Maisa Torppa palkkasi huippujuristin case Axeliin
Hah, hah ihan oikein. Axu saa maksella loppuelämänsä oikeuskuluja ja korvauksia, mahtaa vituttaa.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Axl-Smithin-salakuvaama-Maisa-Torppa…
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mammoja yhtään häiritse se että 32-vuotias ikäloppu vanhus on härskisti hyväksikäyttänyt nuorta 24-vuotiasta tyttöä? Eikö tämän kuuluisi olla se ydinkysymys tässä?
32 ikäloppu?
Mene hirttämään itsesi!
Itsehän te tuota agendaa jauhatte. "Yli kolmekymppiset on vanhoja, hyiyöx!" Vai oletteko todella niin kaksinaamaisia että jauhatte paskaa omien tarkoitusperienne puolesta? Eipä yllättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin Lampela taitaakin olla nyt kesälomalla.. , mutta onneksi on muitakin huippujuristeja, kuin hän...
Kun luin otsikon niin mulla oli ekana ajatuksena että varmaan Lampela palkattu :D
Seiska maksaa Maisalle juristiksi Soilan kaverin Uotin. Maisa ja Uoti antavat Seiskalle kaikki tiedot oikeudenkäynnistä. Seiska saa jutun aiheita, Uoti saa rahaa. Mitä Maisa saa?
Lakimies-asiakassuhde saattaa konkretisoitua myös lihallisesti, kun asiakirjoja iltamyöhään toimistolla puidaan.
Vierailija kirjoitti:
Lakimies-asiakassuhde saattaa konkretisoitua myös lihallisesti, kun asiakirjoja iltamyöhään toimistolla puidaan.
Tämä olisi ihanaa. Voisiko se toteutua?! :D Olen aa:jaani parisenkymmentä vuotta nuorempi :P
t. Asianajaansa haluava palstalainen (en siis liity mitenkään Axl-keissiin!)
Ohis
Mulla on joku outo kunnioitus ollut aina Uotia kohtaan. Valkokaulusrikolliset saavat sympatiani, he edes yrittävät olla systeemiä vastaan, kunhan en itse joudu uhriksi. ;)
Sitten käytti vankilaoloaikansa fiksusti. Opiskeli juristiksi.
Vierailija kirjoitti:
Seiska maksaa Maisalle juristiksi Soilan kaverin Uotin. Maisa ja Uoti antavat Seiskalle kaikki tiedot oikeudenkäynnistä. Seiska saa jutun aiheita, Uoti saa rahaa. Mitä Maisa saa?
Maisakin saa rahaa, jos Uoti mankeloi Axlin huolella ja repii kunnon korvaukset. Lisäksi Maisa saa julkisuutta, josta tykkää hän ja hänen fanit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku outo kunnioitus ollut aina Uotia kohtaan. Valkokaulusrikolliset saavat sympatiani, he edes yrittävät olla systeemiä vastaan, kunhan en itse joudu uhriksi. ;)
Sitten käytti vankilaoloaikansa fiksusti. Opiskeli juristiksi.
Uoti oli kyllä juristi jo vankilaan joutuessaan. Taisi lusimisaikana väitellä tohtoriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huippujuristi" Kari Uoti?
Arvasin, että joku tulee vinkumaan. Kyllä häntä pidetään yhdestä parhaista ja kyllä hänen taksansa on myös senmukaisia. Se, että sinä et häntä sellaisena pidä on täysin merkityksetöntä.
Onkos tämä Uoti se entinen linnanvintiö?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Maisa saanut jo sitä mitä lähti hakeen.
tuo maisa ja axl peitonheilutus salakuvausvideohan löytyy eräältä por nosiv ultakin.
can did camera...
Vierailija kirjoitti:
kaipaat näemmä tulla blokatuksi.
Millä rahalla Maisa ketään palkkaa 😆
Hyvä kun nosti ketjun. Nyt tämäkin lähtee
Tällä hetkellähän kaikki ihailevat ja arvostavat Maisaa suuresti.