Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa naista saamaan enemmän seksiä eli laihtumaan

Vierailija
16.07.2016 |

Pitäisi siis kuulemma pudottaa viisi kiloa ja kiinteytyä. Sitten irtoaisi mieheltä munaa, näin luin siitä toisesta ketjusta. Antakaa vinkkejä miten tehdä se liikunnalla. Asutaan pikkupaikkakunnalla eli salia ei ole lähistöllä. Molemmissa polvissa vikaa eli niveliä kuormittava ei nyt sovi. Mitä siis tehdä? Riittääkö kävelylenkit?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä apuna jotain netistä löytyvää ruokapäiväkirjaa/kalorilaskuria. Laihdutus ei vaadi välttämättä liikunnan lisäämistä, vaan siihen voi riittää vain päivittäisen kalorimäärän vähentäminen.

Osaan laihtua ruokavalion avulla ja olen laihtunutkin. Mutta en saa sillä hyvännäköistä vartaloa vaan sellaisen laihaläskin selluliittisen vartalon vaikka olen normipainossa. Nyt on kolme kiloa läskiä yli normipainon.

Syöt vääränlaista ruokaa.

Ok, olen karpannut eli proteiinipitoista ruokaa ja sokerit ja leivät ja pastat pois. Atkinssia en halua koska tykkään syödä paljon salaatteja. Mikä olisi oikeanlainen ruoka?

Dukan toimi ainakin itsellä, mutta noi nyt on tietty niin henk.kohtasia; se mikä toimii toisella, ei välttämättä toimikaan jollakin muulla. (En ole "vääränlaista ruokaa"-kommentoija. Tuli vaan mieleen tosta Atkinsista. Se kun ei ruokasuunnitelmana itseäni miellyttänyt)

Niin, ap ei kyllä Atkinsista tiedä, jos luulee sen olevan ruokavalio, jossa ei kasviksia syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä