Kiusallinen löyty kaverin asunnosta (ei moralisoijille!!!)
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).
Kommentit (74)
,,!?.,.!
Nämä jäi jäljelle, kun poistin viestistäni kaavailemanit moraalisaarnat.
Minkä helvetin takia pengot toisten kaappeja? Onko päässäsi jotain vikaa, kenties? Ehkä ne olikin sinun ottamatta jääneet lääkkeesi?
Ja mitäs näpäytettävää sulla tarkalleen ottaen olisi? Itse nuoruudessani sairastin monta vuotta syömishäiriötä. Olin silloin ja olen nyt sitä mieltä, että pääosin kyseinen elämän ilo on ihan itse hankittu ja sen kanssa on jaksettava elää vaikka elopainoa olisikin enemmän kuin 40kg.
Et todellakaan mene "näpäyttämään" mitenkään. Et halunnut moralisointia, mutta saat sitä silti. Melkoinen k***pää olet kun ensinnäkin kaivelet toisen henkilökohtaisia tavaroita ja vielä mietit miten käyttää löytöjäsi häntä vastaan. Inhottava tyyppi olet.
Näpäyttää? Vittu mikä idiootti. Tonkii toisten tavaroita ja näkee oikeudekseen näpäyttää. Näpäytä itseäs nokkaan. Mitä kovemmin sen parempi.
Jätät löydän omaan arvoonsa, se on hissiin kova paikka kaverillesi että joutuu niitä käyttämään.
Olet ihan hyshyshiljaa vaan, näpäyttämällä paljastat vain oman kyyläämisesi.
Ja mitä nämä rankat lääkkeet oli nimeltään?
Ja olet varma, että niitä mielialalääkkeitä hän käyttää mielenterveyden ongelmiin? Niitä kun voi käyttää moneen muuhunkin tautiin.
Miksi tekisi mieli näpäyttää? Terveellä aikuisella ei tarvitse olla mitään näpäyttämisen tarvetta. elää ja antaa toistenkin elää.
Viidesosa suomalaisista käyttää mielenterveyslääkkeitä. Luuletko tosissasi, että heistä kukaan ei eläisi "kiiltokuvaelämää"?
Vierailija kirjoitti:
Eli eilen kyläillessä tutkiskelin kaverin kylpyhuoneen kaapin sisältöä (joo tiedän että tämä on väärin, mutta en nyt kaipaa tästä mitään moralisointia. Älä vaivaudu kirjoittamaan mitään jollet aio olla rakentava) kun kaveri oli toisessa kylppärissä suihkussa. Olin vaan utelias meikeistä yms, mutta löysin vahingossa hänen mielialalääkkeensä. Aika rankat reseptit :/
Kaveri on aina elänyt "täydellistä" kiiltokuvaelämää ja hänellä on jyrkät mielipiteet MT-ongelmaisista "reppanoista". En oikeen tiedä nyt miten suhtautua, tavallaan olen huolissaan hänestä mutta myös tekisi mieli vähän näpäyttää. Nyt ensiksi kysytään AV-raadin mielipidettä (ei moralisointia!!!).
Ok et kaipaa moralisointeja mutta ystäväsi voi painella huoletta tekemään sinusta rikosilmoituksen ja niin tekisin itsekin, sillä tungit nokkasi yksityiskodin yksityisasioihin jotka eivät sinulle kuulu . Lisäksi tungit asian tuhansien muittenkin tietoon joten valmistaudu maksamaan kolmen v viivellä 15000- 24 000 euroa. Oikeusprosessi vie tuon ajan. Vahingoitat toisia ihmisiä ja tarviit rajaa.
Lääkkeitä ei pitäisi säilytellä kosteissa tiloissa. Lukollinen kaappi muualla olisi muutenkin paras, ettei ap:n kaltaiset kyylät pääse lääkkeisiin käsiksi.
Lääkkeitä ei säilytetä kylpyhuoneessa, liian kostea paikka.
Toivottavasti kaverisi saa tietää, minkälainen kusipää olet ja katkaisee välit sinuun. Et ansaitse ystäviä. Olet epäluotettava, kiero ja ilkeä. Hyi.
Jos kaveri hoitaa elämänsä hyvin, käy töissä/opiskelee, ei selittele laiskottelua masennuksella tai mikä vaiva hänellä nyt onkaan, hänellä on oikeus olla mieltä, että laiskottelemaan pyrkivät ongelmaiset on "reppanoita".
Nostat hattua kaverillesi ja pysyt poissa hänen yksityisistä tavaroistaan jatkossa.
Taidan tietää kuka olet joten ilmoittaduppa heti itse poliisille ja yritä sovitella asia niin et saa jättivaatimuksia. Tuo on rikos ja tuplarikos.
Ok. jätän moralisoinnit pois. Jäljelle jää sääli: Sääli ap.sta, kun tutkii toisten kylppärin kaappeja.Sääli, kun luulee, että kavereiden näpäyttäminen olisi ok, sen sijaan että viettäisi kohteliasta ja ystävällistä yhdessäoloaikaa. Sääli, kun on noin kiinnostunut toisten asioista eikä omaa hienotunteisuutta.
Sääliksi käy myös ap:n kaveria, koska tällä on tällainen "kaveri" kuin ap.
Ehkä hän oli varannut ne ihan sinua varten.. No joo. Kieltämättä "löytösi" ja kertomasi kaveristasi toi itsellen mieleeni ne henkilöt, jotka usein vuolassti ja laveasti kertovat, että eivät voi käsittää homoseksuaalisuutta ja tämän vahvistamana luettelevat kaikki mahdolliset siihen liittyvät kliseet ja tylsimmät lokerroinnit. Summa summarum, olisiko kaverillasi ollut aiemmin puhe siitä mistä puute? - Ystäväst, joka sanoisi, että kuule ei mielialalääkkeiden käyttämisessä ole useinkaan yhtään mitään pahaa. Sen sijaan on ikävää ja harmillista tuomita tai pitää jokaista niiden käyttäjää hulluna.
Itselläni on purkki rauhoittavia joiden kyljessä lukee "ahdistuksen hoitoon ja alkohilivieroitusten hoitoon" tai jotain vastaavaa ja ihan hammaslääkärin takia nuo sain. Että ei sen purkin tekstin takia kannata kovin raskaita johtopäätöksiä tehdä.
Hyi vittu mikä kyyläävä kusipää olet. Hanki oma elämä niin ei tarvitse kavereiden kaappeja penkoa.