Mitäpä teette näin illalla? Kuuma päivä takana
Itse istun tässä tuulettimen vieressä. Keskipäivällä oli melkoisen hirveää asioida pakollisissa kohteissa.
Kommentit (44)
Pidän emättimeni tuuletinta vasten.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jarmo sulla oo sellasta
Juon kahvia ja käyn suihkussa. Parvekkeelta tulee jo viileää ilmaa ja pikku tuuletin tuossa pyörii. Netflix päälle illaksi. Päivän hommat on tehty. Kesäloma on.
Väritin värityskuvia. Sain koko vihon jo väritettyä ja paljon vain makoilen sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Teen palapeliä. On kinkkinen. Samalla juon lonkeroa, max.kolme, joka mulle epätavallista. Ei ihme, jos ei palaset kohta löydä toisiaan:)
Liian vähän juomia muuten ihan kivan kuuloista tekemistä. Mulla on myös palapeli kesken. Valitettavasti ei ole mitään päihteitä että siinä mielessä aika masentavaa.
Kävimme merenrantaravintolassa juomassa virvokkeita, sitten tulimme kotiin syömään jäätelöä ja nyt juon jääkaappikylmää vettä. Puolisoni lepäilee kuistin sohvalla. Itse katson uutisia.
Pesin ja silitin verhoja. Hiki vaan valui.
Vierailija kirjoitti:
Panen
Niin kannattaisi panna korkki kiinni.
Ajattelin ottaa muutaman oluen kun ilma vähän viilenee.
Monesko sää aiheine paska jankutus sulla hullu jo tänään menossa????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä 13 pimperoa ja flesua.
Makaan sängys ja katon töllöö, tuuletin pöhisee vieres, nii ja lärään samal av palstaa.Välillä jaksan käydä tupakilla.
Heräsin kello 19:00 ja laitoin ikkunat auki. Nyt on kivasti läpiveto ja talon lämpötila noin +23. Olen valvonut yöt ja nukkunut päivät, niin ei tarvitse kärsiä liiasta auringonpaahteesta. Kauppaankin olen lähtenyt vasta 19:30, jos on ollut tarvetta käydä.
Ei ollut ollenkaan kuuma päivä, tasainen 23 astetta. Nappailen tässä gintoniceja illan viihteen ohella.
Olo on iltaisin kuin päättömällä kanalla tai päättämättömällä. Katsoo videon, odottaa pesukonetta, ei tiedä pitäisikö tehdä kävely - on ulkona vielä kuumaa ehkä liian, vai perunamuusia. Kaikkea ei voi tehdä yhtä aikaa, se on varmaa. Jotain muutakin voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kello 19:00 ja laitoin ikkunat auki. Nyt on kivasti läpiveto ja talon lämpötila noin +23. Olen valvonut yöt ja nukkunut päivät, niin ei tarvitse kärsiä liiasta auringonpaahteesta. Kauppaankin olen lähtenyt vasta 19:30, jos on ollut tarvetta käydä.
Onneksi sun tukia on leikattu ja hinnat nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Jarmo, mutta tuota kommenttia en lähettänyt!
Teen palapeliä. On kinkkinen. Samalla juon lonkeroa, max.kolme, joka mulle epätavallista. Ei ihme, jos ei palaset kohta löydä toisiaan:)