Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tunnustaa addiktioni

Vierailija
16.07.2016 |

4 vuotta sitten etsin guuglaamalla kuvaa pienipeniksisestä miehestä, jota voisin käyttää trollaustarkoituksiin. Löysinkin kuvan lihavasta, lyhyestä, karvaisesta romanialaisesta miehestä, jonka kalu on seisokissa ehkäpä 10 cm. Mies vaikuttaisi omaavan lisäksi huonon mieskunnon kuvista päätellen.

Latasin kuvan Kuvake.nettiin, jossa se sai useita kymmeniä pilkallisia, nauravia, haukkuvia, järkyttyneitä ja vihaisia kommentteja. Vaikka mies on minulle täysin tuntematon ja asuu ihan toisessa maassa, sain jostakin syystä mielihyvää ja hupia kun suomalaiset ihmiset haukkuivat kuvassa olevaa miestä ja luulivat kuvan miestä suomalaiseksi.

Kokemus oli minusta niin hauska, että päätin etsiä lisää samasta miehestä kuvia. Niitä löysinkin ja kaikissa kuvissa mies on ilman vaatteita, seisoo ilkosillaan mielikuvituksettomissa asennoissa, juro ilme kasvoillaan ja penis joko pystytettynä tai sitten lepotilassa. Osassa kuvia miehellä on sukat jalassa, osassa ei.

Jatkoin harrastustani postaamalla miehen kuvia erinäisiin suomalaisiin kuvagallerioihin, foorumeille jne. Aina reaktiot ovat olleet yhtä negatiivisia ja kauhistuneita, miehen penistä ja lihavaa olemusta on pilkattu jne. Jostain syystä en ole vuosien varrella kyllästynyt tähän outoon harrastukseeni.

Tuntuu kuin minulle olisi syntynyt jonkinlainen kompleksinen suhde tähän tuikituntemattomaan mieheen, josta minulla ei ole muuta tietoa kuin ulkonäkö. Joskus leikittelen ajatuksella, että voisin tavata tämän miehen livenä (kuitenkin vaatteet päällä) ja keskustella hänen kanssaan.

Varsin harmitontahan tällainen harrastus on, mutta joskus mietin kuitenkin että olenko vähän päästäni pipi? Olen muuten oikeasti 23-vuotias mies, ihan vaan näin sivumennen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi