Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolisitko jos saisit kaiken pahan maailmasta pois?

Vierailija
16.07.2016 |

Kertokaa :) (älkää pliis tulko haukkumaan hipiksi,koska haluan ihan vain tietää)

Kuolisitko jos saisit kaiken pahan maailmasta pois?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetät nauhat sinne missä ikinä kuolemani jälkeen meenkin?

Vierailija
2/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan saisin kaikki sodat loppumaan, terroriuhat pois, nälänhädän katoamaan, kaikille lapsille mahdollisuuden laadukkaaseen kouluopetukseen ja täyden sukupuolten välisen ja seksuaalisen tasa-arvon koko maailmaan, niin kyllä voisin kuolla. Mulla ei ole lapsia tai miestä, joten siltä kannalta mun elämäni ei ole niin merkityksellinen, että se painaisi yhtään mitään vaakakupissa, kun toisella puolella on maailmanrauha.

Vierailija
4/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää kuolisin, jos se tietäisi tämän maailman pelastumista.

Kuolisin paljon pienemmästäkin syystä, ei tää elämä niiiin ihanaa ole, vähän jo alkaa kyllästyttämään. Ikää kohta nelkyt ja yksi aikuinen lapsi, kyllä se pärjäisi.

Vierailija
5/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus huutaa oikein sitä että kohta joku tulee sanomaan että ei tartte, että yks on jo tehnyt sen puolestamme ja taannut sillä iankaikkisen elämän ja pelastuksen, Jeesus tietty.

Oho, no se yks olinkin minä. No tuotahan sattuu.

Vierailija
6/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pahaa tarvitaan, jotta olisi hyvää. 

Vierailija
7/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska jäisin siitä itse sitten paitsi. Ja haluaisin todella tietää, miltä sellainen maailma tuntuu.

Vierailija
8/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti!

Vierailija
9/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rakastan elämää. Itsekäs joo.

Vierailija
10/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
11/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen itsekäs eikä muut ihmiset kiinnosta

Vierailija
12/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedän, että inhotuin kommentti on pyyntö ihan alkajaisiksi määritellä se, mistä keskustellaan, pyydän ihan alkajaisiksi määrittelemään, mitä tässä tapauksessa "paha" tarkoittaa ja kuka sen määrittelee.

Vierailija
13/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olen paha.

Vierailija
14/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin silleen että no totta kai. Mutta kun alkaa tarkemmin miettimään että mitä se on se "kaikki paha", ja mitä siitä seuraisi jos kaikilla olisi koko ajan kivaa ja elämä olisi yhtä tasapainoista euforiaa. Maailmahan ei voisi tuhoutua sen seurauksena, koska sehän olisi paha asia. Olisiko se elämä muilla sitten vähän tylsää ja väritöntä? Onko tylsyys paha asia? Jos on, niin kellään ei olisi tylsää, mutta voiko kaikilla olla kivaa koko ajan yhtä aikaa?

Tällaiset kysymykset on vähän pahoja koska äkkiseltäänhän se voi olla selvää mitä tekisi mutta kun ei mitään absoluuttista pahuutta ole olemassakaan, vaikka nyt tietyt asiat ovat suurimman osan mielestä ikäviä, aina löytyy joitakin jotka ovat eri mieltä ja sitten on niitä harmaan alueen asioita ihan miljoonia joista mielipiteet vaihtelevat paljonkin.... Eihän tällaiseen VOI vastata! 

Noh, klikkasin kyllä.

Vierailija
15/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. Mulla on kaikki hyvin!

Vierailija
16/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, elämänjanoinen ja odotan ensimmäistä lastani joten en tosiaan kuolisi. Jos sotia ja muita vastaavia suurtuhoja ei olisi olemassa niin maailma olisi jo tuhoutunut ylikansoituksen vuoksi. Mikäli ylikansoittumista ei tapahtuisi vaikka maailmaan tulisi rauha niin voisin kyllä periaatteessa kuolla ellen saisi lasta.

Vierailija
17/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. Ei se hyödyttäis mua ollenkaan!

Vierailija
18/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen jälkeen ei olisi koskaan enää pahaa niin kyllä ehdottomasti. Mutta täähän on aivan teoreettinen kysymys eikä se tule olemaan millään logiikalla mahdollista.

Vierailija
19/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuolisi siihen jos saisin kaiken pahan maailmasta pois. En usko että olen ihan niin paha, että joutuisin tappamaan itseni saadakseni pahan pois maailmasta.

Vierailija
20/22 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Kuitenkin kohta tulis joku paskiainen ja aloittas kaiken pahuuden ja paskan uudestaan, ja kuolema olisi ollut turha. Mites se Martin Luther King sanoikaan, pimeydellä ei voiteta pimeyttä, vaan valo se on mikä pimeyden suistaa, ja vihaa ei voi vihaamalla lopettaa, vaan rakastamalla. Eipä se noille kaikenmaailman terroristeille yms ihmisperseille mitään merkkaa, mutta ainahan voi yrittää omasta ja lähipiirin elämästä tehdä siedettävämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi