Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ostanut Bonacuren color freeze-hoitoainetta?

Vierailija
16.07.2016 |

Tilasin nimittäin Hairstoresta kyseisen tuotteen, iso 400ml pullo ja vain 7,90. Tuote kuitenkin haisee hiuslakalle, eikä pullossa puhuta mistään muotoiluominaisuuksista. Mietin vain että onko tuo ostamani pullo maanantaikappale tai pilalla vai kuuluuko sen haista tuolle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suihkutettava hoitoaine siis kyseessä.

Vierailija
2/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
4/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustele sieltä Hairstoresta tai tuotteen maahantuojalta miltä sen kuuluu haista, eli onko viallinen tuote.  Ja jos on, niin vaihtanevat.

Vierailija
5/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tavallisessa (eli ei värjätyille hiuksille) hoitoaineessakaan ole muotoiluominaisuuksia. Noiden tarkoitus on kosteuttaa ja hoitaa. Mun suihkeessa on aika mieto tuoksu, mutta ehkä jonkun mielestä voi hyvinkin olla verrattavissa lakkaan.

Vierailija
6/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, lähetin kyselyä aspaan. Mielestäni tuoksu ei kovin voimakas tai häiritsevä ole mutta kuitenkin epämiellyttävä.

Vierailija
7/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minulla oli samaa hoitoainetta, sitä suihkutettavaa, eikä ainakaan silloin haissut mikään lakka. Ihan mukava, mieto tuoksu, jonka olen huomannut muissakin tuotteissa. Nyt on sininen, kosteuttava hoitosuihke käytössä ja tuoksu sama.

Vierailija
8/8 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt onnistuin yhdistämään mikä se haju on. Alkoholihan siinä haisee, ja tosi pistävä haju jos suihkuttaa ja haistaa hiuksia samantien. Ihankun olisi pirtua suihkuttanut hiuksiin. Vähitellen haihtuu. Alkoholi lukee tuoteselosteessa kyllä ja en ymmärrä miksi sitä on laitettu tuohon, mun käsittääkseni kuivattaa tukkaa? Harmi, tuskin ostan näitä bonacuren suihkeita enää jos toi on tosiaan ihan normaali haju tuossa.