Ai kauheeta ku mä oon hyvännäkönen
Kommentit (18)
Hyvä vaan että oot kauheen näköinen.
Joko sä taas täällä oot itteäs kehumas 😠
Vierailija kirjoitti:
Tää kertoo susta:
Tää muuten kertoo musta! Ap.
söpöA kirjoitti:
onnee sulle
kiits. Ap.
Ikävä että luonteesi on ihan p*ska.
Niin minäkin!
Ruskeat pitkät ja kiinteät jalat, vyötärö todella kohdillaan, rinnat täydelliset ja kasvoista vähintäänkin kaunis, ellei jumalainen...
Kyllä kelpaa ollan minä läskejä katsellessa. Läskiys se useimmat pilaa, mutta onhan sitä kaikenmaailman lyhytjalkaista rakennetta, jossa ei auta edes kirurgin veitsi.
-Terveisin toinen geenipelissä voittanut!
Se on kiva kuulla, ei muuta kun mukavaa viikonloppua! :)
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva kuulla, ei muuta kun mukavaa viikonloppua! :)
Samoin! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonne olisi paska, jos on ulkoisesti kaunis?
Minä ainakin olen äärimmäisen toiset huomioon ottava, ystävällinen ja empaattinen. Ei ole minun vikani, että olen myös todella kaunis päälle päin.
Onko väärin nähdä peilistä se, minkä muut näkevät joka hetki? Pitäisikö minun muodostaa harhakuva itsestni, jotta sinulla olisi hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan kertoa.
Ai kauheeta ku ihanaa! Mahtavaa!Oon niin onnellinen sun puolesta -*pusu*.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin!
Ruskeat pitkät ja kiinteät jalat, vyötärö todella kohdillaan, rinnat täydelliset ja kasvoista vähintäänkin kaunis, ellei jumalainen...
Kyllä kelpaa ollan minä läskejä katsellessa. Läskiys se useimmat pilaa, mutta onhan sitä kaikenmaailman lyhytjalkaista rakennetta, jossa ei auta edes kirurgin veitsi.
-Terveisin toinen geenipelissä voittanut!
Pesetkö jalkojasi saippualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonne olisi paska, jos on ulkoisesti kaunis?
Minä ainakin olen äärimmäisen toiset huomioon ottava, ystävällinen ja empaattinen. Ei ole minun vikani, että olen myös todella kaunis päälle päin.
Onko väärin nähdä peilistä se, minkä muut näkevät joka hetki? Pitäisikö minun muodostaa harhakuva itsestni, jotta sinulla olisi hyvä olla?
Hyväluonteinen ihminen ei lyttäisi toista niin kuin sinä juuri teit. Voi olla että puhuit totta, mutta latistit tunnelman siitä huolimatta.
Runkkaatko koskaan peilin edessä?