Kiusallinen löyty kaverin asunnosta (ei moralisoijille!!!)
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on purkki rauhoittavia joiden kyljessä lukee "ahdistuksen hoitoon ja alkohilivieroitusten hoitoon" tai jotain vastaavaa ja ihan hammaslääkärin takia nuo sain. Että ei sen purkin tekstin takia kannata kovin raskaita johtopäätöksiä tehdä.
*alkoholivieroitusoireiden hoitoon
Et halua moralisointeja ja moralisoit kaveriasi itse senkun kerkiät. Vielä julkisella kaikille avoimella palstalla. Meinaatko kertoa muille kavereillesi (sikäli kun sinulla sellaisia on) tästä kaverisi "salaisuudesta"? Vai testaatko juuri sitä varten palstan reaktiot, että uskallatko lähteä juoruilemaan vai teilataanko sinut kyyläksi? No, sait vastauksesi. Mahdollisimman ikävää loppuelämää sinulle.
Tämä sama aloitus on ollut täällä joskus.Siis sanasta sanaan kierrätetty. Hei copycat, keksi jotain itse.
Taitaa olla ap itsekin jossain pillerihumalassa aloituksen otsikosta päätellen.
Ehkäpä kyseessä oli sinulle järjestetty ansa. Näpäytä vain ja seuraavaksi noloutesi jaetaan facessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kyseessä oli sinulle järjestetty ansa. Näpäytä vain ja seuraavaksi noloutesi jaetaan facessa.
Niin se olikin ja tämä narahti viimeinkin. Maksakoon.
Ihan tästä ohiksena niin mitään rikollista ei ole tapahtunut, että siinä mielessä mammat voi pitää hevosistaan kiinni. Ei sitä lääkkeiden nappailua tarvitse hävetä, hei.
Limanuljaska. Voit käsittää imarteluna tai rakentavana kommenttina, kun eihän sinussa toki mitään moralisoitavaa ole, ei ,ei...
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mikä kyyläävä kusipää olet. Hanki oma elämä niin ei tarvitse kavereiden kaappeja penkoa.
Avohoidokki spotattu.
Minulla oli muutama vuosi sitten selässä joku hermo puristuksissa. Kivut olivat niin pahat, että en pystynyt olemaan pitkällään tai istumaan varttia pidempään. Pahimpana aikana sain mielialalääkettä joka lievitti selkäkipua. Hiljalleen fysioterapia ja liikkuminen auttoi ja kipu hiipui pois. Joten mielialalääkkeitä käytetään nykyään muuhunkin kuin mielen ongelmiin.
AP tässä. En kaipaa nyt ollenkaan mitään haukkuja ja saarnoja. Te ette tunne mua tai meidän monimutkaista suhdetta ystäväni kanssa.
Mistä rikoksesta täällä jotkut huutelee? Taitaa jotkut olla vaan ylidramaattisia??
Googlaa masennuslääke kivunhoidossa. Voit oppia jotain uutta.
Eli sinä löysit ystäväsi kaapista masennuslääkkeitä? Entä sitten? Miksi sinun pitäisi reagoida asiaan millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä löysit ystäväsi kaapista masennuslääkkeitä? Entä sitten? Miksi sinun pitäisi reagoida asiaan millään tavalla?
Siksi että tuo ystävä oppisi olemaan, eli olemaan olematta kaksinaamainen. Jos oikein käsitin niin ap:n ystävä dissaa masispotskuja, niin mikäs hän sitten itse on jos ei potilas? Ja ei, minkälainen lekuri määrää vahvoja mielialalääkkeitä kipuun? Jotain rajaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on harmillista että niin moni nuori nainen vetää kaikenlaisia nappeja. Voisiko se jopa selittää monien totaalisen tunnekylmyyden?
Kyllä. Suomalainen nuori nainen on ihan vitun heikko tunnekylmä otus, joka ei osaa edes small talkata tuntemattoman ihmisen kanssa. Kännissä aukee koivet sitten. Ei ole välimerenmaissa samanlaisia naisia, kokemusta on!!
Siinäpävinkkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).Ok et kaipaa moralisointeja mutta ystäväsi voi painella huoletta tekemään sinusta rikosilmoituksen ja niin tekisin itsekin, sillä tungit nokkasi yksityiskodin yksityisasioihin jotka eivät sinulle kuulu . Lisäksi tungit asian tuhansien muittenkin tietoon joten valmistaudu maksamaan kolmen v viivellä 15000- 24 000 euroa. Oikeusprosessi vie tuon ajan. Vahingoitat toisia ihmisiä ja tarviit rajaa.
Vittu mikä urpo sä olet. Onko ap sanonu nimen? Poliisilla on todellakin tärkeämpääkin tekemistä ku miettiä noin idiootteja juttuja!!
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. En kaipaa nyt ollenkaan mitään haukkuja ja saarnoja. Te ette tunne mua tai meidän monimutkaista suhdetta ystäväni kanssa.
Mistä rikoksesta täällä jotkut huutelee? Taitaa jotkut olla vaan ylidramaattisia??
Kyllä tunnetaan ja se rikos on yksityisyyden rikkomisrikos ja yksityisasioitten levittelyrikos lue Rikoslaki 24 , olet tunkeutunut toisen intimiteettiä nauttivaan kaapin siältöön toisen kodissa . Ja vaikka suisitkin siinä niin kaappi oli toisen yksityisaluetta.
Eihän tämä aloitus ole edes totta. Kukaan ei pidä missään vessan/kylpyhuoneen (peili)kaapissa lääkkeitään, vaan jossain muualla, kuivassa paikassa. JOS ap olisi kertonut löytäneensä "niitä ja niitä" lääkkeitä esim. keittiön kaapista, niin olisin voinut uskoakin aloitusta, mutta nyt en. Sitäpaitsi, ei kai kukaan meikkejäkään pidä vessassa/kylpyhuoneessa kostumassa ja pilaantumassa, mitä ap yritti tsekata?
Huonosti mietitty provo.
Minusta on harmillista että niin moni nuori nainen vetää kaikenlaisia nappeja. Voisiko se jopa selittää monien totaalisen tunnekylmyyden?