Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joi eilen ja varmaan tänään haluaa krapulaseksiä. Yök. Känninen ja/tai krapulainen mies=major turn-off.

Vierailija
16.07.2016 |

Voisko miehet vaan tajuta, että kännistä harittavat silmät eivät ole seksikkäät ja vanhan viinan haju vie naiselta halut viikoiksi. Seksikästä on energinen, raikas, puhdas ja liikunnallinen mies.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille miehelles asiasta äläkä vauvapalstalla itke

Vierailija
2/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tajuaa, mutta krapulassa vaan panettaa enemmän ja pitää silti vongata, vaikka tietää olevansa turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat nyt miehellesi kuitenkin. Koita ymmärtää, että se helpottaa sen oloa paljon.

Vierailija
4/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Joitakin muistoja tuollaisesta. 

Erittäin epämiellyttävä muisto on se, kun mies oli hieman humalassa ja halusi seksiä. Hän oli jo kauan kärttänyt anuspanoa, mutta en ollut suostunut. Humalaisena hänestä tuli aivan hillitön, mutta onnistuin silloinkin tosin vaivoin torjumaan nuo aikeet.

Vierailija
5/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos mies on humalassa eikä mua häiritse myöskään panna sen kanssa, kun se on krapulassa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä valitusta "yäk, se haisee". Mielestäni vain kontrolloivien naisten tekosyy ja alistuskeino.

Vierailija
6/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisit itsekin, niin kylläpä krapulaseksi tekisikin hyvää sinullekin aamupäivällä!

Vierailija
7/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi haluaisi sinua, niin sinua ei kiinnosta. Tapaamme pian yhäripubissa 😀

Vierailija
8/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä kyllä panisin, jos olisi eräs mies tässä, oli sitten krapulassa tai ei. Ei minulle känni tai krapula sinänsä ole turn off, mutta jos siihen liittyy huonoa käytöstä, niin sitten ei kiinnosta.

Vierailija
9/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joisit itsekin, niin kylläpä krapulaseksi tekisikin hyvää sinullekin aamupäivällä!

No hyi. Olen valitettavasti krapulassa nyt eikä tulis seksin harrastaminen mieleenkään. En ole koskaan tajunnut tuota krapulaseksin ihanuutta. Miksi on niin kivaa paneskella kun vatsa on sekaisin, päätä särkee, suu kuivaa koko ajan ja väsyttää?

Vierailija
10/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla känninen ja/tai krapulainen nainen on turn off.

Vierailija
11/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauhia. Onneks et ole minun nainen. 

Vierailija
12/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan viinan ja valkosipulin kombo on kaikista kauhein! Ei auta vaikka kaatais askin mynthoneita suuhun, koko kämppä lemuaa.

Vierailija
13/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kauhia. Onneks et ole minun nainen. 

Onneksi tosiaan, jos sulla on taipumusta dokata, sössöttää ja haista hikipaskalle :)

t. ap

Vierailija
14/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen henki haisee krapulassa mansikkajogurtille, joka on lämmennyt 3 päivää auringossa.

Vierailija
15/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa, jos mies on humalassa eikä mua häiritse myöskään panna sen kanssa, kun se on krapulassa.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä valitusta "yäk, se haisee". Mielestäni vain kontrolloivien naisten tekosyy ja alistuskeino.

Onneksi minun parisuhteessani kummallakin osapuolella on oikeus myös kieltäytyä seksistä ilman, että toinen vetää palkokasvit sieraimeen ja pitää sitä alistuskeinona. Kaiketi tästä syystä meillä seksielämä onkin niin hyvää ja vilkasta, kun sitä harrastetaan vain molempien yhteisestä halusta ja toiveesta. En seurustelisi päivääkään sellaisen miehen kanssa, joka ei suuttumatta satunnaista seksistä kieltäytymistä kestäisi.

Vierailija
16/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annat nyt miehellesi kuitenkin. Koita ymmärtää, että se helpottaa sen oloa paljon.

Jos sun naisella nuoleminen auttaa kuukautiskipuihin, niin toki sinä herrasmiehenä sen teet. Samoin jos paneminen jostain kumman syystä saa vatsatautisen naisen olon helpommaksi, niin sama juttu.

Minusta on ihmeellistä, että suihkunraikas mies haluaa seksiä krapulaisen ja haisevan naisen kanssa. Mutta mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä