Oudointa mitä olette nähneet ovisilmästä
Aloitan, naapuri lähtee joka päivä illalla samaan aikaan valtavan repun kanssa jonnekin ja tulee jo puolen tunnin päästä takaisin. Ja tätä tapahtuu JOKA PÄIVÄ
Kommentit (13)
Yksin asuva naapuri tilasi KAKSI PERHEPIZZAA
Miten kellään normaalilla ihmisellä on aikaa kytätä rappukäytävää ovisilmästä
En ole katsellut mutta jos joku on minua katsellut niin on näkynyt kun housut ovat valahtaneet(myös alushousut) puolitankoon kun kannoin raskasta laatikkoa enkä voinut käyttää käsiä nostamaan housuja.
Alakerran naapuri nukkumassa oveni edessä.
Naapuri tuli humalassa huutamaan ja tanssimaan rappuun pelkissä boksereissa. Ja kyllä, Suomi oli silloin voittanut jossain jääkiekkokisassa
Naapurin kyyläeukon, joka kerran elämässään erehtyi poistumaan kotoaan. Sinusta siis puhun.
Hyi, en kyllä koskaan haluaisi asua kerrostalossa. Ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä, että muita tuntemattomia ihmisiä asuu niin lähellä minua
Vierailija kirjoitti:
Miten kellään normaalilla ihmisellä on aikaa kytätä rappukäytävää ovisilmästä
Ei normaaleilla olekaan. Tai vaikka aikaa olisi, ei ole mielenkiintoa
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en kyllä koskaan haluaisi asua kerrostalossa. Ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä, että muita tuntemattomia ihmisiä asuu niin lähellä minua
Ihmispelkoisten onkin syytä pysytellä omissa oloissaan.
Naapuri kullitti rapunkaiteet ja naapureiden ovenkahvat kauttaaltaan. Tuli omalle ovelle enkä pystynyt tehdä mitään estääkseni oman ovenkahvan kullitusta etten paljastuisi.
On sanomattakin selvää että marinoin hänen ovenkahvansa heti ensi tilaisuuden tullen, mutta tämä oli vain vastaisku.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri tuli humalassa huutamaan ja tanssimaan rappuun pelkissä boksereissa. Ja kyllä, Suomi oli silloin voittanut jossain jääkiekkokisassa
Tämä on ihana😂
Pieraus naapurin postiluukkuun