Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaako tämä ystävä minua?

Vierailija
16.07.2016 |

Teki aikoinaan ikäviä temppuja; valehteli minusta, käänsi ystäviäni minua vastaan yms. Matki myös monessa asiassa ja kehuskeli kun oli aloittanut esim. uuden harrastuksen (saman jonka olin itse juuri aloittanut). Annoin kaiken kuitenkin anteeksi ja jatkoin ystävyyttä. Nyt yhtäkkiä tajusin, että hän edelleen kehuskelee asioilla, joista olen pyytänyt olla puhumatta. Ottaa esille asioita joista tietää että ne häiritsevät minua. Olin ajatellut että hän on unohtanut pyyntöni olla puhumatta niistä, siitä on kuitenkin vuosia. Mutta nyt vasta tuli mieleen, että tekeekö hän tämän tahallaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tekee ja jos ei tee niin sellainen tapa kuuluu hänen luonteeseensa eikä tule muuttumaan.

Sinuna mä en haluaisi olla tuollainen ystävä, pahoittaa vain sun mielen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
2/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minullakin on ollut ystäviä, joiden inhottavan käytöksen olen jotenkin vain lakaissut maton alle. Ehkä hän on unohtanut pyyntöni olla puhumatta noista asioista, ehkä hän on itse sellainen rempseä tyyppi joka puhuu ihan mistä vain, ehkä hän ei tajua että jotkut meistä ovat herkempiä kuin toiset...

Valitettavasti tarkoitus on ihan vain alistaa ja nöyryyttää sinua. Oikeastihan se johtuu hänen omasta huonosta itsetunnosta, jota hän yrittää kohottaa tekemällä sinusta naurettavan raukan. Välttele tuota ihmistyyppiä viimeiseen saakka. Ihmissuhteisiin kuuluu terve kunnioitus, jonka johdosta ei oteta esille toiselle ikäviä asioita. Parempia ystäviä löytyy kyllä, vaikka joutuisit jättämään taaksesi koko kaveriporukan, mikäli tämä ystävä johtaa muita kuin (anteeksi seuraava sana) lampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minullakin on ollut ystäviä, joiden inhottavan käytöksen olen jotenkin vain lakaissut maton alle. Ehkä hän on unohtanut pyyntöni olla puhumatta noista asioista, ehkä hän on itse sellainen rempseä tyyppi joka puhuu ihan mistä vain, ehkä hän ei tajua että jotkut meistä ovat herkempiä kuin toiset...

Valitettavasti tarkoitus on ihan vain alistaa ja nöyryyttää sinua. Oikeastihan se johtuu hänen omasta huonosta itsetunnosta, jota hän yrittää kohottaa tekemällä sinusta naurettavan raukan. Välttele tuota ihmistyyppiä viimeiseen saakka. Ihmissuhteisiin kuuluu terve kunnioitus, jonka johdosta ei oteta esille toiselle ikäviä asioita. Parempia ystäviä löytyy kyllä, vaikka joutuisit jättämään taaksesi koko kaveriporukan, mikäli tämä ystävä johtaa muita kuin (anteeksi seuraava sana) lampaita.

Kiitos. Tämä vastauksesi laittaa miettimään. Ongelma onkin juuri tässä, että hän johtaa muita, puhuu myös paljon pskaa selän takana. Eli joutuisin jättämään taakseni koko kaveriporukan. Totta sekin, että olen lakaissut inhottavan käytöksen maton alle.

Vierailija
4/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista asioista sitten oot pyytänyt ettei toinen puhuisi? Ja miksei sais aloittaa samaa harrastusta? Selitätkö tyhmälle :D

Vierailija
5/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi tuollaiseen ystävään.

Vierailija
6/6 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samanlainen ystävä. Matki kaikessa mitä tein tai ostin kotiin. Ja pahinta todellakin se,että jaksoi  mainita joistakin samoista jutuista vuodesta toiseen, jos se oli jotenkin huono juttu minun kannalta. Esim. meillä oli koira joka pysyi pihassa, eikä sitä tarvinnut pitää kiinni. 15v aikana tämä koira lähti kerran luvatta pihasta uroskoiran mukaan kun oli juoksuaika. Siitä sain kuulla toistakymmentä vuotta,että kyllähän se teidän koirakin......jne.  Luulen,että hän haluaa tietoisesti pahoittaa mielesi tai sitten on kateellinen. Ei ehkä kannata pitää ystävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi