ikävä deitti
Olen liikunnallinen, ihan nätti ja mukava nainen. Kirjoiteltiin jonkun aikaa netissä yhden miehen kanssa, joka pyysi itse treffeille. Vaikutti kovin kiireiseltä ja hänelle sopi vain tietty päivä ja aika.
Perui itse kerran tapaamisen, mutta otti itse yhteyttä pidemmän ajan jälkeen uuden sopiakseen. Lähdin sitten ilman suurempia odotuksia kahville.
Mies lähetti viestin, että myöhästyy. Yritin vastata siihen, mutta viesti ei enää mennyt perille.
Juteltiin, sovittiin että jatketaan kirjoittelua. Illalla ajattelin laittaa viestin,että kkiitos ja oli mukavaa. Edelleen ajattelin lähinnä kohteliaisuudesta laittaa viestin. Profiili ja meiliosoite poistettu ennen treffejä samoin meili, koska meilasi sitä kautta.
Jäi todella ikävä olo. Hyväksyn täysin, jos joku ei halua jatkaa tapailua mutta mielestäni sekin on hyvä sanoa. Enkä itsekään ollut niin innolla mukana että olisi voitu avoimesti puhua asiasta.
Outoa on se, että halasi, katseli hyväksyvästi, ilmoitti olevansa pari viikkoa poissa Suomesta kun erottiin.
Miksi kysyi treffeille alunperin, jos tiesi jo ettei ole kiinnostunut? Miksi poisti yhteystiedot jo ennen treffejä? En minä ole mikään ahdistelija tai ruikuttanut.:-)
Miksi käyttäytyi ja puhui toisella tavoin ja miksi ylipäätään tuli paikalle?
Elämä jatkuu, enkä minä tähän kaadu mut jäi ihmetyttämään. Mietin myös olisiko varattu? Koska pohti ääneen sitä missä vaiheessa parisuhde on niin huono että kannattaa lopettaa..
Outoa, aiemmin on yleensä puhuttu avoimesti ihan onko jatkoa vai ei. Vaikuti jotenkin itsekeskeiseltä muutenkin..
Kokemuksia muilla?
Kommentit (24)
Mä tapasin ihan samanlaisen tyypin n kk sitte. Tosin se sai heti kyllä pimperoo. Yllättävän samanlaisia piirteitä. M oli etukirjain, harmaat hiukset n. 178cm pituutta.
Onko sinulla väljähkö pimpsloora? Onko suikkulikykysi ja halukkuutesi alempaa keskitasoa?
No johan mulkeroon törmäsit! Mitä tuota enempiä suremaan kuin että kaiken näköisiä sitä mää päällään kantaa.
Mies oli nähnyt kuvan ja tiesi elämäntilanteeni muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin ihan samanlaisen tyypin n kk sitte. Tosin se sai heti kyllä pimperoo. Yllättävän samanlaisia piirteitä. M oli etukirjain, harmaat hiukset n. 178cm pituutta.
No sehän voi olla joka kerta eri niminen jotta mitä toi nyt todistaa?
En ole väljä, eikä seksuaalista kanssakäymistä sisältynyt tapaamiseen ollenkaan. En oo semmoinen, juteltiin, käveltiin. Ap
Vaimo sai vihiä touhusta ja profiili piti poistaa.
Esitteli itsensä vain etunimellä ja kenties sekin oli huijausta. :-D Meilissä oli vain etunimi ja sukunimen eka kirjain.
Jos se on perheellinen mies, joka hakee jotain. ..? Ikä noin 38-40v vaaleanruskeat hiukset. Piti näköjään itsestäänselvänä et mä olisin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee: ekoilla treffeillä KANNATTAA todellakin antaa!
Sun jutut on alempaa keskitasoa. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee: ekoilla treffeillä KANNATTAA todellakin antaa!
No sainpahan paineita purettua. Ja sen seksikokemuksen jälkeen onkin ihan hyvä ettei oo soitellu:D
Sit olisi kyllä jäänyt kauheampi olo, jos olisi menty petipuuhiin. Auts,ehkäpä hänellä oli semmoinen tavoite ja siksi tuli ja varmisti etukäteen etten jää roikkumaan. En oo kyl sitä tyyppiä muutenkaan.
Jos hän oli esim. naimisissa ja kaipasi vain irtosuhdetta mutta ehkä tapaamisenne jälkeen pelästyikin omaa käytöstään ja päätyi poistamaan treffiprofiilin tai sitten huomasi, että et ole hänen tyyppiään "edes" irtosuhteeseen eikä jaksanut alkaa yrittämän enää muitakaan.
Tai sitten hänellä on ylivoimaista sanoa ei ja koki paremmaksi poistaa tilinsä :-D Jotain outoa tossa ainakin on, en tiedä onko kukaan velvollinen ilmoittamaan itsestään treffien jälkeen mutta on toi nyt jo toinen ääripää.
Tai sit se on sama tyyppi, mut mä en kelvannut edes seksiseuraksi asti :-D :-D.
Onneksi tällekin voi nauraa. Etunimi alkoi kirjaimella K. Ja pituus ja hiustenväri täsmäävät. Ap
Pohdiskeli ääneen sitä, että milloin suhde on niin huono, että kannattaa lopettaa.
Mä olen sellaista pohdiskelevaa tyyppiä itsekin. Joten voi olla, ettei niin sika halunnut olla tämmöiselle kiltille, avoimelle naiselle. Ettei pystynyt vaikkapa se oli mielessä tai tullut siihen tilaisuuttakaan. :-)
Profiili ja meili oli jo lähtenyt pois samana päivänä juuri ennen kuin tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se on sama tyyppi, mut mä en kelvannut edes seksiseuraksi asti :-D :-D.
Onneksi tällekin voi nauraa. Etunimi alkoi kirjaimella K. Ja pituus ja hiustenväri täsmäävät. Ap
No niin...vähän aattelinkin että sama saattaa olla. Täläkin oli meiliosoite etunimi+sukunimi -tai siis keksityt ja kas kummaa kun tulikin parin viikon saksan reissu jo samalle illalle :D t.se aiempi
Kertoiko olevansa juristi? Joka ei halunnut puhua työasioita :-D
Ap
Jäi huijattu olo tuosta itselleni. Ennemmin olisin kuullut vaikkapa, etten ole sopiva hänelle.