Hip hip, lomareissu varattu- mennään Isle of Wightille :)
Suuri tuntemattomuus, matka oli niin houkutteleva että varasin sen ensin ja sitten vasta googletin yksityiskohtia- näyttää ihanalta paikalta.
Onko kukaan käynyt Isle of Wightilla? Kokemukset?
Kommentit (8)
Ooh, onnittelut loistavasta kohteesta! Tuonne minäkin haluaisin mennä, en ole vielä kerinnyt...
Vierailija kirjoitti:
Se on todella hieno paikka! Upea luonto ja fiilis. Auto käytännössä välttämätön. Yöpyminen B&B paikoissa on parasta!
Mikä'än huvikeskushan se ei ole, vaan se luonto on se juttu.
Siis miten mä VOIN lukea näin väärin!??? Luin varmaan mitä halusin. Mä puhuin Isle of Skyesta, joka sijaitsee Skotlannissa. Tiedän, ei voi lukea noin väärin :) :) :) Enkä oo edes kännissä!
Saari on aika nopeasti koluttu. Kaunishan se on. Milloin menette? Kesällä on turisteja paljon ja nuoria kielikurssilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Saari on aika nopeasti koluttu. Kaunishan se on. Milloin menette? Kesällä on turisteja paljon ja nuoria kielikurssilaisia.
Ja turistisesongin ulkopuolella todella hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todella hieno paikka! Upea luonto ja fiilis. Auto käytännössä välttämätön. Yöpyminen B&B paikoissa on parasta!
Siis miten mä VOIN lukea näin väärin!??? Luin varmaan mitä halusin. Mä puhuin Isle of Skyesta, joka sijaitsee Skotlannissa. Tiedän, ei voi lukea noin väärin :) :) :) Enkä oo edes kännissä!
:D Ei haittaa, luontoa on Wightissäkin ja siksi sinne mennään... transponoin innostuksesi Wightiin ja suljen silmäni siltä pikkuseikalta että saari on väärä :D
ap
En oo käynynnä, mut vois käyvä. Kiitti vinkistä! :)
Vierailija kirjoitti:
Elokuun puolivälissä viikoksi. Ostin justiinsa netistä vaellusoppaan, The Little Book of the Isle of Wight ja kasan lukukirjoja, vaikka sataisi lohduttomasti niin ei haittaa. :)
ap