Miksi vanhat miehet piinaavat nuoria asiakaspalvelijatyttöjä?
Uskokaa nyt jo typerät että koska niiden naisten on pakko työnsä puolesta olla ystävällisiä vaikka mille perseapinoilla niin se ei tee teistä kovin fiksuja tai miellyttäviä että käytätte tätä hyväksenne. Antaisitte niiden naisten olla rauhassa ja tehdä työtään ja käyttäytyisitte kunnolla. T. Keski-ikäinen nainen
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Minä sen puotipuksun palkankin maksan, niin jotain vastinetta rahallekin haluan. Ei minua kiinnosta se, ettei kassan pikku lunttu lähtisi matkaani. Saan huvini jo punastelevasta ilmeestään. Sama jos lähetän kullini kuvan jollekin, niin mitä sen on väliä vaikkei vastaanottaja siitä ihastukaan. Itse tiedän kuitenkin tiukan nuoren kinkun näytölle lävähtäneen meisselini kuvan ja jo pelkälle ajatukselle mällit lentää. ;D
Sinä sillä kaljapatterillasi ja makkarankyrsälläsi kenenkään palkkoja maksa, höpsö. Tuotat vain kustannuksia yhteiskunnalle terveysenhoitokulujen muodossa, eli minä sen sinun hoitosi maksan. Voisin siitä hyvästä lähettää sulle mummosi hanurin kuvan: annapa sähköpostiosoitteesi, niin kohta lävähtää näytöllesi jotain kivaa... Sinä sulle mällin lennättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sen puotipuksun palkankin maksan, niin jotain vastinetta rahallekin haluan. Ei minua kiinnosta se, ettei kassan pikku lunttu lähtisi matkaani. Saan huvini jo punastelevasta ilmeestään. Sama jos lähetän kullini kuvan jollekin, niin mitä sen on väliä vaikkei vastaanottaja siitä ihastukaan. Itse tiedän kuitenkin tiukan nuoren kinkun näytölle lävähtäneen meisselini kuvan ja jo pelkälle ajatukselle mällit lentää. ;D
Sinä sillä kaljapatterillasi ja makkarankyrsälläsi kenenkään palkkoja maksa, höpsö. Tuotat vain kustannuksia yhteiskunnalle terveysenhoitokulujen muodossa, eli minä sen sinun hoitosi maksan. Voisin siitä hyvästä lähettää sulle mummosi hanurin kuvan: annapa sähköpostiosoitteesi, niin kohta lävähtää näytöllesi jotain kivaa... Sinä sulle mällin lennättäjää.
Hae luutasi ja lennä takaisin Kyöpelinvuorelle.
M24 kirjoitti:
Oma kokemus on se, että vanhemmille miehille nuoret kassatytöt tervehtii aina heleästi ja kikattelee jutuille ja heittää itse jutun jatkoa. Sitten kun minun oma vuoro tulee, niin hyvä että vastataan edes tervehdykseen.
Et omaa samanlaista itsevarmaa miehekkyyttä ja karismaa kuin me varttuneemmat herrasmiehet.
Nuo pitää päästää kauppaan vain äidin saattamana, joka komentelee koko ostosreissun ajan eikä päästä nolaamaan meidän sukua. Kassalla kuuluu vain hiljainen lerps lörps.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajatkin saisivat joissain paikoissa ryhdistäytyä (toisaalla ovat kuulemani mukaan jo) ja viestittää työtekijöille, että minkäänlaista asiatonta lähestymistä ei tarvitse eikä pidä sietää. Huonosti käyttäytyvät asiakkaat pihalle vaan! Osin ilmiö koskee myös nuoria miehiä.
No ei kai tässäkään asiassa tarvitse sormi suussa odottaa holhousta, itse ainakin osaan ihan oma-aloitteisesti kertoa toiselle, jos tämän käytös on epämiellyttävää.
Ei siinä kassalla olla missään ns. pakkotilanteessa, että pitäisi sietää seksuaalista ahdistelua.
Amtaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa kassallakin
Miksi papat ahdistelee myös eläkeläisnaisia?Onneksi kaikki halut ja kiinnostus mennyt,voi naureskella ystävien kanssa näitä reppana vaareja.
Olen aggressiivisesti napakasti työntöpotkinut kerran vanhahtavaa ukkelia, joka tukki ostosjonon klo 20.55, kun piti saada oluet ostettua. Siinä oli muitakin. Ei uskonut sanaa niin oli pakko tömpätä äijä pullonpalautus pisteelle. Vartijakin tuli väliin ja kehoitti ukkelia poistumaan. En saanut mitään sanktiota. Tulen potkimaan jatkossakin perseelle vauhtia jos tukitaan jonot.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on terveydenhuollossa. Osa hoitokodissa olevista vanhoita miehistä käpälöi nimenomaan nuoria hoitajia.
Tämä onkin ainoa ilo sitten kun joutuu hoitokotiin. Ahh nuoret hoitsut.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä! En koskaan häiritse ketään!
Taas tätä samaa jauhamista.
Pelkkä olemassaolosi häiritsee!
Hoitsut tykkää kun taputtaa pepulle.
Oma kokemus on se, että vanhemmille miehille nuoret kassatytöt tervehtii aina heleästi ja kikattelee jutuille ja heittää itse jutun jatkoa. Sitten kun minun oma vuoro tulee, niin hyvä että vastataan edes tervehdykseen.