Ihanaa lähteä kuuntelemaan taas anopin painopuheita
Ihanaa kuunnella ainaista vihjailua ja jankkaamista toisten (tai siis minun) ja muidenkin (myös omasta) painonnoususta/-laskusta. Viimeksi olin lihonut niin, että vaivoin sain ahdettua juhlahameen päälleni, jolloin painoani kommentoitiin näin: "Taidat olla laihtunut sitten viime näkemän?! " Todellisuudessa olin hieman lihonut ja minua ahdisti se muutenkin jo aivan tarpeeksi, enkä olisi kaivannut y.m. v*****lua osakseni.
Muilla samanlaisia anoppeja?
Kommentit (5)
Outoja sukulaisia teillä. Enpä ole ikänäni suvussani tai miehen suvussa kuullut kenenkään puhuvan toisesta pahaa painon tai minkään muunkaan puolesta. Saan näemmä olla iloinen suvustani.
Isäni kommentoi aina, enkä ole edes ylipainoinen. Isä on.
Ajattelin ensin, että anoppisi kertoilee seksiseikkailuistaan.
Ei anoppia, mutta isä. Olen sanonut, että poistun paikalta heti kun hän alkaa puhua painostani - ja niin olen tehnyt. Märehtikööt yksin, minä häivyn.
Mainittakoon, että vaikka isäni on yli kahdensankymmenen, liikuntakykynsä on hyvä eikä mitään muistisairautta ole, mutta on kylläkin hyvä ulosanti ja terävä kieli. Olen kuitenkin sanonut selvästi, että enää en kuuntele minkäänlaista puhetta painostani, en, kaikki keskustelu loppuu siihen. Katsotaan sitten seuraavana päivänä josko seurani taas kelpaisi.