Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hauskaa te olette tehneet tänä kesänä?

Vierailija
16.07.2016 |

Ideoita kaipaisin. Ollut todella tylsää koko heinäkuun.

Mun hauskin juttu oli, kun me nelikymppiset (siis mä ja mun mies) päätettiin lähteä festareille. 😃 Todellakin kannatti ja hauskaa oli!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on ollut. En ole tehnyt oikein mitään, kun ei ole seuraa. Hävettää mennä minnekään vaikka on rahaakin, kun tällainen keski-ikäinen mies on yksin liikkuessaan aika säälittävä ja epäilyttävä tyyppi.

No hei. Mul ois tiedossa yks keski-ikäinen yh-äiti joka ilahtuis kyllä sun seurasta 😀. Jos osaat vähän olla avuksi ok-talon ylläpidossa ja rahaakin vielä on niin et voisit hälle risteilyn ja illallisen tarjota, niin vois matsata.

Vierailija
22/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kesä peräkkäin ilman kesälomaa. Pätkätyöläisen arkea tällainen. Kuulostaa ihanalta, että jollain on tylsää! Minun pitäisi varmasti ensin levätä muutama viikko ennen kuin alkaisin miettiä mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa kävin kahden viikon reissulla bulgariassa. Kesäkuussa tuli myös käytyä kerran baarissa ekaa kertaa puoleen vuoteen. Mitään muita muistoja tältä kesältä tuskin sitten enää tuleekaan :/

Vierailija
24/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paistoin lettuja muurikassa. Vähän hilloa ja kermaa. Ihan kivaa. Mutta ei riitä tekemään koko kesää hauskaksi. Vähän joku äksön niinkuin puuttuu. Mies ei oikein jaksa innostua mistään. Matalalennolla mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi