Kiusallinen löyty kaverin asunnosta (ei moralisoijille!!!)
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).
Kommentit (74)
Laki sama kaikille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpävinkkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).Ok et kaipaa moralisointeja mutta ystäväsi voi painella huoletta tekemään sinusta rikosilmoituksen ja niin tekisin itsekin, sillä tungit nokkasi yksityiskodin yksityisasioihin jotka eivät sinulle kuulu . Lisäksi tungit asian tuhansien muittenkin tietoon joten valmistaudu maksamaan kolmen v viivellä 15000- 24 000 euroa. Oikeusprosessi vie tuon ajan. Vahingoitat toisia ihmisiä ja tarviit rajaa.
Vittu mikä urpo sä olet. Onko ap sanonu nimen? Poliisilla on todellakin tärkeämpääkin tekemistä ku miettiä noin idiootteja juttuja!!
Eipä voi olla koska laki on kaikille sama. Siihen vetoatte vaan heti jos kiireitä muka pukkaa.
Mitä lakia tässä on rikottu? Ap ei ole sanonut mitään mistä voisi henkilön tunnistaa. Ei nimeä tai edes paikkakuntaa.
Enemmän sinä syyllistyt nyt kunnianloukkaukseen kun ap mihinkään rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, minkälainen lekuri määrää vahvoja mielialalääkkeitä kipuun? Jotain rajaa nyt.
On ihan totta että tiettyjä lääkkeittä käytetään sekä neuropaattisen kivun hoidossa että mielialalääkkeinä, sekä usein (alunperin) epilepsialääkkeinä. Vaikutusmekanismi tehoaa useampaan vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).Ok et kaipaa moralisointeja mutta ystäväsi voi painella huoletta tekemään sinusta rikosilmoituksen ja niin tekisin itsekin, sillä tungit nokkasi yksityiskodin yksityisasioihin jotka eivät sinulle kuulu . Lisäksi tungit asian tuhansien muittenkin tietoon joten valmistaudu maksamaan kolmen v viivellä 15000- 24 000 euroa. Oikeusprosessi vie tuon ajan. Vahingoitat toisia ihmisiä ja tarviit rajaa.
Ei ole taas tietämättömyydellä rajaa. Ei me nyt missään amerikassa olla. Sinut on kutsuttu vieraaksi, et ole luvatta kaverillasi, ei mitään rikosta ole tapahtunut, joten pidäpä typerys turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. En kaipaa nyt ollenkaan mitään haukkuja ja saarnoja. Te ette tunne mua tai meidän monimutkaista suhdetta ystäväni kanssa.
Mistä rikoksesta täällä jotkut huutelee? Taitaa jotkut olla vaan ylidramaattisia??
Tietenkään me emme tiedä muuta kuin sen mitä olet kertonut,ja sen perusteella vaikutat kusipäältä,joten vastaamme siltä pohjalta.
Aivan riippumatta teidän monimutkaisesta suhteestanne ja siitä miten vähän kaipaat moraalisaarnaa,mitä kostuisit kaverin "näpäyttämisestä"? Ja miksi edes harkitset sellaista vaihtoehtoa,oletko täysin kyvytön tuntemaan myötätuntoa?
Itse ainakin olen enemmän surullinen kuin "näpäyttämishaluinen" niiden läheisteni puolesta,joilla on kulissit kunnossa,mutta joutuvat käyttämään mielialalääkkeitä.Vielä enemmän murehdin niitä kavereita,joilla ei edes ole lääkitystä,vaan "hoitavat" psyykeään esimerkiksi alkoholia juomalla.
Millaiset ei-moralisoivat kommentit olisivat mieleesi? "Hyvä AP,näytä sille kaksinaamaiselle lierolle!" Kaveri, täysin ymmärrettävästi, ei ole kertonut ongelmistaan sinulle,joka suhtaudut asiaan noin kylmästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mikä kyyläävä kusipää olet. Hanki oma elämä niin ei tarvitse kavereiden kaappeja penkoa.
Avohoidokki spotattu.
Kyyläävä kusipää spotattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mikä kyyläävä kusipää olet. Hanki oma elämä niin ei tarvitse kavereiden kaappeja penkoa.
Avohoidokki spotattu.
Kyyläävä kusipää spotattu.
No yy, etkö keksi mitään muuta sanaa? Vitun ex-koulukiusattu. Mee ottaa lääkkeesi heikko surkimus ja itke maailman kurjuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä löysit ystäväsi kaapista masennuslääkkeitä? Entä sitten? Miksi sinun pitäisi reagoida asiaan millään tavalla?
Siksi että tuo ystävä oppisi olemaan, eli olemaan olematta kaksinaamainen. Jos oikein käsitin niin ap:n ystävä dissaa masispotskuja, niin mikäs hän sitten itse on jos ei potilas? Ja ei, minkälainen lekuri määrää vahvoja mielialalääkkeitä kipuun? Jotain rajaa nyt.
Ihmettelen itsekin ihmisten jyrkkiä asenteita joissain asioissa,kuten nyt vaikka nuo mielenterveysongelmat.Tuskin kuitenkaan ap:n kaveri "oppii olemaan" jos ap "näpäyttää häntä" tässä asiassa.Siis jos kaveri on vaikka masentunut,ja sitten asiaa vielä hierotaan hänen naamaansa,kaveri tuskin jalostuu siitä paremmaksi ihmiseksi.
Joskus ihmisten mielipiteet ovat ristiriitaisia käytöksen kanssa.Ystäväni,joka on muutamaan kertaan yrittänyt itsemurhaa,on sanonut että pitää masennusta heikkojen ihmisten vaivana.Eipä tullut mieleen alkaa rääpiä,että onhan hän itsekin heikko.Mielestäni masennuksessa ja siinä,että häpeää ongelmiaan on ihan riittävästi kestämistä ilman että joku ulkopuolinen alkaa aukoa päätään aiheesta.
Eli edelleenkään mitään hyvää ap ei saisi aikaiseksi "näpäyttelyllään",turhaan pahoittaisi kaverin mielen ja auheuttaisi riitaa tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimisiä lääkkeitä?
Leponex ja Diapam.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä aloitus ole edes totta. Kukaan ei pidä missään vessan/kylpyhuoneen (peili)kaapissa lääkkeitään, vaan jossain muualla, kuivassa paikassa. JOS ap olisi kertonut löytäneensä "niitä ja niitä" lääkkeitä esim. keittiön kaapista, niin olisin voinut uskoakin aloitusta, mutta nyt en. Sitäpaitsi, ei kai kukaan meikkejäkään pidä vessassa/kylpyhuoneessa kostumassa ja pilaantumassa, mitä ap yritti tsekata?
Huonosti mietitty provo.
Mulla on ketipinorit vessan peilikaapissa. Eivät mene miksikään. Ovat siinä foliopakkauksessa.
Älkää käyttäkö noita kukaan, kaikki, aina, koskaan, ikinä, milloinkaan sanoja, koska ne antavat tyhmän kuvan teistä.
Mistä ap tietää kuinka "rankkoja" löytämänsä lääkkeet on, ellei sitten itsekin ole tutustunut nappien nappailun ihmeelliseen maailmaan? Mietin vaan... Ja joo, mullekin on kerran määrätty mielialalääkettä unettomuuden hoitoon, kun unilääkkeet eivät toimineet. Että ei kannattaisi olettaa asioita.
Mulla on meikitkin vessassa.
Vessa ei lainehdi minulla vedestä ja ole kostea kuin joillakin omituisilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Laki sama kaikille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä urpo sä olet. Onko ap sanonu nimen? Poliisilla on todellakin tärkeämpääkin tekemistä ku miettiä noin idiootteja juttuja!!
Eipä voi olla koska laki on kaikille sama. Siihen vetoatte vaan heti jos kiireitä muka pukkaa.
Mitä lakia tässä on rikottu? Ap ei ole sanonut mitään mistä voisi henkilön tunnistaa. Ei nimeä tai edes paikkakuntaa.
Enemmän sinä syyllistyt nyt kunnianloukkaukseen kun ap mihinkään rikokseen.
Hänen omien sanojensa mukaan miten tämä olikaan? Kun itse kertoo rikkoneensa Rikoslain 24 pykälää niin ... Silloin kertoo itse:)!
Ap tarvitsee luonnehäiriöönsä apuja toivoo ammattiauttaja ihan varmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimisiä lääkkeitä?
Leponex ja Diapam.
Jos kaverillasi on vaikkapa skitsofrenia,meinaatko että hän on itse valinnut sairastua siihen,vaikka arvostelee muita reppanoiksi,tai muuten jotenkin muuttuu paremmaksi ihmiseksi,jos "näpäytät" häntä löydöstäsi? Varmasti arka asia,ei ihme ettei ole kertonut epäempaattiselle "kaverille" asiasta,harva taitaa muutenkaan pitää kauheaa meteliä mielenterveysongelmistaan,vaan nimenomaan annetaan ulospäin kuva "kiiltokuvaelämästä".
Vierailija kirjoitti:
Ja olet varma, että niitä mielialalääkkeitä hän käyttää mielenterveyden ongelmiin? Niitä kun voi käyttää moneen muuhunkin tautiin.
Minä annoin kissalleni pientä annosta ihmisten mielialalääkettä.. että näpäytä vaan, saattaa tulla tassusta naamaan eikä taatusti ole kynnet sisällä :D
Mulla ciplarex 10mg ja ollut jo 12 vuotta. Olen aivan täysillä käyvä ja ei mulla ole mielenterveysongelmia.
Mun siskolla bipo ja se on kyllä niin kahjo kuin vaan voi olla.
Masentuneet on aivan tavallisia ihmisiä mutta bipolääriset ja persooonallisuushäiriöiset ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on purkki rauhoittavia joiden kyljessä lukee "ahdistuksen hoitoon ja alkohilivieroitusten hoitoon" tai jotain vastaavaa ja ihan hammaslääkärin takia nuo sain. Että ei sen purkin tekstin takia kannata kovin raskaita johtopäätöksiä tehdä.
Viisureiden poistoa varten annetaan resepti "nappeihin".
Ärtyneen suolen oireyhtymäänkin saatetaan antaa mt-lääkitys. Että ehkä kaverillasi on vain ripuli, varmaan auttaa kun "näpäytät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimisiä lääkkeitä?
Leponex ja Diapam.
Hänellä on sitten kaksisuuntainen mielialahäiriö.