Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellisiä ihmisiä on olemassa

Vierailija
16.07.2016 |

Olen nuori nainen ja erittäin yksinäinen tällä hetkellä. Olen aina ollut sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut, mukava ja ystävällinen. Olen yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin, mutta se ei onnistu, ainakaan helposti. Elämässäni muutenkin asiat ovat menneet vähän niin ja näin. Oma ahdinkoni ja yksinäisyyteni sai miettimään erästä kaveriani;
Hän on kaunis. Kaikki ihailevat häntä kaduilla, saa heti seuraa, minne tahansa meneekin. Häntä saatetaan tullaan kehumaan vaikka hän kävisi vain ruoka ostoksilla verkkarit päällä.
Hän sai työn, mikä ei edes vastannut hänen koulutustaan, mihin itse hain, enkä päässyt. Hän eteni työssään ennätysvauhtia ja saa jatkuvasti kiitosta työstään.
Hänellä on ihana, komea mies ja paljon rahaa. Matkustelevat paljon tyttökavereidensa kanssa ja pitävät hauskaa. He muuttivat kaksi vuotta sitten täydelliseen asuntoon, millä oli kysyntää älyttömän paljon ja ihmettelivät itsekkin että huh ihme että juuri meidät valittiin. Minulla on kavereita, jotka aina tämän kaverini nähdessään sanovat, että olipas mukava nainen johon haluaisi tutustua. Ja kerran eräs ystäväni sanoi kaveristani näin, vaikka kaverini ei edes keskustellut tämän kanssa sen suuremmin. Eräs ystäväni tutustui illanistujaisissa tähän naiseen, nykyään ovat läheisiä ja minut unohdettu kokonaan. Kaikki aina pyörivät tämän naisen ympärillä, oli sitten mies, tai nainen.

Olen itsekkin ihan hyvännäköinen, hoikka ja kaikille mukava. Olen joutunut tekemään todella ison työn monissa asioissa, mitkä tämä kaverini on saanut kuin tarjottimella. Mikä toisista ihmisistä vaan tekee mielenkiintoisempia kuin toiset ovat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia!

Vierailija
2/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen ihminen kenties.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Se että joku on silmää hivelevän kaunis, ulospäin suuntautunut, mukava, hauska, innostava ja ennenkaikkea kiinnostava ihminen on syntymälahjaa. Toisilla ihmisillä on ulkoisen hyvän habitukseen lisäksi myös karismaa js kiinnostava juttukaveri niin tällainen ihminen yksinkertaisesti on haluttua seuraa.

Ihminen, joka on hauska olematta ilkeä muiden kustannuksella, kaunis olematta ärsyttävä bimbo, kiinnostava olematta itsekeskeinen, ystävällinen ja huomaavainen olematta marttyyri uhriutuja, fiksu ja älykäs seuralainen olematta kopea ja ylpeä, on tosiaan kivaa seuraa.

Lisäksi onnellinen ja tasapainoinen, itseluottamusta ja varmuutta huokuvan ihmisen kanssa on itsekin helppo olla; tällainen ihminen ei esitä mitään mitä ei ole, on rehellinen ja ystävällinen ja näkee maailman luottavaisena ja positiivisena paikkana, ka yleensä vetää samaan tunnelmaan muutkin.

Vierailija
4/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ei ole! Jotkut vain osaavat paremmin peittää heikot kohtansa. Et suinkaan ole kateellinen kaverillesi?

Vierailija
5/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jonkun toisen elämä näyttää täydelliselle, se tuskin sitä oikeasti on. Ihmisillä kun on tapana salata kaikki ikävät asiat ja näyttää ulospäin vain onnistumiset. Toisilla on myös tapana sanoa että kaikki sujui helposti, vaikkei oikeasti olisi sujunutkaan. Meillä jokaisella on omat vaikeutemme elämässä.

Vierailija
6/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Mutta en anna sen näkyä kaveruudessamme, osaan myös iloita hänen saavutuksistaan ja kohtelen häntä hyvin ja ystävällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi