Sydämeni on särkynyt ja aion tulla tänne kertomaan kuinka kauan sydänsuruista parantuminen kesti
Olen rakastunut työkaveriini ja hänkin on ollut ainakin ihastunut minuun. Mitään halailua kummempaa välillämme ei ole kuitenkaan tapahtunut.Hän lopetti kuitenkin yhtäkkiä yhteydenpidon kun seinään ja minä meinaan hajota totaalisesti. Lomien takia emme näe toisiamme nyt moneen viikkoon. Lomani menee nyt näköjään hänen peräänsä itkiessä, aivan järkyttävää.. Olen kuitenkin toiveikas, josko tunteet kuitenkin kuolisivat ajan kanssa, joten kirjaan tänne fiiliksiäni..
Kommentit (5)
Viikko 1/4: ajattelen miestä yötä päivää ja itken hänen peräänsä, vaikka emme ole nähneet emmekä pitäneet mitään yhteyttä. Näkemättömyys ei ole siis laimentanut tunteita mitenkään, päinvastoin, ikävä tuntuu vaan kasvavan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viikko 1/4: ajattelen miestä yötä päivää ja itken hänen peräänsä, vaikka emme ole nähneet emmekä pitäneet mitään yhteyttä. Näkemättömyys ei ole siis laimentanut tunteita mitenkään, päinvastoin, ikävä tuntuu vaan kasvavan.
Ap
Niin ja olen myös ensimmäisen viikon nähnyt hänestä unta joka ikinen yö..
Ap
Mulla särky solisluu ja taisi kylkiluuta tai pari ottaa myös vähän osumaa.
Viikko 1/4: äkilliset liikkeet sattuvat. Etenkin aamulla sängystä nouseminen on tuskallista. Syvään hengittäessä tuntuu kipua. Kirjoittaminen yhdellä kädellä on työlästä.
Joku trollaa juhannusheilaa?