Hei te miehet jotka ette kelpaa.
Ekana vilkaisu peiliin. Onko ulkonäkö siisti ja vaatteet sopivan kokoiset? Onko ne ostettu tällä vuosituhannella? Seuraavaksi keskustelutyyli. Katsotko silmiin, oletko rehellinen? Seuraatko uutisia vai oletko jumittunut salaliittoteorioihin tai 80-lukuun? Outo saa olla mutta ei liian outo.
Kommentit (69)
Kaikku muu kunnossa, pukeudun erittäin tyylikkääseen business-tyyliin, olen pitkä, (187cm), mutta olen kaljuuntumassa ja siksi en taida kelvata.
m20.
Vierailija kirjoitti:
Kaikku muu kunnossa, pukeudun erittäin tyylikkääseen business-tyyliin, olen pitkä, (187cm), mutta olen kaljuuntumassa ja siksi en taida kelvata.
m20.
20v ja pukeudut business-tyyliin?? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni ihan joka kohta erästä kaveriani kun ajattelen. Tulkaa naiset pois sieltä kellarista ja tutustukaa oikeaan maailmaan, jossa muutkin kuin totaalifriikit ja spurgulta haisevat miehet ovat vaikeuksissa saada naisia.
Itse asiassa laitanpa tähän nyt ihan aloituksen pohjalta tietoja tästä kaveristani, joka ei saa naisia:
Ekana vilkaisu peiliin. Onko ulkonäkö siisti ja vaatteet sopivan kokoiset? - Ei valittamista. Karvat hyvässä trimmissä, vaatteet tilanteeseen sopivia eivätkä herätä negatiivista huomiota ainakaan.
Onko ne ostettu tällä vuosituhannella? - Ei valittamista, vaikkei nyt mikään keikari olekaan.
Seuraavaksi keskustelutyyli. Katsotko silmiin, oletko rehellinen? - Kyllä ja kyllä. Mutta mikä tämä rehellisyysjuttu on? Ihan niin kuin jollain narsistisilla patologisilla valehtelijoilla olisi valtavia vaikeuksia saada naisia. Pariutumismarkkinat kohtelevat kylmästi liian kilttejä miehiä, eivät valehtelevia kusipäitä.
Seuraatko uutisia vai oletko jumittunut salaliittoteorioihin tai 80-lukuun? Outo saa olla mutta ei liian outo. - On todennäköisesti todella paljon sivistyneempi ja koulutetumpi kuin ap, ihan jo sen perusteella mihin kohtaan sijoituu Gaussin käyrällä.
Kerrotko nyt ap, mitä niin idioottimaista tämä kaverini on tehnyt, kun ei saa itseään selvästi huonomman näköistä naista? Jotenkinhan hänen täytyy olla täysi torvelo, koska naisillehan teidän mielestä kelpaa mies, joka ei ole niin totaalisen kauhea, että sen seurassa ei kehtaa kadulla kävellä.
En pysty sanomaan ennen kuin olen tavannut ihmisen. Torjuvat eleet esimerkiksi ovat tiedostamattomia.
Selitäpäs tämä tuolle ketjun nuorelle, hoikalle ja ok-kasvoiselle naiselle, joka ei kuulemma ole koskaan kenellekään tavalliselle miehelle kelvannut. Koska onhan se nyt päivänselvää, että jos tuon naisen kokemus pitää paikkaansa, niin syy siihen löytyy naisen omasta käytöksestä. Kuvatun kaltainen nainen kun saa seuraa ja iskuyrityksiä vaikka samana päivänä, jos osoittaa edes pientä kiinnostusta miehiin vaikkapa hymyilemällä ja silmiin katsomalla. Ei tavismies tule iskemään, ellei nainen jotenkin tuo ilmi, että se olisi suotavaa. Koska jos hän näin tekisi, niin 99/100 naisesta antaisi pakit, osa pirun ilkeästikin.
Selitäpä nyt, MIKSI väität että 99 naista sadasta antaisi pakit jos joku tulee juttelemaan ilman tuota edeltävää katsekontaktia? Oletko ikinä ollut tekemisissä ihmisten kanssa yhtään missään? Mitään noin typerää en ole kuullut tällä palstalla ainakaan kahteen päivään. Ja se on jo saavutus.
Olen toki ihmisten kanssa tekemisissä lähes joka päivä. Iso osa naisista on jo parisuhteessa ja iso osa ( ehkä jopa edellistä suurempi) ei ole kiinnostunut satunnaisten miesten lähestymisistä. Pääset asiasta kärryille vaikka tätä palstaa lukemalla. Itse asiassa tässä on sekin aspekti, että osa naisista on jopa pahastuneita siitä, että mies lähestyy heitä ilman että he ovat mitään "lähestymissignaalia" antaneet. On todella epätodennäköistä, että tavisnainen olisi kiinnostunut tavismiehen lähestymisestä, ellei jonkinlaista merkkiä ole naisen puolelta tullut. Tämän takia osa naisista välttää hymyilemästä vieraille miehille, koska he pelkäävät, että miehen silmissä se on merkki kiinnostuksesta (mitä se joidenkin mielestä tietenkin onkin).
Vierailija kirjoitti:
Ekana vilkaisu peiliin. Onko ulkonäkö siisti ja vaatteet sopivan kokoiset? Onko ne ostettu tällä vuosituhannella? Seuraavaksi keskustelutyyli. Katsotko silmiin, oletko rehellinen? Seuraatko uutisia vai oletko jumittunut salaliittoteorioihin tai 80-lukuun? Outo saa olla mutta ei liian outo.
En kelpaa.
Olen IT-alalla, mutta en perinteinen koodari tai insinööri, vaan enemmän taidepuolta, työtä jossa taide ja teknologia sekoittuvat.
Koska teen paljon visuaalista työtä, niin luonnollisesti osaan vähän katsoa mitä laitan päälleni. En välttämättä pue uusimpia trendejä, jos en niistä pidä, mutta mielestäni olen ihan kohtuu tyylikäs. Tunnen useita paljon tyylittömämmin pukeutuvia, jotka kelpaavat naisille helposti.
Olen kuitenkin köyhä, lyhyt, epäseksikäs. Ja tykkään uppoutua työhön, ja harrastuksiin jotka ovat oikeastaan liitännäisiä työhommiin.
En osaa puhua Alaston deiteistä paratiisisaarella enkä treffeistä alttareilla (tjsp).
Seuraan aikaani ja olen sivistynyt, mutta väärällä tavalla. En osaa puhua sellaista kevyttä hölöpölöä, mitä tulee jos avaa jonkun radio NRJ:n tai Novan tai SuomiPopin tai muun turhan kanavan aamulla. Eivät naiset kaipaa muuta ajankohtaisuutta kuin sellaista mitä ne hölöttäjät noilla kanavilla aamusta heittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa.
Olen IT-alalla, mutta en perinteinen koodari tai insinööri, vaan enemmän taidepuolta, työtä jossa taide ja teknologia sekoittuvat.
Koska teen paljon visuaalista työtä, niin luonnollisesti osaan vähän katsoa mitä laitan päälleni. En välttämättä pue uusimpia trendejä, jos en niistä pidä, mutta mielestäni olen ihan kohtuu tyylikäs. Tunnen useita paljon tyylittömämmin pukeutuvia, jotka kelpaavat naisille helposti.
Olen kuitenkin köyhä, lyhyt, epäseksikäs. Ja tykkään uppoutua työhön, ja harrastuksiin jotka ovat oikeastaan liitännäisiä työhommiin.
En osaa puhua Alaston deiteistä paratiisisaarella enkä treffeistä alttareilla (tjsp).
Seuraan aikaani ja olen sivistynyt, mutta väärällä tavalla. En osaa puhua sellaista kevyttä hölöpölöä, mitä tulee jos avaa jonkun radio NRJ:n tai Novan tai SuomiPopin tai muun turhan kanavan aamulla. Eivät naiset kaipaa muuta ajankohtaisuutta kuin sellaista mitä ne hölöttäjät noilla kanavilla aamusta heittävät.
Olen itsekin it-alalla ja ei siellä ainakaan ole yhtään naista joka puhuisi tuollaista hölöpölöä. Mistä oikein haet seuraa ja minkä ikäistä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni ihan joka kohta erästä kaveriani kun ajattelen. Tulkaa naiset pois sieltä kellarista ja tutustukaa oikeaan maailmaan, jossa muutkin kuin totaalifriikit ja spurgulta haisevat miehet ovat vaikeuksissa saada naisia.
Sellaisilla miehillähän on se ongelma, että yritätte kaikki suosituimpia ja halutuimpia naisia. Nytkin juuri toisessa ketjussa joku nainen kertoo, että sai valita kolmesta (3!) ehdokkaasta puolison kun osa naisista ei ole omalla yritykselläänkään saaneet yhtäkään kiinnostunutta miestä.
Tehkääpä kuulkaas naiset feikki miesprofiili vaikka s25 treffipalstalle ja sitten teette omanne. Väitän että tuutte saamaanaa miehenä ehkä alle 5 viestiä kuukaudessa jos edes yhtään, mutta naisena saatte oli ulkonäkö mitä tahansa ton 5 jo ekan vartin sisällä. Me ketkä ei saada ketään niin meille kelpaa se rumempikin.
En osaa eläytyä tuon ikäisten ajatusmaailmaan, mutta tein aikoinani tuollaisen kokeen 40+ ikäluokassa eli esiinnyin miehenä. Kuvana käytin ulkomaalaisen mutta ihan suomalaiselta omenavartaloiselta perunanenältä näyttävän miehen kuvaa. En ilmoittanut tuloja enkä ammattia, muistaakseni korkeakoulutuksen laitoin. Sain ensimmäisenä päivänä kolme vastausta. Kaikki asiallisia, kaikki sellaisilta naisilta, joita ilmoituksella muka hain. Lähetin heille anteeksipyyntöviestin ja poistin ilmoituksen.
Omalla ilmoituksellani (naisena) jouduin poistumaan tyhjin käsin.
Eli kyllä ainakin tuossa ikäluokassa koulutetuilla kaupunkilaismiehillä on paljon paremmat mahdollisuudet kuin naisilla.
Mitä kirjoitit deitti-imoitukseesi "miehenä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa.
Olen itsekin it-alalla ja ei siellä ainakaan ole yhtään naista joka puhuisi tuollaista hölöpölöä. Mistä oikein haet seuraa ja minkä ikäistä seuraa?
Lyhyt kysymys tähän alkuun: Onko it-alalla mielestäsi riittävästi naisia iskettäväksi kaikille it-miehille?
Vierailija kirjoitti:
Olen 181/64 ja siihen ei valitettavasti saa muutosta vaikka laittasi ruksit joka kohtaan tohon sun listaan. Ruipelo ei kelpaa. Toiset on läskejä luonnostaan, toiset ruipeloita.
Tosi on. Minä otan mielummin isomahaisen läskin miehen kuin pitkän ja laihan ruipelon.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua myöntää olevansa 1000 kertaa miehiä pinnallisempia.
Otetaan esimerkki elävästä elämästä: Jonna Serttilällä (googlatkaa jos ette ole ikinä kuulleet) on ilmeisesti kohta yhtä monta lasta tai jo enemmän kuin Mick Jaggerilla.
Toinen on eräs maailman menestyneimmistä artisteista ja toinen on kuvottavan näköinen narkkari jonka kaikki lapset on otettu huostaan. Niin että kummat vaatii toiselta enemmän, naiset vai miehet?
Totta on se, että yllättävän harva 18-30 nainen tykkää puhua korkeakulttuurista verrattuna naisiin, jotka tykkäävät "NRJ-läpästä" ja vastaavista ilmiöistä. Klassisen kuuntelijoita on myös harvassa nuorten naisten joukossa Suomessa.
Erikoista, sillä erityisesti Itä-Euroopassa moni nuorikin tyttö pitää kirjallisuudesta, taiteesta ja klassisesta musiikista. Nuorten suomalaisnaisten kulttuuri on jotenkin viihteellistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisilla miehillähän on se ongelma, että yritätte kaikki suosituimpia ja halutuimpia naisia. Nytkin juuri toisessa ketjussa joku nainen kertoo, että sai valita kolmesta (3!) ehdokkaasta puolison kun osa naisista ei ole omalla yritykselläänkään saaneet yhtäkään kiinnostunutta miestä.
Tehkääpä kuulkaas naiset feikki miesprofiili vaikka s25 treffipalstalle ja sitten teette omanne. Väitän että tuutte saamaanaa miehenä ehkä alle 5 viestiä kuukaudessa jos edes yhtään, mutta naisena saatte oli ulkonäkö mitä tahansa ton 5 jo ekan vartin sisällä. Me ketkä ei saada ketään niin meille kelpaa se rumempikin.
En osaa eläytyä tuon ikäisten ajatusmaailmaan, mutta tein aikoinani tuollaisen kokeen 40+ ikäluokassa eli esiinnyin miehenä. Kuvana käytin ulkomaalaisen mutta ihan suomalaiselta omenavartaloiselta perunanenältä näyttävän miehen kuvaa. En ilmoittanut tuloja enkä ammattia, muistaakseni korkeakoulutuksen laitoin. Sain ensimmäisenä päivänä kolme vastausta. Kaikki asiallisia, kaikki sellaisilta naisilta, joita ilmoituksella muka hain. Lähetin heille anteeksipyyntöviestin ja poistin ilmoituksen.
Omalla ilmoituksellani (naisena) jouduin poistumaan tyhjin käsin.
Eli kyllä ainakin tuossa ikäluokassa koulutetuilla kaupunkilaismiehillä on paljon paremmat mahdollisuudet kuin naisilla.
Mitä kirjoitit deitti-imoitukseesi "miehenä"?
Tämän minäkin haluaisin tietää. 3 yhteydenottoa päivässä on niin kaukana omasta kokemuksestani. Ehkä nainen osasi laatia naisia kiinnostavan profiilin?
Sen kelpaamisen kanssa on vähän niinkuin alapeukkujen suhteen tällä palstalla.
Täällä on nähty moniakin,kaikin puolin hienoja ja sellaisenaan, vaikka toimituskriteerein aivan täysin ja suoraan Hesarissa julkaisukelpoisia pakinoita tai lehtikirjoituksia - jotka ovat kuitenkin saaneet arvostelukseen vain pelkästään kymmeniä alapeukkuja.
Sitten joku kirjoittaa sen alle kommentiksi vaikka että : "ÖÖÖÖ...Mitä toi sekoboltsi tossa oikeen sönkkäät....ööö ..lääkkeet."
Tämä kommentti puolestaan saa sitten vaikka 86 yläpeukkua...
Oikeassa elämässä pätee sellainen totuus että mitä enemmän juttelet vieraiden ihmisten kanssa, sitä enemmän tutustut uusiin ihmisiin ja heidän kauttaan taas uusiin ihmisiin. Muistakaa että jos mokaatte jotain, sitä ei kukaan muista enää seuraavana päivänä. Eli reippaasti vain suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä pätee sellainen totuus että mitä enemmän juttelet vieraiden ihmisten kanssa, sitä enemmän tutustut uusiin ihmisiin ja heidän kauttaan taas uusiin ihmisiin. Muistakaa että jos mokaatte jotain, sitä ei kukaan muista enää seuraavana päivänä. Eli reippaasti vain suu auki.
Kukaan ei muista mokaasi, jos olet 1) nainen, tai 2) suosittu mies.
Jos sen sijaan kuulut loppuihin miehiin, niin mokasi muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m20.
Koska pidän siitä? Haluan aikuismaisemman vaikutelman itsestäni. Ei mulla nyt mitään pukua sentään päällä ole, mutta nahkaloaferit, neuleet, kauluspaidat, chinot ja kerrospukeutuminen etc. Business-tyyli on ehkä vähän huonosti ilmaistu, enemmänkin smart-casual.
Pakko kertoa (taas) tutusta miehestä, jolla on tapana avautua aiheesta "miksi en saa naista vaikka olen lähes täydellinen".
Kyllä, herralla on paljon hyviä puolia. Pitkähkö, ihan perushyvännäköinen, ulkonäössä ei vikaa. Pukeutuu siististi, aina siististi leikatut hiukset. Tyyli klassinen, ei mikään trendipelle, mutta niinpä on ikääkin melkein 50 v. Peruskohtelias, avaa oven naisille, kehuu uutta kampausta ja nättiä mekkoa jne. On omia kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia. Ei polta, ei käytä alkoholia. Korkeakoulututkinto. On omasta mielestään "kiltti ja kunnollinen".
Mutta sitten ne huonot puolet. Oli pitkäaikaistyötön, nyt tosin töissä. On todella ehdoton mielipiteissään, eikä jousta pätkääkään. On erittäin uskonnollinen ja käy kirkossa vähintään kerran viikossa (varmaan ihan hyvä juttu joillekin naisille, mutta suurimmalle osalle ei). Uskonnollisuutensa on mallia Päivi Räsänen, eli "kielletään kaikilta muiltakin kaikki, mistä minä en pidä". Vastustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia. Vastustaa naispappeutta. Vastustaa aborttia. Vastustaa sukupuolineutraalia kasvatusta, vaikka ei tiedä mitä se tarkoittaa. Postailee näistä asioista aktiivisesti someen. On erittäin perinteinen sukupuoliroolien suhteen, naisella ja miehellä on hänen mielestään todella kapeat roolit. Kohtelee naisia naisina ja miehiä miehinä - myös töissä ja tilanteissa, joissa sukupuolella ei ole väliä. Kehuu naisten kampauksia, pukeutumista ja ulkonäköä, myös töissä, ja tilanteissa joissa se ei ole asiallista käytöstä.
Varmaan näilläkin spekseillä löytyy joku nainen, onhan moni muukin ns. hankala ihminen pariutunut. Mutta ai niin, sen naisen pitäisi olla missin näköinen, mutta ilman meikkiä. Ja ikää pitää olla alle 30 v.
Terkut tutuille, tunnistatte varmaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m20.
Koska pidän siitä? Haluan aikuismaisemman vaikutelman itsestäni. Ei mulla nyt mitään pukua sentään päällä ole, mutta nahkaloaferit, neuleet, kauluspaidat, chinot ja kerrospukeutuminen etc. Business-tyyli on ehkä vähän huonosti ilmaistu, enemmänkin smart-casual.
Jahas, ensiksi valitetaan että Suomalaiset miehet eivät pukeudu tyylikkäästi, mutta sitten kun pukeutuvat niin ei kelpaa, koska ovat ''liian hienoja''...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m20.
Hyvältähän tuo kuulostaa. Ei mitenkään harvinainen tyyli suomenruotsalaisten nuorten miesten keskuudessa pääkaupunkiseudulla. Ja kyllähän siinä silmä lepää.
Sukupuoliroolien perinteisyys on maailmalla normi. Miksi poiketa siitä siksi, että asuu Suomessa?
Liian kiltti on liian kiltti. Ei persoonaa, ei karismaa, ei vahvoja mielipiteitä. Ei naiset sellaisista kiinnostu. Niille pitää olla haastetta.