tuotteet ovat höpölöpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö kuitenkin oikein, että vain se suun kautta syötävä oli nyt todettu vaaralliseksi. Olen käyttänyt yhtä voidetta ja se on kyllä ollut todella hyvä ja nopea, esim. aurinkoihottuman hävittämiseen .

Vierailija
4/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 8vuotta sitten heidän salillaan, pyytänyt monesti että poistavat postituslistaltaan, mutta edelleen tulee viestejä treeneistä..

Vierailija
5/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet ovat kai varmasti turvallisia. Tosin niidenkin vaikuttavista aineista on käyty paljon keskustelua. Tuntuu että tällaisten aineiden myyntiin on helppo valjastaa ihmisiä joilta puuttuu täysin kriittisyys asioita kohtaan. Heille kaikki on mustavalkoista.

Vierailija
6/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävistä syistä. Toinen asia, mitä varmasti viimeinkin lähtevät Ruotsissakin selvittämään, ovat Foreverin kosmetiikkatuotteet. Niin hirveä sisällys joka voide- yms. tuotteessa! Ja muka turvallista ja luontoystävällistä!

Toivottavasti ihmiset heräävät selvittämään itsekin tuotteiden sisältölistoja ilman uskoa suoraan mainospuheisiin.

Foreverin lisäksi Modere on sarja, jonka kosmetiikka on erittäin kyseenalaista. Selvittäkää ihmiset ns. Inci-listat eli tuotteen sisältö itse, älkää uskoko tuotteen kaupittelijaan! Se on helppoa näinä aikoina. Jos ette itse osaa, kysykää ammattilaisilta kuten kosmetologeilta tms, joille ala on tuttua. Ihan hirveää kuraa meille kaupataan ja myynti on aivan hirveän röyhkeää.

Vierailija
7/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut aloe vera -mehua nyt 2 kk... Kolmas ja vika pullo on nyt menossa ja taitaa viimeiseksi jäädäkkin. Ostin juoman ihan sen takia että suolistossa on ihmisen hyvinvoinnin perusta ja olin kuullut hyvää tästä juomasta. En tiedä millainen maksavaurion riski on juomalla ns.luonnontuotemehua, mutta ehkä on parempi lopettaa tähän.

Vierailija
8/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään järkeä kirjoitti:

Halusin kysellä Foreverin edustajalta muutamia kysymyksiä heidän tuotteisiinsa liittyen mutta kriittiseltä kannalta. Viime aikojen uutisointi herätti jokseenkin paljon kysymyksiä minussa. Edustaja tuntui tästä hermostuvan, ei osannut itse vastata kysymyksiin ja tuputti jotain firman valmisvastauksia. Kun kyselin lisää ohjasi suoraan kyselemään joltain ylemmältä taholta.

Miksi Foreverin edustajaa ei kiinnosta ottaa itse asioista selvää? Uskomatonta kuraa tuollaiset edustajat jotka uskovat kaiken ylhäältä tulevan propagandan eivätkä käytä omaa ajattelua ollenkaan. En todellakkan luota tällaisten tuotteiden myyjään.

Ja epäilemiseen heräsit kun luit iltalehdestä jutun.

Tähän saakka olet tyytyväisenä käyttänyt niin hyviä luonnontuotteita...

Vierailija
9/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut aloe vera -mehua nyt 2 kk... Kolmas ja vika pullo on nyt menossa ja taitaa viimeiseksi jäädäkkin. Ostin juoman ihan sen takia että suolistossa on ihmisen hyvinvoinnin perusta ja olin kuullut hyvää tästä juomasta. En tiedä millainen maksavaurion riski on juomalla ns.luonnontuotemehua, mutta ehkä on parempi lopettaa tähän.

Sinuna jättäisin sen vikankin pullon juomatta

Vierailija
10/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo suoliston toimintaa parantavat juomat ovat mielestäni huijausta. Tai toki siellä on vaikuttava ainesosa joka tunnetusti parantaa suoliston toimintaa mutta hei, sitä saa myös perunasta, palkokasveista ja viljoista. Eli jos vaan söisi hyvin? Unohdin nyt tuon ainesosan nimen. Pitää tarkistaa...

Vierailija
11/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄssä on nämä voiteen ainesosat. Osaako joku kertoa, onko näistä joku haitallinen ja miten. Heivaan purkin mielelläni mäkeen jos on

Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua, Glycerin, Triethanolamine, Carbomer, Disodium EDTA, Citric Acid, Ascorbic Acid, Allantoin, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Methylparaben, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Diazolidinyl Urea.

Vierailija
12/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On annettu ohjeistus että just noiden uutisten takia ei saa alkaa selittelemään vaan tarvii ohjeistaa ja ohjata kyselemään ylemmältä taholta.

Vierailija
13/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään järkeä kirjoitti:

Ja epäilemiseen heräsit kun luit iltalehdestä jutun.

Tähän saakka olet tyytyväisenä käyttänyt niin hyviä luonnontuotteita...

En ole käyttänyt mutta läheiseni käyttää. Siksi olen kiinnostunut. -ap

Vierailija
14/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jättäisin sen vikankin pullon juomatta

Maksansiirtoon johtavia akuutteja maksavaurioita aiheuttavat eniten alkoholi, myrkkysienet, virustulehdukset ja luontaistuotteet joihin nämä sontamömmöt kuuluvat. Älä ihmeessä enää juo niitä!

Vierailija
15/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forever Living Products Scandinavia AB

Kvarnbygatan 2 B

431 34 Mölndal, Sweden

Puhelin +46 31 727 80 00scandinavia@foreverliving.se

laita tonne kysely.

Vierailija
16/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö täältä käyttäjiä? Miten terveysvaikutuksia perustellaan?

Vierailija
17/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kvarnbygatan 2 B

431 34 Mölndal, Sweden

laita tonne kysely.

Voiko laittaa suomenkielisenä?

Vierailija
18/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvarnbygatan 2 B

431 34 Mölndal, Sweden

laita tonne kysely.

Voiko laittaa suomenkielisenä?

Ei voi.

Vierailija
19/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes ostatte verkostomarkkinointituotteita tai muita ei vähittäiskaupassa myytäviä?

Jos tuotteet ovat niin loistavia, kuin antavat ymmärtää, niin volyymit vähittäiskaupassa olisivat aivan toista luokkaa verkostomarkkinointiin verrattuna. Miksi? No siksi, että voidaan tuoda markkinoille pelkkää normaalua kuraa ja kääriä voittoa siitä.

Vierailija
20/30 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te edes ostatte verkostomarkkinointituotteita tai muita ei vähittäiskaupassa myytäviä?

Jos tuotteet ovat niin loistavia, kuin antavat ymmärtää, niin volyymit vähittäiskaupassa olisivat aivan toista luokkaa verkostomarkkinointiin verrattuna. Miksi? No siksi, että voidaan tuoda markkinoille pelkkää normaalua kuraa ja kääriä voittoa siitä.

Tässä asiaa! Olen itse ollut aina skeptinen näitä verkostomarkkinointi juttuihin. Oli tuote mikä hyvänsä. Läheinen kuitenkin haksahti näitä käyttämään. Olen jo aikaisemmin yrittänyt nyhtää jotain irti samaisesta myyjästä jonka kanssa nyttemmim keskustelin. Uusimpia uutisia hän perusteli että takana on vain mustamaalauskampanja. Luottaa 100% kaikkiin tuotteisiin vaikka niitä ei testata yhtä hyvin kuin lääkkeitä. Ja lääkkeisiinkin merkitään vaikutukset sivuvaikutuksista.

Ap