Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat miehet piinaavat nuoria asiakaspalvelijatyttöjä?

Vierailija
16.07.2016 |

Uskokaa nyt jo typerät että koska niiden naisten on pakko työnsä puolesta olla ystävällisiä vaikka mille perseapinoilla niin se ei tee teistä kovin fiksuja tai miellyttäviä että käytätte tätä hyväksenne. Antaisitte niiden naisten olla rauhassa ja tehdä työtään ja käyttäytyisitte kunnolla. T. Keski-ikäinen nainen

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikoinaan kodinkoneliikkeessä noutamassa tilaamani dvd-soittimen. Pyysin noutopisteessä nuorta asiakaspalvelijanaista noutamaan tuotteeni. No, hän toi sen ja samalla saarnasi melko pitkään siitä, että tämä tuote on blu-ray, ei dvd.

Kiitin häntä tiedosta ja pyysin häntä lukemaan pakkauksen kannen tekstin. Ja toden totta, siinä luki dvd. Sanoin hänelle, että blu ray on tavaramerkki ja dvd on standardi.

Loppu kauppa-aktista sujui ärtyneen tuhahtelun myötä.

Olenko piinaaja?

Jostain syystä on olemassa koko joukko (suomalaisia) naisia, jotka eivät kestä kun jäävät miehelle verbaalis-älyllisesti alakynteen.

Sekä joukko miehiä jotka kuvittelevat olevansa verbaalis-älyllisiä mutta kärsivät vain Dunning-Kruger syndroomasta.

Tuskinpa kovin moni nainen on kuullut tuollaisesta :)

Vierailija
42/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on todella ihmeellistä, että ne vanhat sedät luulee näitä melonivitsejä ja muita kaksimielisyyksiä kepeäksi flirtiksi. Flirttiä vastaan mulla ei ole mitään, ahdistelua vastaan taasen on.

Sinä et taida vieläkään ymmärtää: et ole kaikki ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat jättivät ainakin ennen mukavimmin tippiä. Näin ainakin silloin kun olin itse kesätöissä tarjoilijana.

Joskus on myös niin, että nämä vanhemmat miehet jättävät myös enemmän tippoja, nimittäin wc:ssä asioidessaan T.Kesätyöntekijänä siivoojana

Vaimon kanssa keskusteluista selvinnyt, että te naiset olette julkisissa käymälöissä paljon pahempia sikoja kuin me miehet.

mm. paskottu istuinosan päälle, ja paperia lattioilla huomattavasti useammin, kuin miesten puolella, yms.

Istuinosan päälle?? Miten se edes onnistuu?

Vierailija
44/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole törmännyt AP:n mainitsemaan ilmiöön.

Mutta muinoisessa Itä-Pasilan Valintatalossa näin kuinka akka itketti ja huusi kassatytölle aikaisin aamusta (tuolloin 09.00 jälkeen) kun tämä ei pystynyt antamaan vaihtorahaa takaisin suuresta markkasetelistä. Taisi olla 500 mk. Tytöltä vain kyyneleet valuivat hänen selittäessään, ettei kassaan ollut vielä kertynyt riittävästi vaihorahaa (kaupat aukaistiin tuolloin muistaakseni yhdeksältä). Pankki /SYP, joka oli myös jo auennut, oli parinkymmenen metrin päässä. Kassa pyysi naista menemään sinne vaihtamaan, mutta tämäkös riemastui vielä enemmän.

En tohtinut puuttua tilanteeseen, koska kyseinen ämmä käytti hoitamani liikkeen palveluja myöskin.

Nykyään kun en ole enää asiakaspalvelutyössä, luojan kiitos, puutun empimättä tuollaiseen tilanteeseen.

Voimia kassaneideille!

Vierailija
45/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat jättivät ainakin ennen mukavimmin tippiä. Näin ainakin silloin kun olin itse kesätöissä tarjoilijana.

Joskus on myös niin, että nämä vanhemmat miehet jättävät myös enemmän tippoja, nimittäin wc:ssä asioidessaan T.Kesätyöntekijänä siivoojana

Vaimon kanssa keskusteluista selvinnyt, että te naiset olette julkisissa käymälöissä paljon pahempia sikoja kuin me miehet.

mm. paskottu istuinosan päälle, ja paperia lattioilla huomattavasti useammin, kuin miesten puolella, yms.

Istuinosan päälle?? Miten se edes onnistuu?

Ei ole ilennyt painaa takapuolta kiinni istuimeen, vaan on sihdannut ylempää.

Vierailija
46/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä vanhat perseapinapapparaiset ovat? Koska ap kutsuu itseään keski-ikäiseksi, niin oletan, että nyt puhutaan keski-iän ylittäneistä miehiä. Muutenhan ap olisi luokitellut itsensäkin vanhaksi mummeliksi eikä keski-ikäiseksi.

Vierailija
47/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Vanhoja saa dissata myös asiakaspalvelussa. Herätti ovat arvottomia ja vailla ihmisarvoa.

Vierailija
48/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille yhdelle, joka sanoi, että nuoret tytöt näyttävät aidosti nauravan hänen melonikommenteilleen - tiedoksi, että hämmentyneenä oudosta tilanteesta nuoret tytöt kikattavat. Se on semmoinen hermostumisrefleksi. Toi melonikommentti on niin uskomattoman nolo, typerä ja myötähäpeää herättävä, että nauraisin itsekin vain siksi, koska ajattelisin, että tää ei voi olla todellista, tätä ei voinut juuri tapahtua, voiko joku oikeasti olla noin järkyttävän tyhmä.

Tässä sinulle hyvä vinkki. Otapa esiin nuoruudenkuvasi, jossa olet 18-20-vuotias. Ota sitten esiin tuore, alle vuoden vanha kuva itsestäsi. Vertaa näitä kahta ja huomaa ero.

Mieti sitten, että kun se nuori, kaunis neitonen siellä asiakaspalvelussa saisi hyvin todennäköisesti lähes kenet tahansa nuoren, komean, lihaksikkaan, hyväkäytöksisen, kohteliaan ja naisia kunnioittavan miehen, jota ei tarvitse hävetä julkisilla paikoilla, niin miksi ihmeessä hän lähtisi isänsä ikäisen, kaupan tytöille noloja melonikommentteja huutelevan ääliön kanssa.

Melonikommentti on törkeä ja jos siihen vastaa nauraen ja nasevasti, kyse on vain siitä, ettei halua näyttää oikeasti mitä mieltä siitä oli. Eli ei se ketään kyllä oikeasti huvita.

MUTTA se mitä kommentissasi kerrot lopuksi osoittaa, ettet ymmärrä lainkaan, mistä ukkojen puheissa on kyse. Eivät vanhat miehet kuvittele, että nuoret - tai edes keski-ikäiset - kaupan työntekijät lähtisivät heidän mukaansa. Mikä älytön ajatuskin. Kyse on hetken huvista tai kontaktinototsta. Suomessa tätä ei varmaan ymmärretä ollenkaan, että elämässä voi pitää hauskaa myös sanallisella tasolla ilman sen kummempia aikeita. Edelleenkään en pidä tunkeilevuutta hauskanpitona, mutta voivat vanhat ukkelit olla flirttailevia myös hyvällä tavalla, varsinkin silloin kun ovat jonkun paikan vakiasiakkaita ja tuntevat aspan entuudestaan. Tällä viikolla viimeksi kuuntelin tällaista höpinää kahvilassa enkä osannut pitää sitä kyllä millään tavalla kiusallisempana kuin mitään muutakaan asiakkaiden taholta tulevaa höpinää. Harvat tosin puhuvat mitään. Ehkä työntekijät haluaisivat, että asiakkaat olisivat lähinnä hiljaa, en tiedä. Joku voisi kertoa.

Vierailija
49/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä umpihuumorintajuttomia vanhapiika-akkoja! Jos myyjä laittaa tuoreita meloneja myyntiin tiskiin, kai silloin jokainen saa halutessaan kommentoida henkilökunnalle "hyvännäköiset melonit sinulla". Ei siitä kertakaikkiaan voi pahastua!

Vierailija
50/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseapina, papparainen, kurppa, melonit ja nuori kaunis aspa, niin ja Blu-Ray DVD. Tässä keskustelun sisältö lyhyesti niille, jotka eivät jaksaneet kahlata noita välisivuja. 

Vierailija
51/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä se on.

Itsekin opiskelujen oheen teen aspan töitä. Ei kaksimieliset jutut ole mikään asiakkaan oikeus. Sulla on oikeus saada hyvää ja asiallista palvelua, mutta myös minulla on oikeus tehdä työtäni rauhassa. 99% aspoista reagoi noihin vastenmielisiin ja inhottaviin juttuihin naurahduksella, koska a. Tilanteesta menee, ei hyvällä tavalla, hämillään b. Tilanteen saa nopeiten sillä hoidettua ja c. Asiakas saattaa piinata aspaa, jos ei saa mieleistään reaktiota, näitäkin on nähty. Alkaa selittely tai kovaääninen ihmettely ja äläkkä kun tyttö ei ymmärrä leikkiä tai on tosikko.

Luulette tosiaan, että joku nuori tyttö nauttii isänsä ikäisen ukon härskeistä ja muka-hauskoista jutuista? Ihan oikeasti? Niistä tulee vain inhoreaktio ja ällöttävä olo

Vierailija
52/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävällisiä kassatyöntekijöitä minä vain olen tavannut,niin naisia kuin miehiäkin siellä kassoissa ei kä ole koskaan ollut mitään toimeentulovaikeuksia siinä kanssakäymisessä mitä kaupassa asiointien maksaminen (ja ehkä joskus jotain jostain tuotteesta kysyminen ) vaatii.

Yritän aina selvitä kassajonossa  joustavan nopeasti jäämättä jonon tukkeeksi muille. Valitsen aina mieluiten sen lyhimmän näkyvissä olevan jonon.Kiitän lähtiessäni ja sanon 'moi','hei',tai 'näkemiin', kun ostokset ovat kaikki kassissa tai vaikka pahvilaatikossa (joita toisinaan kun saa ottaa  liikkeestä,käytän myös).

Vuosikymmeniä olen eri marketeissa,ja muunkin tyyppisissä liikkeissä asioinut silti en ole tuollaisia kassoille edes ns.  flirttailevia (-kaan) asiakkaita nähnyt missään.

Ihmiset liikkeiden asiakkaina pääsääntöisesti vain ostavat sen minkä katsovat sillä kaupassakäyntikerrallaan tarvitsevansa,maksavat ostoksensa kassalla ja poistuvat sen toimituksensa jälkeen myymälästä.

Kaupan asiakaskunta päivittäistavarakaupassa koostuu tietenkin niin miehistä kuin naisistakin,on yksin liikkuvia ja niitä jotka tulevat sinne lasten kanssa,on nuoria ,on vanhoja,kaikkia etnisiä ryhmiä edustavia ihmisiä ja myös eri tulontason omaavista tuo asiakaskunta koostuu.

Sanalla sanoen se on yleensä  läpileikkaus koko siitä yhteisöstä jota se palvelee.

Jos on jotain psyykkisiä toimeentulovaikeuksia jo ihan tavallisessa normaalissa päivittäisessä  ihmisten kanssa kommunikoinnissa, niin sellaisen henkilön ei minun mielestäni pitäisi sitten  kaupan alan tehtäviin hakeutuakaan.

Hänen paikkansa on kyllä siinä tapauksessa  jossain ihan  muualla, kuin jonkun tietyn kaupan yleistä asiakaspalveluhenkeä pilaamassa, tai siellä  esim.  asiakkaiden ikää ja ulkonäköä arvostelemassa tai kommentoimassa tai katseillaan,eleillään  ja käytökselläänsitä heille osoittelemassa.

Uusista,paremmin tehtävään soveltuvista henkilöistä  ei aivan varmastikaan ole pulaa nykyisin,joten irtisanomisilmoituksensa  työstään voi  tyytymätön kassatyöntekijä jättää milloin vain,ilman että siitä liikkeelle koituisi juurikaan mitään menetetyn työajan  vahinkoa.

Vierailija
53/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallankäyttöä se on.

Itsekin opiskelujen oheen teen aspan töitä. Ei kaksimieliset jutut ole mikään asiakkaan oikeus. Sulla on oikeus saada hyvää ja asiallista palvelua, mutta myös minulla on oikeus tehdä työtäni rauhassa. 99% aspoista reagoi noihin vastenmielisiin ja inhottaviin juttuihin naurahduksella, koska a. Tilanteesta menee, ei hyvällä tavalla, hämillään b. Tilanteen saa nopeiten sillä hoidettua ja c. Asiakas saattaa piinata aspaa, jos ei saa mieleistään reaktiota, näitäkin on nähty. Alkaa selittely tai kovaääninen ihmettely ja äläkkä kun tyttö ei ymmärrä leikkiä tai on tosikko.

Luulette tosiaan, että joku nuori tyttö nauttii isänsä ikäisen ukon härskeistä ja muka-hauskoista jutuista? Ihan oikeasti? Niistä tulee vain inhoreaktio ja ällöttävä olo

Sinullekin voisi suositella muuta työpaikkaa.

On aivan ilmiselvää ettet tuolla luonteellasi sovellu mihinkään liike-elämän asiakaspalvelutehtäviin.

Hae itsellesi vain  jotain muuta työtä.

Vierailija
54/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä mennyt setämiehillä pahasti tunteisiin :D 

Vierailija
55/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen ison varaston laiturihenkilönä ja olen siis tekemisissä kuljettajiin. Osa hädin tuskin tervehtii, osa on raivona kun kiire jatkaa matkaa vaikka meidän lastaussopimusaika ei ole vielä edes alkanut ja osa flirttailee sormus sormessaan aika häikäilemättömästi. Kyseessä siis sekä suomalaisia ja ulkomaalaisia kuljettajia. Itse yritän vain hoitaa työni hyvin ja hyvällä asiakaspalvelulla.

Vierailija
56/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä umpihuumorintajuttomia vanhapiika-akkoja! Jos myyjä laittaa tuoreita meloneja myyntiin tiskiin, kai silloin jokainen saa halutessaan kommentoida henkilökunnalle "hyvännäköiset melonit sinulla". Ei siitä kertakaikkiaan voi pahastua!

En tiennytkään, että myyjä omistaa kaupan tuotteet.

Vierailija
57/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä mennyt setämiehillä pahasti tunteisiin :D 

Entäs teillä  'pikkutyttönaisilla' sitten ? Vai ehkä  tätitytöillä?  :D

Vierailija
58/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen setämiehen kannattaisi ennen flirttirepliikkiään miettiä, sanoisiko niin omalle tyttärellen tai naureskelisiko hyväsyvästi, jos joku omanikäinen mies heittäisi sen kommentin sille omalle lapselle. Jos ei, niin JÄTÄ SANOMATTA.

Vierailija
59/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen puotipuksun palkankin maksan, niin jotain vastinetta rahallekin haluan. Ei minua kiinnosta se, ettei kassan pikku lunttu lähtisi matkaani. Saan huvini jo punastelevasta ilmeestään. Sama jos lähetän kullini kuvan jollekin, niin mitä sen on väliä vaikkei vastaanottaja siitä ihastukaan. Itse tiedän kuitenkin tiukan nuoren kinkun näytölle lävähtäneen meisselini kuvan ja jo pelkälle ajatukselle mällit lentää. ;D

Vierailija
60/73 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sen puotipuksun palkankin maksan, niin jotain vastinetta rahallekin haluan. Ei minua kiinnosta se, ettei kassan pikku lunttu lähtisi matkaani. Saan huvini jo punastelevasta ilmeestään. Sama jos lähetän kullini kuvan jollekin, niin mitä sen on väliä vaikkei vastaanottaja siitä ihastukaan. Itse tiedän kuitenkin tiukan nuoren kinkun näytölle lävähtäneen meisselini kuvan ja jo pelkälle ajatukselle mällit lentää. ;D

Pervo-Petteri se siellä taas. Tui tui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan