Hei te miehet jotka ette kelpaa.
Ekana vilkaisu peiliin. Onko ulkonäkö siisti ja vaatteet sopivan kokoiset? Onko ne ostettu tällä vuosituhannella? Seuraavaksi keskustelutyyli. Katsotko silmiin, oletko rehellinen? Seuraatko uutisia vai oletko jumittunut salaliittoteorioihin tai 80-lukuun? Outo saa olla mutta ei liian outo.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikku muu kunnossa, pukeudun erittäin tyylikkääseen business-tyyliin, olen pitkä, (187cm), mutta olen kaljuuntumassa ja siksi en taida kelvata.
m20.
20v ja pukeudut business-tyyliin?? Miksi?
Koska pidän siitä? Haluan aikuismaisemman vaikutelman itsestäni. Ei mulla nyt mitään pukua sentään päällä ole, mutta nahkaloaferit, neuleet, kauluspaidat, chinot ja kerrospukeutuminen etc. Business-tyyli on ehkä vähän huonosti ilmaistu, enemmänkin smart-casual.
No tähän sopii se, ole oma itsesi. Sinä haluat antaa aikuismaisemman kuvan jostain syystä. Muttatosiaan siis saat pukeutua kuten haluat.
Vierailija kirjoitti:
"Kohtelee naisia naisina ja miehiä miehinä - myös töissä ja tilanteissa, joissa sukupuolella ei ole väliä."
Sukupuolella on joka tilanteessa väliä. Sitä ei voi sammuttaa katkaisijasta.
Väärin. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko vaikka hammaslääkärisi mies tai nainen. Ei ole sopivaa alkaa flirttailla hänelle, vain koska hän on vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikku muu kunnossa, pukeudun erittäin tyylikkääseen business-tyyliin, olen pitkä, (187cm), mutta olen kaljuuntumassa ja siksi en taida kelvata.
m20.
Koska pidän siitä? Haluan aikuismaisemman vaikutelman itsestäni. Ei mulla nyt mitään pukua sentään päällä ole, mutta nahkaloaferit, neuleet, kauluspaidat, chinot ja kerrospukeutuminen etc. Business-tyyli on ehkä vähän huonosti ilmaistu, enemmänkin smart-casual.
Hyvältähän tuo kuulostaa. Ei mitenkään harvinainen tyyli suomenruotsalaisten nuorten miesten keskuudessa pääkaupunkiseudulla. Ja kyllähän siinä silmä lepää.
sattumalta olen suomenruotsalainen, mutta en pk-seudulta :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 181/64 ja siihen ei valitettavasti saa muutosta vaikka laittasi ruksit joka kohtaan tohon sun listaan. Ruipelo ei kelpaa. Toiset on läskejä luonnostaan, toiset ruipeloita.
Mieheni oli 188 cm pitkä ja painoi 62 kg kun tavattiin! Sitten alko käymään salilla ja syömään oikein ja painaa nyt jotain 80 kg. Ja on myös aika hotti pakkaus :) Toisin sanoin toivoa on vielä jäljellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m20.
Hyvältähän tuo kuulostaa. Ei mitenkään harvinainen tyyli suomenruotsalaisten nuorten miesten keskuudessa pääkaupunkiseudulla. Ja kyllähän siinä silmä lepää.
sattumalta olen suomenruotsalainen, mutta en pk-seudulta :)
Itse en kauheasti pidä "preppy" tyylistä miehellä mutta monet ystäväni rakastavat sitä. :) suosittelen siiliä -kaljuuntumista ei huomaa niin helposti.
N19
Mulla on 3 tuttua miestä, jotka ei kiinnosta "siinä mielessä". Kaikki ovat suoraan sanoneet, että haluaisivat seurustella mun kanssa ja olen miettinyt sitä vakavissani, mutta en vaan pysty. Kaikki nämä miehet ovat olleetjo pitkään työttömiä, se ei tee erityisemmin vaikutusta, mutta ei ole minusta este. Kaikki ovat ihan perusmukavia, en tiedä että olisi isompia ongelmia.
Mutta ne turn-offit, joista en pääse ylitse: yksi haisee pistävältä hieltä lähes aina. Käy kuulemma suihkussa, mutta silti. En halua olla lähellä, oksettaa. Pitäisikö pyytää käyttämään deodoranttia? Miksei aikuinen mies osaa huolehtia hygieniastaan? (Muitakin pikku puutteita siinä on.)
Toinen haluaa kovasti esitellä taitojaan ja päteä slimissäni. Aliarvioi muiden älyä ja ymmärrystä. On todella epätoivoinen naisasioissa, mutta on jotenkin ihan asiallista, että myöntää sen itsekin. Se turn-off on lähinnä siinä pätemisessä ja siinä, että haluaisi olla tekemisissä koko ajan, esim. soittelee jatkuvasti pitkiä puheluita. Lisäksikiukuttelee kuin uhmaikäinen pienistäkin vastoinkäymisistä. Ei ole hyvännäköinen, mutta luulee olevansa.
Kolmas on mukava, mutta aika ruma, pukeutuu tyylittömästi (verkkarit, vyölaukku, aina mustaa ja kulahtanutta) ja kärttää seksiä, vaikka tuskin tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 tuttua miestä, jotka ei kiinnosta "siinä mielessä". Kaikki ovat suoraan sanoneet, että haluaisivat seurustella mun kanssa ja olen miettinyt sitä vakavissani, mutta en vaan pysty. Kaikki nämä miehet ovat olleetjo pitkään työttömiä, se ei tee erityisemmin vaikutusta, mutta ei ole minusta este. Kaikki ovat ihan perusmukavia, en tiedä että olisi isompia ongelmia.
Mutta ne turn-offit, joista en pääse ylitse: yksi haisee pistävältä hieltä lähes aina. Käy kuulemma suihkussa, mutta silti. En halua olla lähellä, oksettaa. Pitäisikö pyytää käyttämään deodoranttia? Miksei aikuinen mies osaa huolehtia hygieniastaan? (Muitakin pikku puutteita siinä on.)
Toinen haluaa kovasti esitellä taitojaan ja päteä slimissäni. Aliarvioi muiden älyä ja ymmärrystä. On todella epätoivoinen naisasioissa, mutta on jotenkin ihan asiallista, että myöntää sen itsekin. Se turn-off on lähinnä siinä pätemisessä ja siinä, että haluaisi olla tekemisissä koko ajan, esim. soittelee jatkuvasti pitkiä puheluita. Lisäksikiukuttelee kuin uhmaikäinen pienistäkin vastoinkäymisistä. Ei ole hyvännäköinen, mutta luulee olevansa.
Kolmas on mukava, mutta aika ruma, pukeutuu tyylittömästi (verkkarit, vyölaukku, aina mustaa ja kulahtanutta) ja kärttää seksiä, vaikka tuskin tunnetaan.
Mistä sitten pitäisi puhua, jos ei saa mielenkiinnonkohteistaan jutella?
Vierailija kirjoitti:
Totta on se, että yllättävän harva 18-30 nainen tykkää puhua korkeakulttuurista verrattuna naisiin, jotka tykkäävät "NRJ-läpästä" ja vastaavista ilmiöistä. Klassisen kuuntelijoita on myös harvassa nuorten naisten joukossa Suomessa.
Erikoista, sillä erityisesti Itä-Euroopassa moni nuorikin tyttö pitää kirjallisuudesta, taiteesta ja klassisesta musiikista. Nuorten suomalaisnaisten kulttuuri on jotenkin viihteellistynyt.
Joo, eipä löydä Suomesta nuorta naista, joka olisi kiinnostunut klassisesta musiikista tai muusta laadukkaasta kulttuurista. Minuun ei sidukkakonsertit iske...
"Kohtelee naisia naisina ja miehiä miehinä - myös töissä ja tilanteissa, joissa sukupuolella ei ole väliä."
Sukupuolella on joka tilanteessa väliä. Sitä ei voi sammuttaa katkaisijasta.