Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi Teräsniska on vasta 27 vuotias

Vierailija
16.07.2016 |

Mutta näyttää 45 vuotiaalta rouvalta. Ai kauhea sentään mikä mummotyyli nuorella naisella.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on kaunis. Voisin melkein sanoa että mun girl crush. T. N36

Vierailija
22/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei , kyllä se Suvinkin tyyli nuorenee joskus. Viimeistään viiskymppisenä . Katso vaikka Einiä ja Paula Koivuniemeä. Melko mummotyylit ollut kummallakin aikoinaa :):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vanhentaa, jos suomalaiseen vaaleaan ihoon yhdistetään kovin tumma, kylmä hiusväri. Esim. Hanna Pakarinen, Suvi Teräsniska. Etenkin kun siihen yhdistetään vielä mustalla kajaalilla tehty vahva meikki alarajauksineen päivineen. Tosin luulen, että ainakin musiikin osaltaan Suvi Teräsniska on ns. vanha sielu, joka ei varmaan koskaan ole halunnutkaan näyttää massateiniltä.

Vierailija
24/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin oikeasti, että hän on noin 35-vuotias, ehkä pari vuotta vanhempikin. Menin lyömään kaverini kanssa Suvin Vain elämää -päivänä viidestä eurosta vetoa, ettei hän ole syntynyt -89 (kaverini siis muisteli että on, minä en millään uskonut). No, hävisin sen vitosen, kun tarkistettiin asia.

Vierailija
25/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on aika perustyyli täällä pohjoisessa. Vähän onneksi alkaa täälläkin jo nuoret pysyä nuorina vaatetuksen ja tyylin suhteen, mutta tosi paljon vielä näkee niitä ennen aikaisia tätejä.

Vierailija
26/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo ikäistään vanhemmalta näyttäminen ei johdu niinkään tyylistä, vaan yksinkertaisesti kasvonpiirteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme