ikävä deitti
Olen liikunnallinen, ihan nätti ja mukava nainen. Kirjoiteltiin jonkun aikaa netissä yhden miehen kanssa, joka pyysi itse treffeille. Vaikutti kovin kiireiseltä ja hänelle sopi vain tietty päivä ja aika.
Perui itse kerran tapaamisen, mutta otti itse yhteyttä pidemmän ajan jälkeen uuden sopiakseen. Lähdin sitten ilman suurempia odotuksia kahville.
Mies lähetti viestin, että myöhästyy. Yritin vastata siihen, mutta viesti ei enää mennyt perille.
Juteltiin, sovittiin että jatketaan kirjoittelua. Illalla ajattelin laittaa viestin,että kkiitos ja oli mukavaa. Edelleen ajattelin lähinnä kohteliaisuudesta laittaa viestin. Profiili ja meiliosoite poistettu ennen treffejä samoin meili, koska meilasi sitä kautta.
Jäi todella ikävä olo. Hyväksyn täysin, jos joku ei halua jatkaa tapailua mutta mielestäni sekin on hyvä sanoa. Enkä itsekään ollut niin innolla mukana että olisi voitu avoimesti puhua asiasta.
Outoa on se, että halasi, katseli hyväksyvästi, ilmoitti olevansa pari viikkoa poissa Suomesta kun erottiin.
Miksi kysyi treffeille alunperin, jos tiesi jo ettei ole kiinnostunut? Miksi poisti yhteystiedot jo ennen treffejä? En minä ole mikään ahdistelija tai ruikuttanut.:-)
Miksi käyttäytyi ja puhui toisella tavoin ja miksi ylipäätään tuli paikalle?
Elämä jatkuu, enkä minä tähän kaadu mut jäi ihmetyttämään. Mietin myös olisiko varattu? Koska pohti ääneen sitä missä vaiheessa parisuhde on niin huono että kannattaa lopettaa..
Outoa, aiemmin on yleensä puhuttu avoimesti ihan onko jatkoa vai ei. Vaikuti jotenkin itsekeskeiseltä muutenkin..
Kokemuksia muilla?
Kommentit (24)
Tämä oli paras:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on se, että halasi, katseli hyväksyvästi, ilmoitti olevansa pari viikkoa poissa Suomesta kun erottiin.
Katseli hyväksyvästi... :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli paras:
Vierailija kirjoitti:
Katseli hyväksyvästi... :D :D :D
Riisui katseellaan, sanotaan sitten... kyllä sä varmaan itsekin tiedät, pitääkö toinen ulkonäöstäsi vai ei o_Oo_Oo_O
Ei :) mut nehän keksii ihan mitä vaan. Älä huolestu, pillun perään oli ja kun ei saanut katosi. Ei ole arvoisesi mies! Mä en noita jää murehtimaan, tiedän että vielä löytyy joku ihana:)